nee, speel het al een paar jaarquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef M180 het volgende:
ben jij ook zon nerd die met de poker-hype meegaat?
15 buyin, 120 gewonnenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:52 schreef vosss het volgende:
En hoeveel heb je daarmee gewonnen als ik vragen mag?
Poker + Je usernamequote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
ik had dus gisteren zo'n pokertoernooi hè, vol goede moed begonnen we te spelen. Na 5 minuten al 2 mensen tot een rebuy gedwongen door mijn geweldige spel natuurlijkZitten er zo van die n44bzors aan tafel, ik dus met mijn superieure poker tacktieken tegen ze spelen, gaan ze steeds mee met Ace-high en winnen ze omdat ze mijn bluf tacktieken niet snappen
.
samenvatting: n30bs die niet kunnen pokeren, niet begrijpen wat er gebeurt, elke hand spelen, onvoorspelbaar zijn en die je tacktieken niet begrijpen![]()
en voor de gayz die zeggen van jij kan heul niet pokeren![]()
, je werd zelfs verslagen door n30bz die niet kunnen spelen. Ik was wel keurig 2e geworden
![]()
En dan zijn er nog de ergere mongolen die nog een heel boekwerk hebben gelezen, om zo beter te kunnen pokeren.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef InProduction het volgende:
poker![]()
Jammer dat er zo'n hype is op dit moment, waardoor iedereen met pokersets rondloopt. Al die sukkels snappen alleen de beginselen, en zijn gewoon irritant. Hele aula/kantine/kroeg vol met pokerende mongolen hier.
oke oke, ik leg het uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:53 schreef Zrtlrnc het volgende:
Wat is er erg aan amateurs, daar kun je mooi geld van aftroggelen, ik zie je probleem niet..
En doe iets aan je taalgebruik
Ja, van die mensen die zo de kroeg ingaan, en dan hun pokerset meenemen in een luxe koffertje.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef InProduction het volgende:
poker![]()
Jammer dat er zo'n hype is op dit moment, waardoor iedereen met pokersets rondloopt. Al die sukkels snappen alleen de beginselen, en zijn gewoon irritant. Hele aula/kantine/kroeg vol met pokerende mongolen hier.
Misschien ben jij wel de n00b en had ze je doorquote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
oke oke, ik leg het uit.
ik heb 5-6 suited (harten), ben dealer en maak een aardige raise voor de flop. Zo'n vrouwtje naast me gaat mee, voor de rest fold iedereen. De flop is iets van 10 4 K (allemaal ruiten), zij checked en ik raise met een flink bedrag. Zij gaat mee, heeft bijna niks meer over. Zij checken, ik nog meer inzetten. Er kwamen verder geen ruiten meer dus ik zet haar op al-in. Wint ze met 9 high![]()
edit: ik moest haar uitleggen dat ze had gewonnen, dat begreep ze niet eens![]()
![]()
10 euro bij de action.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die zo de kroeg ingaan, en dan hun pokerset meenemen in een luxe koffertje.
Wtf.
precies, dat bedoel ikquote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef Repeat het volgende:
ja irritant is dat he. heb ik vaak op verjaardagen ofzo, zitten er meisjes die met alles meegaan ook als jij net geweldig zit te bluffen of als zij zelf totaal niks in handen hebben. En dan hebben ze mazzel met de river ofzo waardoor ze er nog net iets uithalen
Jammer?????quote:Op zondag 11 maart 2007 14:54 schreef InProduction het volgende:
poker![]()
ja ok, als ze zelfs de termonologie niet kennen speelt het wel kut ja, maar verder kan je mooi cashen tochquote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
precies, dat bedoel ik![]()
Het is fijner om tegen mensen te spelen die het wel begrijpen, dan kan je er tenminste met logica achter komen wat er nou aan de hand is.
Zo win ik altijd.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
samenvatting: n30bs die niet kunnen pokeren, niet begrijpen wat er gebeurt, elke hand spelen, onvoorspelbaar zijn en die je tacktieken niet begrijpen![]()
jawel, maar het is zo irritant als er geen logica achter zit. Het is tegen spelers die er geen zak van kunnen gewoon zaak dat je iets in handen hebt en zo min mogelijk probeert te bluffen.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:01 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
ja ok, als ze zelfs de termonologie niet kennen speelt het wel kut ja, maar verder kan je mooi cashen toch
natuurlijk moet je onvoorspelbaar zijn. Maar elke hand spelen is wat anders dan onvoorspelbaar zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef SuperRogier het volgende:
Als je pokert moet je denk ik ook onvoorspelbaar zijn. Ik had KKK en ik check, ging zoeen n00b all-in, ik uiteraard mee en ik won. Zo blijf je hand onvoorspelbaar en speel je beter, maar iedereen zo zijn tactiek..
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
oke oke, ik leg het uit.
ik heb 5-6 suited (harten), ben dealer en maak een aardige raise voor de flop. Zo'n vrouwtje naast me gaat mee, voor de rest fold iedereen. De flop is iets van 10 4 K (allemaal ruiten), zij checked en ik raise met een flink bedrag. Zij gaat mee, heeft bijna niks meer over. Zij checken, ik nog meer inzetten. Er kwamen verder geen ruiten meer dus ik zet haar op al-in. Wint ze met 9 high![]()
edit: ik moest haar uitleggen dat ze had gewonnen, dat begreep ze niet eens![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
ik had dus gisteren zo'n pokertoernooi hè, vol goede moed begonnen we te spelen. Na 5 minuten al 2 mensen tot een rebuy gedwongen door mijn geweldige spel natuurlijkZitten er zo van die n44bzors aan tafel, ik dus met mijn superieure poker tacktieken tegen ze spelen, gaan ze steeds mee met Ace-high en winnen ze omdat ze mijn bluf tacktieken niet snappen
.
, je werd zelfs verslagen door n30bz die niet kunnen spelen. Ik was wel keurig 2e geworden
![]()
Bellen ze je trots op: 'Ja, ik heb Pokeren voor Dummies gekregenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de ergere mongolen die nog een heel boekwerk hebben gelezen, om zo beter te kunnen pokeren.![]()
Nee, hoewel ik wel chips thuis heb.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n persoon met zo'n koffertje?
En dan scheld je andere mensen uit voor n00b?quote:
Iedereen pokert, iedereen snapt het spel. Ga niet zo stoer lopen doen alsof je het spel hebt uitgevonden, lompe kutpuber.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
precies, dat bedoel ik![]()
Het is fijner om tegen mensen te spelen die het wel begrijpen, dan kan je er tenminste met logica achter komen wat er nou aan de hand is.
Sorry hor, ik weet niet waar jij je 'tacktieken' vandaan haalt maar dit zijn geen tacktiekenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
oke oke, ik leg het uit.
![]()
jij bent tof.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan scheld je andere mensen uit voor n00b?
Jezus mafkees, je bent zelf een n00b, het echte werk gaat om heel wat meer centen dan een lousy 120 euro's![]()
ik was al blij dat ik laatst quite had gespeeld met mn 5 euroquote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus mafkees, je bent zelf een n00b, het echte werk gaat om heel wat meer centen dan een lousy 120 euro's![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze won sowieso met King Highquote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
oke oke, ik leg het uit.
![]()
Bij holdem mag je dan zeggen 9 high, want daar draait het om pocket kaarten.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze won sowieso met King High![]()
(9 kicker)
Ja halllo, ik speel ook niet voor grof geld, maar ik maak ook niemand uit voor n00bquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze won sowieso met King High![]()
(9 kicker)
De kwaliteit van de kaarten waarmee iemand speelt in combinatie met dat ene potje dat ie wint bepaalt niet of iemand een goeie speler is of niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef smammela het volgende:
wat maakt het uberhaupt uit of iemand een n00b is! uiteindelijk is het toch voornamelijk geluk! want ook tegen de gene die van begin af aan met 72 offsuit speelt en daarmee 4 of a kind of full house krijgt word tegen gezegd NH M8!
het is wel nog steeds klote, maar that's life![]()
Nee jij bent stoer.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Afwazig het volgende:
Al die poker termen ook.
Stelletje kneuzen.
wat the fuck boeit het nou weer dat je nieuwe pokersetje hebt en net ben begonnen. Ok je begint idd net precies in de hype dat iedereen ermee start maar dat betekend niet meteen dat je een mongool bent.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Spacemonkeh het volgende:
"Ik poker al jaaaaren!" zeggen ze allemaal om boven de rest uit te komen... maar ik heb ze allemaal met een gloednieuwe pokerset rond zien lopen die er niet een paar jaar oud uitzag ofzo ... mmm, domme koeien![]()
Een enorme hype. Onder studenten erg zichtbaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:15 schreef don-diablo het volgende:
wat heeft iedereen toch met poker..blijkbaar een dikke hype gaande ofzo merk ik alweer
dus jij bent de noobquote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
.
Uhmm, andersom, the river is voor n00bsquote:
Mensen blijven het geluk noemenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef Robier het volgende:
[Pokernerd]
Uurtje geleden met faces up verloren door zo'n geluksvogel die mijn JJ versloeg met zijn 77![]()
[/Pokernerd]
Dit soort discussies houden wij niet in de kroeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Ohh please, zeg me dat jullie dit soort discussies niet in de kroeg houden.
Faces upquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:08 schreef Robier het volgende:
[Pokernerd]
Uurtje geleden met faces up verloren door zo'n geluksvogel die mijn JJ versloeg met zijn 77![]()
[/Pokernerd]
ik speel geen jacks... kuthandquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Hoe noem jij het? Nostradamus-krachten?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Isdatzo het volgende:
ik doe het ook wel eens![]()
in tussenuren enzo![]()
![]()
![]()
Dus doordat jij je beginnende tegenstanders niet goed inschat zijn zij 'n3Obs'quote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
.
![]()
Noobquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:24 schreef Martijn85 het volgende:
WTF is er zo moeilijk aan pokeren
Het is gewoon Yathzee met kaarten
Wil je zeggen dat het niet zo is danquote:
De regels zijn niet moeilijk maar het spel welquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niet zo is dan
Ja dat is zo. Heb ook wel eens verloren met een full house op de flop had iemand anders four of a kindquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
De regels zijn niet moeilijk maar het spel wel
Dat had ik net even nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef Robier het volgende:
[..]
Dit soort discussies houden wij niet in de kroeg.
Gast, in je eerste zin staat al een foutquote:Op zondag 11 maart 2007 14:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
.
![]()
Gast je hebt ook toernooien mét rebuyquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Gast, in je eerste zin staat al een fout.. Je kan namelijk niet rebuyen in een fuckin toernooi
..
Wat een bullshit, dat is het toch niet waard als je met n44bz0rz gaat spelen om 20 euro of hoe weinig zouden die gasten inkopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:37 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Gast je hebt ook toernooien mét rebuy![]()
ja, ook highstakes
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:36 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Gast, in je eerste zin staat al een fout.. Je kan namelijk niet rebuyen in een fuckin toernooi
..
quads over fullhousequote:Op woensdag 14 maart 2007 22:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dat is het toch niet waard als je met n44bz0rz gaat spelen om 20 euro of hoe weinig zouden die gasten inkopen?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef Ferrox het volgende:
[..]
quads over fullhouse![]()
tuurlijk is het wel waard, als je weet dat JIJ de beste bent
Zijn zat toernooitjes waar je een rebuy kunt doen hor. Meestal eenmalig en de helft van de inleg ongeveer.quote:
true, maar ik speel al meer dan 2 jaar pokerquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef HeatWave het volgende:
Morgen schijnt kantklossen in te komen bij Veronica, ga je daar ook aan meedoen meeloop hoer van een TS?
Echt, poker, flikker toch op met me, een spel van honderden jaren oud, en nu nog doen alsof het iets cool is.
2 sec media aandacht en alles is een hype.
Oeeeeee, 2 hele jaren alquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef Ferrox het volgende:
[..]
true, maar ik speel al meer dan 2 jaar poker![]()
dus een meeloper ben ik niet![]()
niet zo'n grote mond jij, is wel ff 12.5 procent van mn levenquote:
EDIT: Ik maakt een domme fout, helaas kan een mod me nu nog uitlachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:52 schreef Ferrox het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond jij, is wel ff 12.5 procent van mn leven![]()
en dan kan jij vast wel als übergeek systeembeheerder uitrekenen hoe oud ik ben![]()
en ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:54 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
EDIT: Ik maakt een domme fout, helaas kan een mod me nu nog uitlachen!
Zou ik kunnen doen jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:52 schreef Ferrox het volgende:
[..]
niet zo'n grote mond jij, is wel ff 12.5 procent van mn leven![]()
en dan kan jij vast wel als übergeek systeembeheerder uitrekenen hoe oud ik ben![]()
jeuj een tagjequote:
Gast, praat niet eens over de Weblogquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:58 schreef Ferrox het volgende:
[..]
jeuj een tagje![]()
zolang je nog blogs schrijft van 8 regeltjes kun je die tag net zo goed weglaten![]()
Je weet em niet eens te vindenquote:(22:30) Ferrox: waar staatie?
(22:30) .M-I-L-F | : hij staat er
(22:30) .M-I-L-F | : ja gast wat denk je ?
(22:30) .M-I-L-F | : weblog.fok.nl
Is het niet nog sneuer om anti-hype te doen? Ik bedoel, het is toch bullshit om iets niet meer leuk te vinden omdat iedereen het ineens leuk vindt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen ja.
Ik zeik je niet af, maar waarom poker je? Omdat je ht leuk vind? Prima hoor, maar het is een verschrikkelijke kuthype. Als morgen op 1 been lopen met een roze sok aan op TV komt doe je dat dan ook?
Pokeren is een leuk spelletje, maar dat is het al honderden jaren, en opeens is het hot..
weet ik veel dat ze zo'n weblog dinges hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:01 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Gast, praat niet eens over de Weblog.. weet je dit nog:
Ik vertel dat je een blogje moet checken:
[..]
Je weet em niet eens te vinden!
Opzich heb je gelijk misschien, als het een hype is om iets nieuws. Maar poker is al zo oud en zo bekend, waarom doet iedereen het NU dan? Omdat veronica het een leuke hype vindt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:02 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Is het niet nog sneuer om anti-hype te doen? Ik bedoel, het is toch bullshit om iets niet meer leuk te vinden omdat iedereen het ineens leuk vindt?
nou kijk, zo'n 300 jaar geleden....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk misschien, als het een hype is om iets nieuws. Maar poker is al zo oud en zo bekend, waarom doet iedereen het NU dan? Omdat veronica het een leuke hype vindt?
Als je al jaren pokert, ga ja gang, uiteraard, maar waarom zou je na 300 jaar opeens iets leuk vinden? Omdat het op TV is?
Get an opinion....
Grotendeels van de pokervarianten die tegenwoordig worden gespeeld zijn relatief niet zo oud dude.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich heb je gelijk misschien, als het een hype is om iets nieuws. Maar poker is al zo oud en zo bekend, waarom doet iedereen het NU dan? Omdat veronica het een leuke hype vindt?
Als je al jaren pokert, ga ja gang, uiteraard, maar waarom zou je na 300 jaar opeens iets leuk vinden? Omdat het op TV is?
Get an opinion....
Goeie redenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef Ferrox het volgende:
[..]
nou kijk, zo'n 300 jaar geleden....
leefde ik niet, en mn pa ook niet , en mn opa ook niet zeg maar
maar die pokernewbs kun je veel geld aan verdienen hoor
Kijk, en dát ben ik dus met je eens, maar het maakt geld verdienen een stuk gemakkelijker! Maar ook irritant. Ik poker ook nog altijd gewoon met de 'vaste kliek', niet met mensen die het ineens kunnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie reden.
Mensen geld uit hun zak kloppen is altijd goed.
Ik snap hypes in hun algemeen alleen nooit, waarom iets leuk vinden omdat het een hype is?
Internet is geen hype hequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie reden.
Mensen geld uit hun zak kloppen is altijd goed.
Ik snap hypes in hun algemeen alleen nooit, waarom iets leuk vinden omdat het een hype is?
In Amerika is het altijd al een 'hype' geweest. Die pokerprogramma's worden daar ongeveer net zo goed bekenen als de superbowl. En die pokerspelers zijn gewoon hele bekende mensen daar. Kwestie van tijd voor het hierheen komt dan he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Get an opinion....
Het lijkt me heeeel heeeel heeeeeeel HEEEEEEEL sterk dat het ongeveer net zo goed bekeken zou worden als de Super Bowl.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In Amerika is het altijd al een 'hype' geweest. Die pokerprogramma's worden daar ongeveer net zo goed bekenen als de superbowl. En die pokerspelers zijn gewoon hele bekende mensen daar. Kwestie van tijd voor het hierheen komt dan he.
Het zal je nog tegenvallenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef gday het volgende:
[..]
Het lijkt me heeeel heeeel heeeeeeel HEEEEEEEL sterk dat het ongeveer net zo goed bekeken zou worden als de Super Bowl.
Oke misschien niet zóveel maar het schijnt wel een soort van studio sport te zijn daar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:20 schreef gday het volgende:
[..]
Het lijkt me heeeel heeeel heeeeeeel HEEEEEEEL sterk dat het ongeveer net zo goed bekeken zou worden als de Super Bowl.
De afgelopen Super Bowl trok 93.2 miljoen kijkers. Heb je cijfers waarmee je kunt laten zien dat zulke cijfers gehaald worden als er poker op TV is?quote:
ik heb geen cijfers maar ik denk dat t vrij zeker is dat die cijfers niet gehaad zullen wordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:27 schreef gday het volgende:
[..]
De afgelopen Super Bowl trok 93.2 miljoen kijkers. Heb je cijfers waarmee je kunt laten zien dat zulke cijfers gehaald worden als er poker op TV is?
haha ja kzag dat laatst, in helemaal metalen/nette james bond koffer, met van die opvullingen in de koffer, allemaal gekleurde muntjes en al... sjeez...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die zo de kroeg ingaan, en dan hun pokerset meenemen in een luxe koffertje.
Wtf.
Je hebt dan denk ik niet goed gelezen waar ik op gereageerd heb.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:14 schreef KumA het volgende:
[..]
ik heb geen cijfers maar ik denk dat t vrij zeker is dat die cijfers niet gehaad zullen worden![]()
maar ik denk dat jij wel ff vergeet dat poker iets minder lang in de mainstream is dan de superbowl en de superbowl is vrijwel alleen populair in de states, en poker is op t moment zo'n beetje overal in de wereld te zien op tv.
... en dat lijkt me echt dikke vette bullshit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
In Amerika is het altijd al een 'hype' geweest. Die pokerprogramma's worden daar ongeveer net zo goed bekenen als de superbowl. En die pokerspelers zijn gewoon hele bekende mensen daar. Kwestie van tijd voor het hierheen komt dan he.
dan heb je niet zo goed gelezen wat ik zij, want ik gaf al aan dat ik t over overal poker populariteit hadquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
Je hebt dan denk ik niet goed gelezen waar ik op gereageerd heb.Het ging degene waar ik op reageerde namelijk om Amerika en de kijkcijfers aldaar:
[..]
... en dat lijkt me echt dikke vette bullshit.
dat is gewoon slowplayen vriend maar daarmee geef je wel gatis kaarten en dus meer kansen voor de rest om een combinatie te maken wegquote:Op zondag 11 maart 2007 15:02 schreef SuperRogier het volgende:
Als je pokert moet je denk ik ook onvoorspelbaar zijn. Ik had KKK en ik check, ging zoeen n00b all-in, ik uiteraard mee en ik won. Zo blijf je hand onvoorspelbaar en speel je beter, maar iedereen zo zijn tactiek..
Poker is gewoon enorm in de VS. Als jij dat niet wilt geloven vind ik het best hor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:42 schreef gday het volgende:
[..]
... en dat lijkt me echt dikke vette bullshit.
Mensen zeuren zo omdat ze iedereen om zich heen opeens zien pokeren. Zelf snappen ze het niet, en dus geven ze er maar op af.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:45 schreef Stansfield het volgende:
Ik snap al die mensen niet die zeuren dat poker nu zo'n hype is. Ik had nog nooit gepokerd tot afgelopen zomer. Ik kende de regels helemaal niet. Maar nu snap ik het en vind ik het een erg leuk en vooral ook spannend spelletje. Ook al is het maar om 5 euro inleg bij elke bluf krijg je toch weer een adrenaline stoot door je lichaam. Dus ik vind het gewoon een erg leuk spel en dankzij de hype ben ik het ook gaan spelen.
Waar lees je dat ik niet wil geloven dat poker populair is? Jij beweert alleen dat het ongeveer hetzelfde aantal kijkers trekt als de Super Bowl, en ik als je dat wilt blijven denken vind ik dat ook wel best hoor. Het is alleen niet waar. Als je kunt bewijzen dat het wél waar is en dat poker inderdaad volgens de Nielsen Ratings meer dan 90 miljoen kijkers trekt, mag je dat bij dezen doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Poker is gewoon enorm in de VS. Als jij dat niet wilt geloven vind ik het best hor.
Nooit.. het hangt van je eigen speelwijze af of het een kansspel is of niet. Als je tegen iemand speelt die alles callt, moet je gewoon tight spelen. Uiteindelijk pak je hem.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Deze "amateurpokeraars" maken van het spel, wat een combinatie is van een kansspel en een behendigheidsspel mijns inziens, een puur kansspel. Gewoon alles callen en kijken wat er valt
Jij bent volgens mij typisch zo iemand die per definitie tegen alle hypes is, en lekker alternatief wil zijn, of een eigen identiteit probeert te creeren door expres niet mee te doen. Geloof me, het is niet erg om een hype leuk te vinden.quote:
Deels heb je wel gelijk maar om nou te zeggen dat t 0,0 niks met meelopen te maken heeft, neuh.... er zijn er genoeg die poker wel ergens gehoord hadden maar totaal geen intresse in hadden en nu is 't "cool", t is op tv, en doen gewoon daarom mee, geloof me, er zijn wel degelijk meelopersquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij typisch zo iemand die per definitie tegen alle hypes is, en lekker alternatief wil zijn, of een eigen identiteit probeert te creeren door expres niet mee te doen. Geloof me, het is niet erg om een hype leuk te vinden.
Het is namelijk niet zo dat nu veel mensen pokeren omdat het een hype is, het is een hype omdat nu veel mensen pokeren. Mensen vinden pokeren niet leuk omdat het een hype is, het is een hype omdat veel mensen pokeren leuk vinden.
Waarom vinden mensen het nú leuk, en niet 300 jaar geleden? Omdat er nu aandacht aan wordt gegeven. In Amerika is het altijd al populair geweest en net als met veel hypes is het overgewaaid naar Nederland. Daardoor zijn mensen in aanraking gekomen met poker. En die mensen geven het weer door aan mensen die zij kennen.
Je noemt het meelopen, maar dit heeft 0,0 niks nada met meelopen te maken. Meelopen is als iemand pas iets doet als andere mensen het doen. Dus dat men 5 jaar geleden niet wou pokeren omdat niemand pokerde. Maar dat is niet zo, 5 jaar geleden kenden nauwelijks iemand het pokerspel, dus kón men ook niet pokeren. Nu pas ontdekken mensen het pokerspel, en het blijkt nog leuk te zijn ook. Dáárom gaan mensen nu pokeren. Dat heeft niks met meelopen te maken, maar alles met nieuwe dingen uitproberen.
Serieus wat maakt jouw het uit dat ineens iets hot is? Ben je soms een hippie of een alto dat het cool is om tegen iets te trappen wat nieuw is en veel mensen doen. Puberaal gedrag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen ja.
Ik zeik je niet af, maar waarom poker je? Omdat je ht leuk vind? Prima hoor, maar het is een verschrikkelijke kuthype. Als morgen op 1 been lopen met een roze sok aan op TV komt doe je dat dan ook?
Pokeren is een leuk spelletje, maar dat is het al honderden jaren, en opeens is het hot..
Tuurlijk, maar ik word er moe van om bij elk pokertopic te moeten lezen dat iedereen meeloper is..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:37 schreef KumA het volgende:
[..]
Deels heb je wel gelijk maar om nou te zeggen dat t 0,0 niks met meelopen te maken heeft, neuh.... er zijn er genoeg die poker wel ergens gehoord hadden maar totaal geen intresse in hadden en nu is 't "cool", t is op tv, en doen gewoon daarom mee, geloof me, er zijn wel degelijk meelopers![]()
Dude thats life! dont fight it. Er zullen altijd meelopers zijn, er zullen altijd haters zijn, er zullen altijd hoeren zijn....oh...offtopicquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:45 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik word er moe van om bij elk pokertopic te moeten lezen dat iedereen meeloper is..
Door al dat gelees ben je nog niks wijzer geworden over de grammaticaregels zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:15 schreef Oldbie het volgende:
Nu, door te spelen en door te lezen, leer ik meer en wordt ik beter.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:55 schreef Eland het volgende:
[..]
Door al dat gelees ben je nog niks wijzer geworden over de grammaticaregels zeker
Hoe werkt strippoker dan? Elke keer als je een hand verliest moet je wat uitdoen ofzo???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:08 schreef falloutboy het volgende:
Ik houd alleen van strippoker..
Eigenlijk houd ik gewoon van vrouwelijk naakt. Maar dat is niet OT.
Ja dat zeg ik dus, dat maken die alles-callers er dus vanquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:13 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Nooit.. het hangt van je eigen speelwijze af of het een kansspel is of niet. Als je tegen iemand speelt die alles callt, moet je gewoon tight spelen. Uiteindelijk pak je hem.
Oke bedankt voor de tip in een 2.5 jaar oud topic, mongool.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef Socios het volgende:
Vanaf vanavond uitzendingen van de World Series Of Poker 2009. Niet op Veronica, maar op ESPN!
Ik ben wel blij met de tip.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de tip in een 2.5 jaar oud topic, mongool.
Dat is toch mooi. Compleet leegtrekken die handelquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Deze "amateurpokeraars" maken van het spel, wat een combinatie is van een kansspel en een behendigheidsspel mijns inziens, een puur kansspel. Gewoon alles callen en kijken wat er valt
Het is ook sinds een paar jaar 'in' lapzwansquote:Op zondag 11 maart 2007 14:53 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
nee, speel het al een paar jaar![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef shayolo het volgende:
[..]
Het is ook sinds een paar jaar 'in' lapzwans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |