quote:Op zondag 11 maart 2007 14:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
De auto die jij in je dromen aan het bouwen bent waarschijnlijk?
Ga jij es ff snel terug naar tweakers.net.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef geelhoed het volgende:
prutser! Er zitten zoveel fouten in deze vraag dat ik hem niet eens beantwoord.
pk is een eenheid van de grootheid vermogen!
gewicht is een grootheid, (met eenheid N Newton)
je bedoelt de grootheid massa (met eenheid kg)
Je vergelijkt de verkeerde grootheid met een eenheid van een andere grootheid......
![]()
sukkel .quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef geelhoed het volgende:
Je vergelijkt de verkeerde grootheid met een eenheid van een andere grootheid......
![]()
Je hebt gelijk! Wannabee wetenschapperquote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef geelhoed het volgende:
![]()
Dus?, dan kan je nog steeds wel de verhouding tussen beiden uitrekenen?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef geelhoed het volgende:
![]()
Niet Tweakers maar AWquote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Ga jij es ff snel terug naar tweakers.net.![]()
Je snapt toch wat ie bedoelt..![]()
"naar de 24/7"quote:Op zondag 11 maart 2007 14:58 schreef Foo_niks het volgende:
Door de week naar de 24/7 en zondags de dragstrip onveilig maken.
jij drukt je eigen gewicht zeker ook uit in Newton?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef geelhoed het volgende:
![]()
Het is geen vergelijking maar een verhouding.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:05 schreef geelhoed het volgende:
Niet wannabee, niet sukkel, en ja ik begrijp wat hij bedoelt maar dat komt door mijn enorme inlevingsvermogen, niet door wat hij opschrijft.
Je kan inderdaad twee grootheden vergelijken maar niet een eenheid met een grootheid!
Mijn eigen gewicht is toch echt 80kg. Ik hoor niemand ooit zeggen dat ie 80 Newton weegt.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef geelhoed het volgende:
prutser, pk is helemaal geen officiele eenheid.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef geelhoed het volgende:
![]()
Nee, je hebt een massa van 80 kilogram. Op de maan is je gewicht niet 80 kilo. Als je betweterig doet, zorg er dan wel voor dat je gelijk hebtquote:Op zondag 11 maart 2007 15:17 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Mijn eigen gewicht is toch echt 80kg. Ik hoor niemand ooit zeggen dat ie 80 Newton weegt.
Dus ga maar lekker in een ander topic de wetenschapper uithangen.
Jij bent echt heel zieligquote:Op zondag 11 maart 2007 15:08 schreef geelhoed het volgende:
Ja, voor massa gebruik ik echter kiligrammen.
Op de maan heeft mijn auto ook meer pk's dan Newtons, ze zou echter niet sneller accelereren (mocht daar zuurstof zijn).
Wetenschappelijke vakjargon voor kilogrammen, nietwaar?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:08 schreef geelhoed het volgende:
Ja, voor massa gebruik ik echter kiligrammen.
Op de maan. LOLquote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef Aibmi het volgende:
Nee, je hebt een massa van 80 kilogram. Op de maan is je gewicht niet 80 kilo. Als je betweterig doet, zorg er dan wel voor dat je gelijk hebt![]()
7/11 ,sorryquote:Op zondag 11 maart 2007 15:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"naar de 24/7"
Misschien enig idee wat dat begrip betekent?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |