ff offtopic maar waar staan die awards voor ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:56 schreef Beschouw het volgende:
Handige dribbelaar met hoog rendement. Van zulke voetballers zijn er veel te weinig. Op jonge leeftijd al een topper. Benieuwd of hij een wereldtopper wordt. Voorlopig is hij hard op weg dat te worden. Ben trots dat ik als onderschrift Lionel Messi Award 2006 mag meedragen.
8,5
Awards die één keer per jaar worden uitgereikt aan VBL-posters. Elke award heeft de naam van een voetballer. Messi award was volgens mij voor de beste newcomber. De users zelf kiezen. Is erg leuk ook door de avaters die Yeahinho voor ierereen maakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef toma het volgende:
[..]
ff offtopic maar waar staan die awards voor ?![]()
![]()
is er ergens ook een topic over die awards?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Awards die één keer per jaar worden uitgereikt aan VBL-posters. Elke award heeft de naam van een voetballer. Messi award was volgens mij voor de beste newcomber. De users zelf kiezen. Is erg leuk ook door de avaters die Yeahinho voor ierereen maakt.
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=awards&match=&ts=&sort=rel&f%5B%5D=70&type=alle&van=&tot=quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef toma het volgende:
[..]
is er ergens ook een topic over die awards?
oef, dat is een stevig statement. Ik ken een land, en een stad in Italie waar je door dit soort uispraken in serieuze problemen kunt komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:19 schreef toma het volgende:
(hij heeft immers Maradona al overtroffen met de schoonheid van zijn doelpunt).
28ste toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:05 schreef tong80 het volgende:
Een 8 van mij. Nu al een wereldtopper terwijl ie nog maar 19 is. Het doelpunt van eergisteren illustreert zijn klasse. Voor 80.000 man zo scoren daar droomt iedereen van, hij maakt het waar. Een voetballer is op zijn 26ste aan zijn top. Dus alle kans dat ie ooit een 9 wordt.
waar doel je dan op?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:17 schreef manny het volgende:
[..]
oef, dat is een stevig statement. Ik ken een land, en een stad in Italie waar je door dit soort uispraken in serieuze problemen kunt komen.
Ligt volgens mij wel waar je speelt. Bij een type speler als Messi zal die leeftijd wat lager liggen dan bij een willekeurige verdediger, aangezien Messi het ook moet hebben van zijn explosiviteit en snelheid. Dat is allemaal wat minder als je 28 bent.quote:
Opschrijven dat die goal van Messi mooier was dan die van Diego zelf.quote:
Is ook niet zo. Messi is een naäper.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:20 schreef manny het volgende:
[..]
Opschrijven dat die goal van Messi mooier was dan die van Diego zelf.
Wordt toch al een stukje ouder, en daarmee ook een beetje minder. Pakt ook veel kaarten. Desondanks altijd een aardige speler voor Utrecht geweest. 6.5quote:
Heeft vandaag een record gevestigd met zijn 83gele kaart.quote:Op zondag 22 april 2007 20:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Pakt ook veel kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |