quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik hoop dat zijn zoon de Maldini-Dynastie kan voortzetten
Maldini heeft zelf aangegeven tot de 1000 wedstrijden te willen spelen voor Milan als zijn lichaam het nog aankan![]()
ik zou het geweldig vinden als zijn zoon net zoals zijn vader zijn leven lang bij AC Milan speelt, als jij goed genoeg wordt geacht that isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef toma het volgende:
[..]dat zou zijn zoon dan moeten doen, hij heeft pas 600 wedstrijden voor Milan gespeeld.
Wie wil er als kind in godsnaam een verdediger zijn?? Ik wilde altijd net als Litmanen zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef don-diablo het volgende:
Maldini mijn heldVroeger wou ik altijd zijn zoals hij.
Ik stelde altijd m'n droomteam samen en die was ik dan allemaal. Menig Champions League gewonnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef toma het volgende:
[..]
Wie wil er als kind in godsnaam een verdediger zijn?? Ik wilde altijd net als Litmanen zijn![]()
quote:
Ik overmarsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef toma het volgende:
[..]
Wie wil er als kind in godsnaam een verdediger zijn?? Ik wilde altijd net als Litmanen zijn![]()
Inderdaad een geweldenaar. Superverdediger en ook een supervedette. Wat een erelijst, wat een ervaring. Sierlijke, technische verdediger. In mijn beleving speelde hij jarenlang nagenoeg foutloos.quote:
Ik dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef toma het volgende:
[..]
Nog een jaartje erbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maldini
Iemand met clubliefde, die er afgelopen WK helaas niet bij was. De enige prijs die hij nog mist. Hopen dat hij hetzelfde afscheid krijgt als Van Basten ooit. Hij verdient het. 9
Tja, de grootste van de laatste jaren. Heeft alles gewonnen, was tegelijk Europees kampioen en wereldkampioen. Won de finale van WK98 grotendeels in z'n eentje. 8 jaar later, weer een finale en hij staat er weer voor de penalty. Sluit in diezelfde finale zijn loopbaan af op een manier die we nog niet eerder gezien hebben.quote:
Post het nog eens in het nieuwe topicquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, de grootste van de laatste jaren. Heeft alles gewonnen, was tegelijk Europees kampioen en wereldkampioen. Won de finale van WK98 grotendeels in z'n eentje. 8 jaar later, weer een finale en hij staat er weer voor de penalty. Sluit in diezelfde finale zijn loopbaan af op een manier die we nog niet eerder gezien hebben.
9+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |