Cristiano Ronaldoquote:Dit topic werkt simpel... Ik zal eens in de zoveel tijd een voetballer opnoemen die jullie dan een cijfer geven (1-10). Ik zal een klassement steeds plaatsen maar het gaat natuurlijk meer om het praten over een speler
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef don-diablo het volgende:
gemiddeld een 7 omdat de persoon Ronaldo gewoonis
kan prima voetballen, maar wat een figuur ook.. Ik mag em echt niet
Homo.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil hem zijn.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Cris geeft de plantjes water
[afbeelding][afbeelding]
Dude, heb je gedronken?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Hijs een lekker sletje
Okequote:
Dat hoeft niet perse aan hemzelf te liggen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
een 7.5, scoort al een hele tijd heel wat goals, maar is toch niet voor niks door de mand gevallen bij Hannover![]()
Dat is waar, maar als hij echt zo goed was hadden ze dat ook wel gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:26 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse aan hemzelf te liggen hoor
Weinig aan toe te voegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Blaise N'Kuffo
+ Fysiek erg sterk
+ Balvast
+ Goed krachtig schot
+ Prima techniek, kappen en draaien geen probleem voor Blaise
+ Houdt de verdediging bezig, waardoor er ruimte onstaat voor opkomende spelers zoals Bakircioglü
- Mist topsnelheid
- Soms te zelfzuchtig
- Verdedigt iets te weinig mee
Mijn rapportcijfer voor Blaise: 7,5
hoe dronken was je toen je dit schreefquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef Stommie het volgende:
die een kufo, die doet het gezellig daarin twente, maar tis wel twente en das in twente en dat schiet niet op, 6,9
een kufoquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef Stommie het volgende:
die een kufo, die doet het gezellig daarin twente, maar tis wel twente en das in twente en dat schiet niet op, 6,9
Cijfer ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
Supervoetballer... Jammer dat zijn carriere als profvoetballer er 'bijna' op zit... Hij is toch al bijna midden 30 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |