Ga dan ook in een warmere staat wonenquote:
Daar zijn de huizen onbetaalbaar.quote:Op zondag 8 april 2007 00:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Ga dan ook in een warmere staat wonen
Dat probleem heb ik ookquote:
TX FTW!quote:
Ga weg engerd !!!quote:
Yep. California is een prachtige staat, maar het is onbetaalbaar geworden. Bij mij in de straat waar ik huur gaan de huizen nu voor $900.000 - en dan heb je net 3 slaapkamers, 2 badkamers. Zo'n zelfde huis gaat in Oregon nog voor $300.000 over de toonbank. In Idaho kun je zelfs voor $150.000 nog iets in die orde van grootte kopen. Maar ja, in Idaho wonen alleen maar hicks en rednecksquote:Op maandag 9 april 2007 04:25 schreef popolon het volgende:
Oregan speelt nog steeds dus een beetje?
Begrijpelijk, en het is ook niet leuk dat je in NH property-taxes moet betalen en in MA inkomstenbelastingquote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Shivo het volgende:
Goed idee maar ik zie een beetje op tegen de dagelijkste commute![]()
Yeah, je kan hier zoveel doen aan buitensport, echt tof. We gaan met mooi weer wel eens de bergen in, die uitzichtenquote:Op maandag 9 april 2007 20:21 schreef Shivo het volgende:
Goed idee maar ik zie een beetje op tegen de dagelijkste commute![]()
Een van mijn huisgenoten is nog wezen Telemark-skieen in NH dit weekend; jullie state is wel prima wat dat betreft.
mijn heldquote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
Je moet er alleen wel een goeie conditie voor hebben en dat eh... schort er nog een beetje aan
Wat noordelijker zijn goeie fietspaden in de bergen en we hebben onszelf beloofd dat we dat zouden gaan doen. Ben benieuwd...quote:Op maandag 9 april 2007 20:42 schreef Prego het volgende:
[..]
mijn held
wij gaan in de winter hier langlufen (ik kan niet skien) en ben na een paar uur ook op
Heb je misschien vieze buren?quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Vogue het volgende:
Kolibrietjes heb je hier ook veelHelaas ook kakkerlakken. Vieze smerige beesten zijn ´t. Ik laat geen deur of raam meer openstaan, ben er als de dood voor. Stom he, terwijl een slang of tarantula me niets doen (bij wijze van).
Termieten leven doorgaans onder de grond. Met een goed fundament, beton bijv., zou ik me er niet zo'n zorgen om maken. Een beetje huis staat natuurlijk op beton (heb je ook nog een basementquote:Op dinsdag 10 april 2007 03:28 schreef wonderer het volgende:
Hier is het te koud voor dat soort ongedierte (hoop ik).
Wat me wel angst aanjaagt zijn termieten in de muren... kuthout, beton en baksteen, veel beter!
Alaska.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Zat me trouwens af te vragen welke staat er dan geen last van had
Maarten, hebben jullie nog ruimte voor mij daaro?quote:Winter storm warning in effect from 4 am Wednesday to 1 am cdt thursday,
The NWS in milwaukee/sullivan has issued a winter storm warning, which is in effect from 4 am Wednesday to 1 am cdt Thursday.
Snow or a cold rain is expected to develop over southwest wisconsin this evening, before spreading into parts of southeast wisconsin late tonight. The precipitation will turn to all snow by late tonight and last into Wednesday evening.
8 to 10 inches of heavy wet snow is expected by early Wednesday evening. Up to a foot of snow is possible along the kettle moraine ridge in waukesha county. The heaviest snow should fall from late tonight through Wednesday. East to northeast winds of 20 to 30 mph with gusts to 40 mph may create blowing and drifting snow as well.
A winter storm warning is issued when snow is expected to combine with strong winds of 20 mph or more. This will make travel dangerous and power outages may result.
Ja, zover was ik intussen, vandaar dequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef Shira het volgende:
Maarten, hebben jullie nog ruimte voor mij daaro?
![]()
Dat komt donderdag ook onze kant op jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef Shira het volgende:
[..]
Maarten, hebben jullie nog ruimte voor mij daaro?
![]()
Misschien toch maar gaan skieen dan, dit weekend.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt donderdag ook onze kant op ja
Ben het nou wel zat.
Nee, maar niet van LAX gelukkigquote:Op woensdag 11 april 2007 01:42 schreef wonderer het volgende:
Directe vlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |