Begin eens met een andere naam in je avatar, Niet Dizzy maar b.v. walker of zo. Dan ga je 's avonds een wandeling (walker) maken , neem een douche en daarna een glas warme melk of lekker kop thee met honing .En kruip met een lekker ontspannen boek in bed. Dan slaap je echt wel iedere avond lekker in na een tijdje. Met een gezonde geest en een gezond lijf ( dat heb je , daar ga ik even vanuit) moet dat lukken.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:38 schreef _Dizzy_ het volgende:
na bijna 2 weken niet slapen ben ik echt ten einde raad ik weet het niet meer... ik wil graag een keer slapen maakt niet uit hoe
Diazepam? Valium bevat de werkzame stof Diazepam.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:56 schreef _Dizzy_ het volgende:
IEMAND ERVARING met valium?
Melatonine werkt bij mij dus echt niet he. Ik word er hooguit ietsjes duf van, maar in slaap vallen erop lukt me niet. Overigens zit er aan melatonine ook een groot nadeel (die ik nu even ben vergeten, maar het was wel een groot nadeel.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:11 schreef junkiexp het volgende:
Melatonine pillen moet je hebben,een stuk of 5 doorslikken en dan ben je zo weg.
Ik kan over het algemeen goed slapen,maar zaterdagnacht ga ik meestal stappen,en kom dan om een uur of 0600 thuis,dan ga ik slapen en dan pas om 1500 zondagmiddag eruit.
Met hetr gevolg dat ik zondagavond niet kan slapen,dan neem ik een stuk op 5 van die pilletjes en slaap ik echt perfect.
Melatonine is een stofje je wat door je hersens wordt aangemaakt als je moet gaan slapen,deze pilletjes stimuleren de aanmaak van het stofje.
Is ook niet schadelijk of gevaarlijk,je kan er bij wijze van spreken 30 nemen,alles wat teveel is doet je lichaam niks mee.
Het heeft iets te maken met het feit dat je lichaam zelf ook melatonine aanmaakt, maar ik weet niet meer precies wat.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar het nadeel.
Ik gebruik het regelmatig en heb nergens last van.
Melatonine wordt experimenteel voorgeschreven, het is niet eens goed getest op bijwerkingen. Maar het lijkt inderdaad vrij onschuldig te zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:25 schreef soylent het volgende:
Volgens mij is melatonine onzin. Maar het is w.s. wel onschadelijk.
Dat is natuurlijk geen criterium voor onschuldig zijn, dat je lichaam het zelf ook maaktquote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef Christine het volgende:
Het heeft iets te maken met het feit dat je lichaam zelf ook melatonine aanmaakt, maar ik weet niet meer precies wat.. Niets ernstig in elk geval.
Oxazepam is toch een soort valium Of vergis ik me nu weer eensquote:Op zondag 11 maart 2007 10:56 schreef _Dizzy_ het volgende:
IEMAND ERVARING met valium?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |