dat is 9 ¤ excl.. sorry maar nee dan hou ik het wel zelf..quote:Op zondag 11 maart 2007 16:12 schreef jwhderksen het volgende:
ik bied 15 incl
ik wacht het nog even af maar als er voor morgen avond niet gereageerd is is die voor jouquote:Op zondag 11 maart 2007 19:23 schreef ThuleWulf het volgende:
25 inc geboden
als je me de gegevens mailt zal ik mn bank gegevens mailen en zodra het geld erop staat stur ik het op naar jouquote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef ThuleWulf het volgende:
Dusss. :p
Dit is dus bijna onmogelijk bij de pakettendienst, ik zou eens vragen bij de buren en anders even klagen bij de TNT dat het pakket niet is aangekomen. Heb je een track&trace nummer?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:01 schreef angel008 het volgende:
excuus nogal druk met verbouwing (laptop ligt letterlijk overall hier)
heb de t&t nagegaan en volgens deze is het pakketje veilig aangekomen maar aan jou reactie te zien is dit dus duidelijk niet zo..
helaas zie ik dit als een (hey leuk ding dies voor mij) geval bij de tnt hiervoor zal ik zsm het betaalde bedrag terug storten dit is echt de eerste keer bij mij dat een pakketje niet is aangekomen op plaats van bestemming (word ook tevens mn laatste keer dat ik onverzekerd verzend..)
heb ik zal hem nog even uit de prullenbak vissenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:02 schreef rece het volgende:
[..]
Dit is dus bijna onmogelijk bij de pakettendienst, ik zou eens vragen bij de buren en anders even klagen bij de TNT dat het pakket niet is aangekomen. Heb je een track&trace nummer?
ga ik doen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:25 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik zal morgen voor de zekerheid nog even op 't postkantoor vragen of er echt niks voor me afgegeven is.
Ik heb in ieder geval geen afwezigheidsblaadje o.i.d in de brievenbus gevonden.
Anders kan je morgen misschien het beste ook even met TNT bellen, die weten vast wel wat te achterhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |