HUH? Doe eens voor alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pleeeeeeazeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik krijg taakbeheer....en wat nu dan oma?quote:Op zondag 11 maart 2007 03:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
HUH? Doe eens voor alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pleeeeeeazeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Ah, je wordt al een beetje duidelijker over je profiel, thanks!quote:
Ja ach drink nog ff een biertje... en dan hou ik voor gezien. Ik hoop dat Syl het een beetje gaat trekken de volgende dagen. Lijkt me vreselijk moeilijk zonder familie om je heenquote:
*iknoor*quote:Op zondag 11 maart 2007 03:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ah, je wordt al een beetje duidelijker over je profiel, thanks!
Nu kan ik me een beetje een voorstelling van je maken! WOEHAAHAHAHAHAHA![]()
Sorryquote:Op zondag 11 maart 2007 03:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Get a room[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
![]()
Vraag maar aan je opa....quote:Op zondag 11 maart 2007 03:49 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik krijg taakbeheer....en wat nu dan oma?
Hollandia biertje zekerss? Zijn net zo goedkoop als jouw inhoudelijke argumenten feestmuis!quote:Op zondag 11 maart 2007 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach drink nog ff een biertje... en dan hou ik voor gezien. Ik hoop dat Syl het een beetje gaat trekken de volgende dagen. Lijkt me vreselijk moeilijk zonder familie om je heen![]()
Ik denk dat Sylvia het wel gaat redden, zal zwaar zijn maar ze zal toch in DGK blijvenquote:Op zondag 11 maart 2007 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ach drink nog ff een biertje... en dan hou ik voor gezien. Ik hoop dat Syl het een beetje gaat trekken de volgende dagen. Lijkt me vreselijk moeilijk zonder familie om je heen![]()
Die gaat hierom niet weg, dan was ze al gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia het wel gaat redden, zal zwaar zijn maar ze zal toch in DGK blijven
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ah, je wordt al een beetje duidelijker over je profiel, thanks!
Nu kan ik me een beetje een voorstelling van je maken! WOEHAAHAHAHAHAHA![]()
Idd, daarom is het ook zo'n sterke vrouw, echtquote:Op zondag 11 maart 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaat hierom niet weg, dan was ze al gegaan.
Aan zo'n vrouw zal jij nooit kunnen tippen iig.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, daarom is het ook zo'n sterke vrouw, echt
Ik vind haar alleen totaal niet passen tussen de rest in DGK. Ze valt heel erg uit de toon....ze is zo...normaal.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:53 schreef BONG4002 het volgende:
Idd, daarom is het ook zo'n sterke vrouw, echt
Ze zal zeker een zware tijd gaan krijgen maar ze red het welquote:Op zondag 11 maart 2007 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik ook maar hoop wel dat ze een beetje goed opgevangen wordt. Tis een lieve meid !! Die zich niet anders voordoet dan wat ze is. In tegenstelling tot andere bewoners en sommige randdebielen die hier nog na een avondje stappen in het buurthuis de boel komen verzieken op een volgens mij willekeurig forum...quote:Op zondag 11 maart 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die gaat hierom niet weg, dan was ze al gegaan.
Mwah, ze wordt wat aangestuurd door de redactie af en toe anders komt de beruchte "toneelhaak" en is het GAME OVERquote:Op zondag 11 maart 2007 03:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind haar alleen totaal niet passen tussen de rest in DGK. Ze valt heel erg uit de toon....ze is zo...normaal.
Vind haar uiterst bijzonder..... zo iemand kom je echt niet op elke straathoek tegen hoor....quote:Op zondag 11 maart 2007 03:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind haar alleen totaal niet passen tussen de rest in DGK. Ze valt heel erg uit de toon....ze is zo...normaal.
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is een vrouw van extremen.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trustequote:Op zondag 11 maart 2007 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ik ook maar hoop wel dat ze een beetje goed opgevangen wordt. Tis een lieve meid !! Die zich niet anders voordoet dan wat ze is. In tegenstelling tot andere bewoners en sommige randdebielen die hier nog na een avondje stappen in het buurthuis de boel komen verzieken op een volgens mij willekeurig forum...
Truste Leandra..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |