Dank jequote:Op zondag 11 maart 2007 09:33 schreef CHAOS_ het volgende:
in dit topic om 02:50 u is Sylvia terug, pagina 2.
Huh, die zie ik gewoon naast Syl liggen. Of istie teruggegaan?quote:Op zondag 11 maart 2007 09:10 schreef Marrije het volgende:
Huub is wakker en ligt op de bank een tijdschrift te lezen.
Is net weer in bed gegaanquote:Op zondag 11 maart 2007 09:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Huh, die zie ik gewoon naast Syl liggen. Of istie teruggegaan?
Goedemorgen trouwens![]()
yep was 2:50 exact, overigens nog even,camera stond 1 minuutje op hek, dus dat ze Sylvia hadden verteld dat Eric in de Jacuzzi lag te pitten is mij wel duidelijk,want er is telefonisch contact geweest over haar arrival...quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:09 schreef milk-shake het volgende:
oww als ik die beelden zie van het zwembad ................krijg ik zin (om te zwemmen)![]()
Nou.... das niet zo warm hoor, met maar 20 graden....quote:Op zondag 11 maart 2007 10:09 schreef milk-shake het volgende:
oww als ik die beelden zie van het zwembad ................krijg ik zin (om te zwemmen)![]()
amsterdam prachtig zonnetjequote:Op zondag 11 maart 2007 10:11 schreef milk-shake het volgende:
is het bij jullie ook zo mooi weer (hier wel in alkmaar)
ja, was echt irritant afgelopen nacht om daar getuige van te zijn....quote:Op zondag 11 maart 2007 10:04 schreef itsme het volgende:
wat een klote avond gisteren en na de cossen te hebben bijgelezen ben ik blij dat ik er vroeg mee besloot op te houden.
klote sfeer![]()
ja was een beetje treurige bedoeningquote:Op zondag 11 maart 2007 10:12 schreef Spoko het volgende:
[..]
ja, was echt irritant afgelopen nacht om daar getuige van te zijn....
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.knmi.nl
hahaha is dat een hint .......dat we moeten stoppen over het weer (echte nedelanders he)quote:Op zondag 11 maart 2007 10:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.knmi.nl
quote:Op zondag 11 maart 2007 10:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
hahaha is dat een hint .......dat we moeten stoppen over het weer (echte nedelanders he)![]()
Jah, wrijf het er maar lekker in!quote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
In het zuiden fan friesland schijnt de zo ook volop
wasn't mequote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Wie ligt er zo te snurken?
In het zuiden van friesland schijnt de zo ook volop
je hebt niet veel gemistquote:Op zondag 11 maart 2007 10:19 schreef Darklight het volgende:
Ben ik om 02.30 gaan slapen, komt Sylvia kwartier later terug![]()
Dacht dat ze tot een uur of 05.00 weg zou blijven, wel blij dat ze er weer is
Mogge, ik ben ook afgehaakt, het was echt vreselijk, er zitten er toch een paar tussen die zou je met liefde ombrengen.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:04 schreef itsme het volgende:
wat een klote avond gisteren en na de cossen te hebben bijgelezen ben ik blij dat ik er vroeg mee besloot op te houden.
klote sfeer![]()
maar wel een lessker weertjequote:Op zondag 11 maart 2007 10:21 schreef Tessa_77 het volgende:
In Eemnes schijnt de zon ook niet ...
lijkt wel alsof er steeds meer van dat soort hier komen.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, ik ben ook afgehaakt, het was echt vreselijk, er zitten er toch een paar tussen die zou je met liefde ombrengen.
yepquote:Op zondag 11 maart 2007 10:24 schreef milk-shake het volgende:
ja hoe is dat afgelopen ............ze zijn niet bij elkaar in bed gekropen ...........brain hield zijn poot(...)hahah stijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |