wat is je tijd Milalaa op de 10 km voor vrouwenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:43 schreef MiLalaa het volgende:
Hoppaaa... dat er morgen maar weer vele mogen volgen
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Tong ging om 23.00 uur even op de bank liggen wordt net wakker
Alles gemist
Er was ook niet veel te zien hoor. Sven was al klaar voordat je goed en wel door had dat hij was begonnenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
Tong ging om 23.00 uur even op de bank liggen wordt net wakker
Alles gemist
Je zag een Noor schaatsen en dacht: " H'e waar is Sven ?"quote:Op zondag 11 maart 2007 01:49 schreef Light het volgende:
[..]
Er was ook niet veel te zien hoor. Sven was al klaar voordat je goed en wel door had dat hij was begonnen
Paulien heeft al jáááren een 10km tijd staan die er wezen mag.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat is je tijd Milalaa op de 10 km voor vrouwen![]()
ik neem aan dat MiLalaa de 10km wel oinder de 5 minuten doetquote:Op zondag 11 maart 2007 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat is je tijd Milalaa op de 10 km voor vrouwen![]()
Wat resultaat betreft was de eerste dag uiteraard wel top, maar snap wat je wil zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:20 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi WK, ondanks de toch wat matige eerste dag.
Idd ze zijn meer op elkaar ingespeeld dat zie je gewoon als Nederland wat wil moeten ze 1 uur per week er gewoon op gaan oefenen..quote:Op zondag 11 maart 2007 10:27 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb de dames - ploegenachtervolging niet afgekeken, maar Canada won zonder Cindy Klassen?
Knap werk.
Ja, dat is aardig bijgetrokken.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:20 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooi WK, ondanks de toch wat matige eerste dag.
Hij is echt van een andere planeet maar toch vond ik ondanks dat Verheijen ziek is geweest dat hij een goede race heb afgeleverd.quote:
eigenlijk he, vind zelfs ik het wel weer mooi geweest zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:25 schreef After_Forever het volgende:
allerlaatste schaatsdag van het seizoen![]()
maar hopelijk wel een mooie dag![]()
Hughes is sprintster geworden, hè. Geen goeie, maar toch.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:44 schreef Norrage het volgende:
Doet Hughes niet mee op de 5k?Wat is dat voor iets vreemds...
Dat hopen we al sinds 2002...quote:Op zondag 11 maart 2007 11:44 schreef Norrage het volgende:
Ik ben bij de 5k echt benieuwd wat Gretha kan doen! De vorige keer was ze niet fit, nu hopelijk weer wel...
Ze heeft nou niet echt bijzonder veel 5ks gereden en op de Spelen ging het ook niet door..Dus vandaar...En twee weken geleden was ze gewoon weer ziek dus ik ben gewoon benieuwd waar ze nu staatquote:
Doordat die 3/5km wereldbeker gecombineerd is en er maar weinig 5km'ers worden gereden kan je zo buiten de selectie liggen.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:44 schreef Norrage het volgende:
Doet Hughes niet mee op de 5k?Wat is dat voor iets vreemds...
Ik ben bij de 5k echt benieuwd wat Gretha kan doen! De vorige keer was ze niet fit, nu hopelijk weer wel...Zou wel leuk zijn als ze gewoon weer eens een keer een lekkere tijd neerzet (ik verwacht uiteraard niet dat ze gaat winnen of zo...)
Zolang hij zúlke tijden rijdt, en zó goed is is het wel leuk. Net als met Federer...quote:Op zondag 11 maart 2007 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Doordat die 3/5km wereldbeker gecombineerd is en er maar weinig 5km'ers worden gereden kan je zo buiten de selectie liggen.
En het was gisteren puike sport, al vind ik Kramer te veel Federeresque trekjes aannemen. Zo is het toch niet leuk meer...
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zolang hij zúlke tijden rijdt, en zó goed is is het wel leuk. Net als met Federer...
Nee, dit is echt een andere categorie weer. Kramer had gisteren Romme op 275 meter gereden ongeveer, vergeleken met het PR van Romme. Dat slaat gewoon nergens op, Romme was goed, maar wat deze gast laat zien kan gewoon niet ongeveer. En dan na die race, gewoon niet moe ongeveer, knipoog, high-five, beetje uitlopen, wat drinken en sms'en en hij ziet er al weer uit alsof hij het zo nog een keer zou doen. Wat een gast.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef JanJanJan het volgende:
Federeresk?
Hou het bij het schaatsen: Rommiaans is beter!
Idd. Romme had in 2000 18 seconden voorsprong op de eerste 10km die niet van hem was (van bob de jong, tot Verheijen in 2001 13.12 reed en het gat tot 9 seconden verkleinde). Kramer heeft er nu 14 op Hedrik en Verheijen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:32 schreef JanJanJan het volgende:
Federeresk?
Hou het bij het schaatsen: Rommiaans is beter!
heb je toevallig ook die van Jenny Wolf?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef Remzz het volgende:
WR van Kramer:
http://members.home.nl/mullerremco/Sven%20Kramer.wmv
Als de herhaling nog een keer komt dan welquote:Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je toevallig ook die van Jenny Wolf?
Op de nos site kan je ehm ook terug zien...quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als de herhaling nog een keer komt dan wel
Ik denk dat ze hem voor de afstanden van vanavond nog een keer herhalen als ik er dan aan denk cap ik het wel ff.
Ow hij komt nu ff kijken of het luktquote:Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je toevallig ook die van Jenny Wolf?
Ja vaag ik krijg nu ook een melding dat de codec niet is gevonden ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef Norrage het volgende:
De hele rit staat erop maar daarna is er nog wat tijd over en stopt ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |