Echt ????quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Heathen het volgende:
Trouwens... volgens mij zie ik daar Eric zichzelf aftrekken...
Lees jij ooit wat er boven je gepost is ????quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Heathen het volgende:
Trouwens... volgens mij zie ik daar Eric zichzelf aftrekken...
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft Sjonnie de Mol toch zijn masturbatie show.....![]()
Nou....zeker....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jakkes, de viespeuk..... zittend rukken![]()
Aftrekken is niet vies! spruitjes, dat is pas vies!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
aftrekken is bah, maar of je nu naakt of met een slipje zit, maakt niks uit lijkt me.
bed is verrekkes plat he?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Verrek, ik dacht dat Amanda bij Natasia sliep...
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar dan komen Wilgo en de homies langs.![]()
spruitjes zijn lekker....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Aftrekken is niet vies! spruitjes, dat is pas vies!
Het is ook een rare avond het begon met die verkleedpartij en die teasers en de sfeer was abrupt afgelopen door dat vreselijke nieuws voor Sylviaquote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Normaal is het hier echter stukken gezelliger...
Maar goed, dat geld ook voor de kooi...
Och, ze zijn vrij makkelijk te herkennen...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je ziet echter wel een trent de laatste 2 weken. Je ziet steeds meer reacties met woorden zoals "aap", "flikker", "vetzak" etc. Je merkt duidelijk dat dat enorm toegenomen is de laatste tijd.
Daarnaast is er ook een enorme toename van mensen die alleen hate-posts over bepaalde bewoners posten.
Te preuts is niet okay maar dit vind ik wel heel erg het tegenovergestelde...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor , maar ik vind het eigenlijk best wel asociaal om naakt in de jacuzzi te gaan zitten.
Niet ieredeen zit daar op te wachten namelijk en om je af te trekken in de jacuzzi vind ik niet getuigen respect naar je medebewoners gadver.
Stel je niet aan, lekker warm op je buik.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee maar wel alleenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r tietjes zijn leeg gelopen!![]()
Maarre, serieus... Waar slaap Amanda!?
Dan moet je veel goldstrike gaan drinken.. ook lekker warm op je buik.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stel je niet aan, lekker warm op je buik.![]()
Moet hij het dan op zijn kop doenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, als dat je al een nerd maakt......quote:Op zondag 11 maart 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een hele generatie computer-nerds doen het zittend achter de computer
Ahh moet de jacuzzi morgen weer verschoond wordenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is wel safe-sex met een veiligheidsbril op - zo krijg je nooit spatten in je ogen
[afbeelding]
Ach, hij is nog niet klaar gekomen, en er zit volgens mij ook gewoon een filter in.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
spruitjes zijn lekker....
en aftrekken op zich is niet vies, maar als je klaarkomt in de jacuzzi, dat is bah!
ja hoor, heb ik vandaag nog over gelezen, een paar cossen terug.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:24 schreef tutjehola het volgende:
Plan van Huub en Eric was toch Brian uit zijn kamer zetten, is daar de afgelopen dagen nog iets over gegezegd? Kan me eigenlijk niet herinneren.
Hij maakt er een feestje van, of is te dronken.....quote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
mannen, duurt mastuberen altijd zo lang??? Woei blij dat ik een vrouw ben
Ze stapte toch echt in het bed van Natasia dacht ik hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r tietjes zijn leeg gelopen!![]()
Maarre, serieus... Waar slaapt Amanda!?
Ze zeiden dat ze het misschien maandag doen. Ze weten nog niet of ze het wel echt willen.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:24 schreef tutjehola het volgende:
Plan van Huub en Eric was toch Brian uit zijn kamer zetten, is daar de afgelopen dagen nog iets over gegezegd? Kan me eigenlijk niet herinneren.
iieeeuwwquote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, hij is nog niet klaar gekomen, en er zit volgens mij ook gewoon een filter in.
Als die ranzige zooi uit de huidplooien van jaap moeten er natuurlijk ook gewoon uitgefilterd worden...
Hij blijft inderdaad alertquote:Op zondag 11 maart 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
Eric gaat er even bij staan zodat de camera een goed shot kan maken
Nerd!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, als dat je al een nerd maakt......
Kan wel eens lang duren, je moet wel op gang komen natuurlijk. En hij heeft geen foto's of filmpjes ter beschikking dus het moet toch effe gefantaseerd worden...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heeft Sjonnie de Mol toch zijn masturbatie show.....![]()
Slaap lekker zometeenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga ook ff rukken en dan lekker slapen mensen...........
eens is het genoeg geweest![]()
Neuh, minuutje of twee hooguit.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Slaap lekker Brian en natasia.... de GEKSTE
Tabletje chloor doet wonderen hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, hij is nog niet klaar gekomen, en er zit volgens mij ook gewoon een filter in.
Als die ranzige zooi uit de huidplooien van jaap moeten er natuurlijk ook gewoon uitgefilterd worden...
Nou dat heb ik dan gemist. Zie ook niks in het banmeldtopic staan trouwens.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alle COSsen van vanavond doorgelezen?? Danny heeft volgens mij nog persoonlijk een ban uitgedeeld.
Kan in een minuut gedaan zijn, maar dan is het orgasme wat minder hequote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je Natasia niet uit je hoofd kan filteren duurt masturberen EINDELOOS!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, ze lag te huilenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze stapte toch echt in het bed van Natasia dacht ik hoor![]()
Ik denk dat er weinig kwak uit komtquote:Op zondag 11 maart 2007 01:25 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij maakt er een feestje van, of is te dronken.....![]()
ook dat heb ik een zelfs in deze cos al gelezen.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:26 schreef Adothehague het volgende:
Is sylvia nu definitief uit DGK? of alleen 3 uurtjes, want ze heeft geen 12 uur meer dacht ik
Nog geen minuutje hier hoor als de nood er isquote:Op zondag 11 maart 2007 01:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kan wel eens lang duren, je moet wel op gang komen natuurlijk. En hij heeft geen foto's of filmpjes ter beschikking dus het moet toch effe gefantaseerd worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |