31 Juli 2006 en het gehele oorlog erbijquote:
Dat is geen bron, beste Meki. Waar staat dat Israel van plan was een bloedbad aan te richten? Het staat niet in je oorspronkelijke bron, namelijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:21 schreef Meki het volgende:
[..]
31 Juli 2006 en het gehele oorlog erbij
Dan in de OP daar staat duidelijk dat ze het al van te voren wisten.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is geen bron, beste Meki. Waar staat dat Israel van plan was een bloedbad aan te richten? Het staat niet in je oorspronkelijke bron, namelijk.
Wijs mij die passage eens aan?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan in de OP daar staat duidelijk dat ze het al van te voren wisten.
ze wisten wat de gevolgen zijn bij een oorlog tegen de Libaneze burgers
Denk eens toch naquote:
Waarom voer je dan geen bron aan waarin staat dat Qana daadwerkelijk is voorbereid? En wie zijn ´´ze´´?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef Meki het volgende:
ze hebben de oorlog voorbereid in Maart 2006 en massamoord Qana ook erbij.
denk je dat ze dat erbij schrijven
het enige wat ze schrijven dat de oorlog is voorbereid meer niet.
Ja maar als het een totale massamoord en genocide was dan hebben ze gewonnen je rekent een heel volk over een kam.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Denk eens toch na
ze hebben de oorlog voorbereid in Maart 2006 en massamoord Qana ook erbij.
denk je dat ze dat erbij schrijven
het enige wat ze schrijven dat de oorlog is voorbereid meer niet.
dat zeg ik. en ze dat zijn Israelquote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waarom voer je dan geen bron aan waarin staat dat Qana daadwerkelijk is voorbereid? En wie zijn ´´ze´´?
Een goed voorbereide leger geld voor twee. Blijkt dan maar weer. Het enige wat Israel doet is heel primair reageren op wat de vijand doet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeg ik. en ze dat zijn Israel
Bron heb ik al gezegd als je had opgelet tijdens de oorlog tegen de Libaneze burgers.
en nou krijgen wij dat te horen dat ze al voorbereiding waren in Maart 2006
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ja maar als het een totale massamoord en genocide was dan hebben ze gewonnen je rekent een heel volk over een kam.Na het Russiche leger kent het het leger van Israel een hoog aantal gevallen van dienstweigering daar hoor ik jou nooit over. Ik ga trouwens een broodje halal donner halen.
O! Nou, dan moet het wel waar zijn.quote:
Heeft Israel dit nieuwsbericht geschreven?quote:en ze dat zijn Israel
Druk je nou eens een keer goed uit. ik heb geen zin om iedere zin uit te pluizen.quote:Bron heb ik al gezegd als je had opgelet tijdens de oorlog tegen de Libaneze burgers.
Ze hadden een bepaald scenario klaarliggen. Zoals jij ook een welomschreven scenario hanteert voor nieuws dat Israel en moslims betreftquote:en nou krijgen wij dat te horen dat ze al voorbereiding waren in Maart 2006
Hezbollah is niet begonnen . dit omdat Israel al op voorbereiding was tegen Libanonquote:Op maandag 12 maart 2007 16:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een goed voorbereide leger geld voor twee. Blijkt dan maar weer. Het enige wat Israel doet is heel primair reageren op wat de vijand doet.
Lees die zin nog eens.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah is niet begonnen . dit omdat Israel al op voorbereiding was tegen Libanon
Hezbolla is wel begonnen en werkte zelfs samen met nazi Duitesland.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah is niet begonnen . dit omdat Israel al op voorbereiding was tegen Libanon
Jah heb het gedaanquote:
als ze dat willen dan gaan ze maar naar de marsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:41 schreef Megumi het volgende:
Israel is gezien de historie nou een maal een volk wat zijn eigen boontjes wenst te doppen. En niet afhankelijk wenst te zijn van supermachten die ook het Palastijnse volk belazerd hebben. Daar steun ik ze idd in.
Nee, Hezbollah is nog altijd begonnen, Israel was alleen voorbereid. En waarom?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah heb het gedaan
Hezbollah is niet begonnen. Israel is begonnen met voorbereiding in Maart 2006
quote:Olmert said that following Hezbollah’s failed November 2005 attempt to capture Israeli soldiers in the border village of Ghajar, Sharon ordered the army to prepare a “list of targets” for a military response in Lebanon.
oow wat erg 2 soldaten die ook massamoorden begaan worden gegijzeld oow wat erg.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, Hezbollah is nog altijd begonnen, Israel was alleen voorbereid. En waarom?
[..]
Inderdaad komt een ionen motor voor en deel voort uit de technologie die nodig is om atoomwapens te ontwikkelen dus dat komt goed.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef Meki het volgende:
[..]
als ze dat willen dan gaan ze maar naar de mars
Kan je namen noemen. Wat wil je trouwens bereiken met je uitspraken.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat erg 2 soldaten die ook massamoorden begaan worden gegijzeld oow wat erg.
Israel heeft honderden kinderen gegijzeld meneer. dat weet jij niet he
dat zijn Olmert´swoorden die kan je niet geloven . en je weet waarom het is een massamoordenaarquote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, Hezbollah is nog altijd begonnen, Israel was alleen voorbereid. En waarom?
[..]
Lul er maar omheen met een uit je duim gezogen beschuldiging, iets anders kun je niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat erg 2 soldaten die ook massamoorden begaan worden gegijzeld oow wat erg.
En Hezbollah wilde een kindermoordenaar uit Israel bevrijden.quote:Israel heeft honderden kinderen gegijzeld meneer. dat weet jij niet he
Daarom geloof ik de Koran ook niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:52 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn Olmert´swoorden die kan je niet geloven . en je weet waarom het is een massamoordenaar
Oow je wilt dus een kindermoordenaar vergelijken met een honderden kinderen die worden gegijzeld in Israelquote:Op maandag 12 maart 2007 16:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lul er maar omheen met een uit je duim gezogen beschuldiging, iets anders kun je niet.
[..]
En Hezbollah wilde een kindermoordenaar uit Israel bevrijden.
Laat dat meneertje maar achterwege, je hebt het wel tegen een zevendejaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |