Kijk je voor het eerst ?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
Het is net 1950 hèquote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Hoe zie jij haar dan? Een onschuldig meisje die dronken wordt gevoerd door iedereen, en daardoor zin in sex heeft?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Nog iets nieuws onder de horizon?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
inderdaad, nutteloos gezever ditquote:Op zondag 11 maart 2007 00:42 schreef Juuud het volgende:
zucht........... Wat een onzin....
Brian neukt dr toch wel weer binnen een paar dagen...
Sorry hoor, maar iemand die zich zo goedkoop aanbied kan ik geen andere term voor verzinnen.....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze wil neuken? En wat zijn Huub en Brian dan die konstant willen neuken?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
wat is die Amanda goedkoop zeg
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon even opnemen in je sig, dat scheelt een hoop tikwerk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste moet je er tegenwoordig al bijna standaard bij zeggen als je niet lyrisch op Huub reageert..
Ik erger me al geruime tijd aan je avatar. Gelukkig zit er een escapeknop op mijn pcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |