quote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian mag gewoon niet van zijn moeder! Niet dat hij dat gaat toegeven natuurlijk.
Dit kan nog wel uren gaan duren amanda kennende, die snapt het niet en wil het niet snappen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Miraaa het volgende:
Brian maakt het dus uit.........was het aan dan ????![]()
![]()
sorry, dat is ze ookquote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Wat Brian wil zeggen is: je bent een snol.
Fout... ze is gratisquote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
wat is die Amanda goedkoop zeg
Dat zou ik ook niet doen als ik tegen natasia zou pratenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef ach het volgende:
[..]
Wat huub diep geraakt heeft is dat de Teasers niet mochten zwemmen en drinken en dat die brunette hem afweesIk hoor hem alleen maar over de Teasers en net liep hij Amanda te roepen, sylvia hoor ik hem niet over
![]()
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Vanavond vluchtig de ontwikkelingen bijgehouden, en de COSsen wat gelezen.
Er moet me toch echt wat van het hart.
......
Sylvia en familie: Sterkte!
Wat zei hij: ''M'n moeder zei dat ik, net zoals bij Nena, niet meer met je om mag gaan, en daarom is het nu uit."quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef Miraaa het volgende:
Brian maakt het dus uit.........was het aan dan ????![]()
![]()
Huub Eric en Sylvia zijn een heel sterk trio, ik ben blij dat Sylvia Eric erbij heeft gekregen nu ze heel veel steun nodig heeft. Eric begrijpt heel goed haar verdriet omdat hij het zelf heeft meegemaakt met zijn moeder. Huub is op een hele andere manier een geweldig steun voor Sylvia..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:33 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het zo koel hoe Huub met Eric om gaat, Hoe Huub er helemaal geen problemen mee heeft dat Eric homo is, en gewoon zoent enzo...
Zo zouden meer mensen moeten zijn!
Ik zag Huub met een glimlach van oor tot oor in zijn bed liggen...........quote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef ach het volgende:
[..]
Wat huub diep geraakt heeft is dat de Teasers niet mochten zwemmen en drinken en dat die brunette hem afweesIk hoor hem alleen maar over de Teasers en net liep hij Amanda te roepen, sylvia hoor ik hem niet over
![]()
Nu nog wel, maar als ze straks uit de villa is gaat het je toch 50¤ kosten ben ik bang.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
Gaby heeft meer klassequote:
en brian laat r lekker zitten ^_^ die prefereert een gesprekje met japio!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:40 schreef Sporti het volgende:
Amanda zit verslagen op bed omdat ze door Brian is afgewezen ik ben benieuwd welke strategie ze nu bedenkt![]()
Mee eens, en mensen die te kortzichtig zijn om dat te kunnen zien moeten maar gewoon weer terug naar VOL ofzo...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub Eric en Sylvia zijn een heel sterk trio, ik ben blij dat Sylvia Eric erbij heeft gekregen nu ze heel veel steun nodig heeft. Eric begrijpt heel goed haar verdriet omdat hij het zelf heeft meegemaakt met zijn moeder. Huub is op een hele andere manier een geweldig steun voor Sylvia..
Nu Amanda nog..........quote:Op zondag 11 maart 2007 00:36 schreef Mani89 het volgende:
Brian wil gewoon met vrouwen neuken zonder dat er gezeik van komt
btw .. hij heeft ook die pop poll gezien, met Amanda omgaan is niet goed voor zijn populairiteit![]()
Dat laatste moet je er tegenwoordig al bijna standaard bij zeggen als je niet lyrisch op Huub reageert..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag Huub met een glimlach van oor tot oor in zijn bed liggen...........
(ben geen Huub-hater by the way)
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forumquote:
Nee, maar om je afwas te doen? en de strijk?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Met een miljoen toe zou ik het nog niet doen met dat simpele stukje vlees.
Het is jammer dat je niet verder kijkt dan je neus lang isquote:Op zondag 11 maart 2007 00:37 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Kijk je voor het eerst ?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
Het is net 1950 hèquote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Hoe zie jij haar dan? Een onschuldig meisje die dronken wordt gevoerd door iedereen, en daardoor zin in sex heeft?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En lekker doorgaan met termen als 'snol' en 'hoer' en 'slet'. Het wordt steeds leuker op dit forum
Huub en Brian neuken alles wat los en vast zit, maar ja.. dat zijn STOERE mannen. Meisjes die van seks houden zijn SNOLLEN ! Zo gaat dat, ook nog in 2007. En jongens en meisjes genoeg om ze dat even haarfijn duidelijk te maken.
Nog iets nieuws onder de horizon?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Wow, Brian lult ook wel vaag..
inderdaad, nutteloos gezever ditquote:Op zondag 11 maart 2007 00:42 schreef Juuud het volgende:
zucht........... Wat een onzin....
Brian neukt dr toch wel weer binnen een paar dagen...
Sorry hoor, maar iemand die zich zo goedkoop aanbied kan ik geen andere term voor verzinnen.....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze wil neuken? En wat zijn Huub en Brian dan die konstant willen neuken?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:39 schreef Sporti het volgende:
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon even opnemen in je sig, dat scheelt een hoop tikwerk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste moet je er tegenwoordig al bijna standaard bij zeggen als je niet lyrisch op Huub reageert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |