Dan zou ie nog in de buurt komen denk ik welquote:Op zondag 11 maart 2007 00:51 schreef buzzer het volgende:
Wat een kanjer zeg... Hij staat er bij alsof hij het zo nog even een keer kan herhalen
Idd, ik kan het gewoon niet geloven hoe goed hij is. En hij kan nóg beterquote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef Norrage het volgende:
Ik kan die jongen eigenlijk gewoon niet geloven...Hij wint gewoon fucking ELKE wedstrijd waar hij aan meedoet. Hoe goed ben je dan?
Het enige wat eigenlijk niet zo goed ging dit jaar was die 1500m van het WKallround...voor de rest is het allemaal top...Toch te waanzinnig voor woorden?
Gaat ie tegen Sven toch afleggenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef Norrage het volgende:
Wat moet Hedrick wel niet denken nu? Dat hij héél hard moet gaan trainen volgend jaar?
best zielig voor Carl om vaak 2e te worden, heb medelijden met hem. Al bij al toch doet hij het maar weer om 2e te wordenquote:
Helaas, helaas wel ja. Dat brengt de 10.000m een beetje in gevaar, dat er maar één buitenlander binnen de 30 seconden kan finishen.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef isVuur het volgende:
Lijkt wel NK Afstanden dit
Ja dat vind ik dus ook.... als je hem toch elke keer weer dat podium op ziet gaan....quote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
best zielig voor Carl om vaak 2e te worden, heb medelijden met hem. Al bij al toch doet hij het maar weer om 2e te worden![]()
![]()
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef MiLalaa het volgende:
oooh als ik daar zou staan zou ik zoo moeten huilen
Tja, volgend jaar Hedrick weer, misschien Fabrisquote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas, helaas wel ja. Dat brengt de 10.000m een beetje in gevaar, dat er maar één buitenlander binnen de 30 seconden kan finishen.
Fabris deed natuurlijk niet mee he, en Hedrick in vorm komt misschien nog binnen 15 secondenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas, helaas wel ja. Dat brengt de 10.000m een beetje in gevaar, dat er maar één buitenlander binnen de 30 seconden kan finishen.
Hij zou op de finishlijn zijn vinger zo in de bips van Dankers hebben kunnen stekenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
breng Müller niet op ideeën om hem over te halenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:58 schreef golfer het volgende:
De Noren balen dat Rykje niet voor hun gekozen heeft, want die is toch half Noors?
Rykkje is van ons!quote:Op zondag 11 maart 2007 00:58 schreef golfer het volgende:
De Noren balen dat Rykkje niet voor hun gekozen heeft, want die is toch half Noors?
die had hij ook op meer dan een halve ronde geredenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fabris deed natuurlijk niet mee he, en Hedrick in vorm komt misschien nog binnen 15 seconden
Oh ja, dat toetje krijgen we ook nog.quote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:03 schreef Andiyan het volgende:
Goud voor het toptrio Wüst-Deutekom-Groenewold. Wacht maar af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |