quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
Blij dat ze weggaan.
AmanDel![]()
![]()
was de aller aller ergste van het stel
![]()
Zelfs binnen deze groep meiden was ze de domste en de meest ordinaire! Afschuwelijk die lelliedellie
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
ik wordt zooooooo moe van die grietjes die om een scheet WOOOOOOHOOOOOOO roepen........... zucht.....
glaasje cola WOOOOOHOOOOOOOOO ik ga douchen WOOOOOOOOHOOOOOOOO boekje lezen WOOOOOOOHOOOOOOOOOOO
Geil he....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
Blij dat ze weggaan.
AmanDel![]()
![]()
![]()
Zelfs binnen deze groep meiden was ze de domste en de meest ordinaire! Afschuwelijk die lelliedellie
Ik denk dat ie een emmer van zijn eigen kwark aftapt eerst. Zo dicht bij vrouwen is hij nog nooit geweest denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:58 schreef Hathor het volgende:
Zou Willie weer met een emmer kwark naar bed gaan straks ?![]()
ja anders zou het niet eerlijk zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:56 schreef Mika25 het volgende:
Ok Amanda, dat was dus 7 x 75 x 8 Contactpunten...
de brunette zei dat ze condooms met water in Billie's bed hadden gedaan, dus dat wordt lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:58 schreef Hathor het volgende:
Och...met wat alcohol zou het best wel gezellig geweest kunnen zijn. Maar dit feest was gewoon bagger...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:57 schreef Lieve het volgende:
Blij dat ze weggaan.
AmanDel![]()
![]()
![]()
Deze sexuele aberratie kende ik nog niet!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:58 schreef Hathor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |