Jazeker, hoewel soms wel ietwat flauwtjesquote:Op zondag 11 maart 2007 16:19 schreef Dizer het volgende:
Zit er humor in Stargate sg-1?
Dit topic kan zowat beter naar TV verhuizenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef MeneerMossel het volgende:
En niemand heeft je tot nu toe Carnivale aangeraden, gemiste kans mensen..
Een tikje bovennatuurlijk, prachtige beelden ( alleen voor de openingsscene hebben ze al awards gekregen), een vrouw met een baard en het speelt zich af waar nog geen enkele andere serie zich afspeelde: op een authentieke kermis in de jaren 40/50. Juweeltje!
Dan zou ik voor The West Wing gaan. Aaron Sorkin weet een mooie blik te geven achter de schermen van het Witte Huis. Dit doet hij onderandere door samen te werken met mensen die er zelf gewerkt hebben. Ook de acteurs doen goed werk en het ziet er allemaal heel goed uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Dizer het volgende:
Ik hou van series die een goed verhaallijn hebben, diepe gedachtes achter het verhaal maar vooral humor erin. En ze hoeven niet "reeël" te zijn. En allerbelangerijkst... op DVD verkrijgbaar
Jaren 20 en jaren 30 als ik het wel heb...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef MeneerMossel het volgende:
Het speelt zich af waar nog geen enkele andere serie zich afspeelde: op een authentieke kermis in de jaren 40/50. Juweeltje!
Ik weet een geweldige serie voor je! Hij schiet mij net te binnen. Hij heeft op NL 3 gedraait en nu is serie 1 en volgens mij 2 op dvd te verkrijgen:quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dinsdag avond of zo. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag...
Misschien even op andere wijze...
Ik hou van series die een goed verhaallijn hebben, diepe gedachtes achter het verhaal maar vooral humor erin. En ze hoeven niet "reeël" te zijn. En allerbelangerijkst... op DVD verkrijgbaar
Humor? Een boete krijgen van de politie is nog grappiger.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:26 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Jazeker, hoewel soms wel ietwat flauwtjes![]()
Dat is geen leuke, originele en/of grappig antwoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Prosac het volgende:
Gezien je keuze voor vooral fantasy en wat futuristische series, kan je eigenlijk alleen maar voor het briljante Stargate SG-1 gaan
niet nodig, ik voel dat het met mijn overtuigingskracht voldoende is om die film binnen te halenquote:Op maandag 12 maart 2007 01:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is geen leuke, originele en/of grappig antwoord.
Neeeuh.. stomme seriequote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ja Dizer, is Band of Brothers niet iets voor jou![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:24 schreef __Saviour__ het volgende:
en daarom stargate sg-1 !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik blijf erbij dat Shameless echt een serie voor jou is! Goede humor en goed verhaal!quote:
Lees eens mijn opquote:Op maandag 12 maart 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Oh oh, ik bedenk me net:
Firefly! Geweldige Sci-fi uit Amerika. Helaas slechts 1 seizoen van, maar het is echt top. Beetje sci-fi meets Wild West (is cooler dan het klinkt). Ik heb al menig sci-fi enthousiast op de Firefly hype-train zien springen.
(moest er aan denken door onderstaand plaatje, zij lijkt heel erg op iemand uit firefly)
http://www.stargatecaps.com/sg1/s10/1014/shroud0163.jpg
De mokkels werden te duur erna.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:55 schreef Cheiron het volgende:
Totaal ongeloof dat het bij 1 seizoen is gebleven.
Als in:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:26 schreef RijstNatie het volgende:
Damn, dat je uberhaupt wilt kiezen uit star gate is echt ernstig
De tweede natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als in:
Wie wil zo een slechte serie kijken?
of
Wie twijfelt over zo een toffe serie?
Er was helemaal geen berekening, ik ging gewoon voor de zoveelste post.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:21 schreef RD4 het volgende:
69
Woohoo!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er was helemaal geen berekening, ik ging gewoon voor de zoveelste post..
En de 69e post komt uit op Duiveltja.
Duiveltja, gefeliciteerd met je dvd. PM me je adresgegevens en ik verzend hem naar je zo snel mogelijk
quote:Op zondag 18 maart 2007 02:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Woohoo!
[afbeelding]
Alleen deel ik je mening in de OP. Verder zoeken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |