(amanda over de trap van Huub tegen nathanael/stoelpoot)quote:
Vandaar dat ze geen alcohol mogen drinken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef bosb het volgende:
die meiden hebben volgens mij gewoon instructies gehad niet aan iets mee te werken wat op een orgie kan uitlopen...
Maar niet genoeg.........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet waar, dat had ik er ook in staan![]()
Kudde teasers hahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Ik kijk een kwartiertje maar zie dat ik geen kudde teasers op mijn verjaardag hoef uit te nodigen om de stemming er in te brengen. Het zijn niet gewoon snollen maar ook nog saaie snollen
Sjezus zeg, je kent me toch inmiddels goed genoeg om te weten dat ik niet iedere 4 zinnen 5 keer het woord "kut" ga lopen roepen... (ook al denk ik het soms wel)quote:
Welke inhoud?! De enige inhoud die ze hebben komt van de plastisch chirurg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:44 schreef bosb het volgende:
ow de teasers hebben wel instructies gehad om niet te praten over inhoud.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
(amanda over de trap van Huub tegen nathanael/stoelpoot)
Valt me tegen dat je die legendarische uitspraak niet herkent!
Huub huilde heel even, erik wat langer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:39 schreef Clank het volgende:
[..]
![]()
Eric en Huub verschillen ook wat 'tranen' betreft. Erik heeft aangegeven snel te huilen terwijl Huub niet zo gauw tot tranen geroerd is.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus zeg, je kent me toch inmiddels goed genoeg om te weten dat ik niet iedere 4 zinnen 5 keer het woord "kut" ga lopen roepen... (ook al denk ik het soms wel)![]()
Zie je nou daqt het geen domme blondjes zijn..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:45 schreef Clank het volgende:
Ze vinden Brian niks.
Echte siliconen hèquote:
Ja Huub is Huub he. En als Huub Huub niet meer was dan was je ook geen fan meer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:46 schreef MissSomebody het volgende:
Ik was/ben Huub fan, ben er nog niet helemaal uit of ik dat nog wil blijven. Syl en Huub staan bekend als een team, alleen begrijp ik helemaal niets van Huub nu. Het overlijden van de vader van Syl zal hem vast wat doen (ff knuffel met Syl en Erik voor het plaatje)om daarna weer flink te gaan feesten. Waardeloos Huub en ik vermoed dat veel van je fans dit niet zullen waarderen van je....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:47 schreef Mika25 het volgende:
Amanda wilde weten waar ze voor moet oppassen, maar de teasers mogen niks zeggen? Kortom, de redaktie wilt dat de relatie tussen Amanda en Brainless nog verder gaat...
Teaser!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:48 schreef KonnieKipke het volgende:
Goeie opmerking over Natasia door die blonde!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze praten in de trant van:Je bent een teaser of je bent het niet maar als je het bent dan ben je het in hart en nieren, tot de dood aan toe![]()
Ian_Nick: ik vind die teasers niks manquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:45 schreef F1reB1rd het volgende:
teaser: ik vind Brian niks man
Dan hadden ze Amanda het principe van "teasen" even wat beter moeten uitleggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze praten in de trant van:Je bent een teaser of je bent het niet maar als je het bent dan ben je het in hart en nieren, tot de dood aan toe![]()
Met een hoog eq kom je ook een endquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
De ene teaser is minder dom dan ze er uit ziet.
Wat, dat ze haar kinderen wel goed heeft opgevoedt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:48 schreef KonnieKipke het volgende:
Goeie opmerking over Natasia door die blonde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |