depends which gender you arequote:
Locale Hoerenbar op bezoek / Eric Verkleed als Natrasha / Sylvi'a vader de pijp uit / Huub feest rustig door.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Zoue iemand een kleine update kunnen geven van de laatste uren, in het update-topic? Please?
Sylvia's vader overleden dus?
hij zot zich wel uit te sloven voor d'r zegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die brunette moet Huubje echt niet geloof ik...
Mannen als wijven verkleedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Zoue iemand een kleine update kunnen geven van de laatste uren, in het update-topic? Please?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Het zou wel geestig zijn als Huub uit wraak die Teaser gewoon alsnog dat bad in pleurt...
Heel simpel: de Teasers kwamen binnen, bleken niet te kunnen feesten, dus het was al een kutfeestje, en Sylvia kreeg om 23.00 uur een brief dat haar vader om 21.30 uur overleden was, het feestje ging ondertussen door, "Born to be alive" schalde door de boxen terwijl Sylvia in tranen was, en toen Sylvia weg was ging het waardeloze feestje nog steeds gewoon door.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Heerlijk ook hoe die twee het bad in duiken en er vervolgens NIEMAND achter aan springt..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee he ze doet nogal bitchy tegen hem.
je vergeet alle mensen die niet kunnen relativeren en nu boos op huub zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mannen als wijven verkleed
Feest
Snollen binnen in koeienkleding
Brief: Sylvia's vader overleden
Kut feest
Klaar![]()
kutfeest moet boven "brief...."quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Feest
Kut feest
Klaar![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Feest
Kut feest
Klaar![]()
Allemaal kloontjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Mika25 het volgende:
Net effe wat profiles bekeken van de Huub-haters. Valt me op dat er verrassend veel mensen bijzitten met minder dan 20 posts. Vanonder welke steen komen jullie ineens allemaal vandaan gekropen?
Dat wil ik wel maar er is em vast al iemand voor inmiddels.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
Ja, dacht hetzlefde, maar toe liep Jaap idd weer wegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vreemd moment. Hij stond klaar bij de deur, en ik dacht echt dat hij Sylvia effe sterkte zou gaan wensen. Maar Eric nam wat lang afscheid en toen liep Jaap maar weg. Denk dat ie gewoon niet zo goed wist wat ie moest doen, maar denk wel dat ie Sylvia success WILDE wensen.
Ik was korter.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel simpel: de Teasers kwamen binnen, bleken niet te kunnen feesten, dus het was al een kutfeestje, en Sylvia kreeg om 23.00 uur een brief dat haar vader om 21.30 uur overleden was, het feestje ging ondertussen door, "Born to be alive" schalde door de boxen terwijl Sylvia in tranen was, en toen Sylvia weg was ging het waardeloze feestje nog steeds gewoon door.
Kort genoeg?
En wij reageren voor de verandering weer eens op dezelfde post...... alleen ik was het cross-dressen van Eric, Huub, Brian en Jaap vergetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Feest
Kut feest
Klaar![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel simpel: de Teasers kwamen binnen, bleken niet te kunnen feesten, dus het was al een kutfeestje, en Sylvia kreeg om 23.00 uur een brief dat haar vader om 21.30 uur overleden was, het feestje ging ondertussen door, "Born to be alive" schalde door de boxen terwijl Sylvia in tranen was, en toen Sylvia weg was ging het waardeloze feestje nog steeds gewoon door.
Kort genoeg?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eric huilt vooral ook omdat hij het met zijn moeder heeft meegemaakt. Huub is nuchterder en weet dat hij nu niets voor haar kan doen.
Ik wou wat snerends zeggen, maar toen bedacht ik dat Nederlands niet je moedertaal is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een vreemd moment. Hij stond klaar bij de deur, en ik dacht echt dat hij Sylvia effe sterkte zou gaan wensen. Maar Eric nam wat lang afscheid en toen liep Jaap maar weg. Denk dat ie gewoon niet zo goed wist wat ie moest doen, maar denk wel dat ie Sylvia success WILDE wensen.
Waar naast?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa IK ZAT ERNAAST!
en dat het een KUTfeest is......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wij reageren voor de verandering weer eens op dezelfde post...... alleen ik was het cross-dressen van Eric, Huub, Brian en Jaap vergeten![]()
Born to be alive , tering wat droogquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kort genoeg?
(amanda over de trap van Huub tegen nathanael/stoelpoot)quote:
Vandaar dat ze geen alcohol mogen drinken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef bosb het volgende:
die meiden hebben volgens mij gewoon instructies gehad niet aan iets mee te werken wat op een orgie kan uitlopen...
Maar niet genoeg.........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet waar, dat had ik er ook in staan![]()
Kudde teasers hahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:40 schreef pullup het volgende:
Ik kijk een kwartiertje maar zie dat ik geen kudde teasers op mijn verjaardag hoef uit te nodigen om de stemming er in te brengen. Het zijn niet gewoon snollen maar ook nog saaie snollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |