Moet je nog niet naar je bedje toe?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Liever op die importaap
Die is niet meer blij te maken....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Corrigeer. Japio blij maken.
Die import watte???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Liever op die importaap
je heb helemaal gelijk ...........feest zequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef fredfik het volgende:
waardeloos feestje,ik ben er van tussen
ga lekker zelf feesten!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, ik was even weg. Maar nu ben ik er weer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
En het niveau hier daalt evenredig aan het niveau in het huis....
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Heathen het volgende:
[..]
Sorry, ik was even weg. Maar nu ben ik er weer.
nou nee hoor ..het was ook meer voor de toeristen in amsterdamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n onwijs lelijke gore en ietwat vatsige meisjes?!?!? Ik dacht dat die teasers bar 'n beetje chique was?![]()
![]()
Chique is een ruimmmmmmmmmmmm begrip!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n onwijs lelijke gore en ietwat vatsige meisjes?!?!? Ik dacht dat die teasers bar 'n beetje chique was?![]()
![]()
enige instructie tot nu toe dat ze niet meer op de tafel mochten dansenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Komen zo wel instructies op het scherm.
Duik het zwembad in.
Gebruik de vijver.
Was de vorige keer ook zo.
week weg. als je niet normaal kan doen ben je niet welkom.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tering die aap draait ook muziek uit de jungle.
Eerst moeten die huppelkutjes weg zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom merk ik daar nog niets van!![]()
ta duuda da tuuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Casshern het volgende:
hoe heet dat nummer dat nu wordt gedraaid?
Chique? A'Del werkte toch bij Teasers??? Dat zegt toch genoeg??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
![]()
Joh laat dat konijntje lekker een beetje omstreden doen vanavond... kunnen we nog een beetje lachen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
week weg. als je niet normaal kan doen ben je niet welkom.
vind je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Mika25 het volgende:
Overigens hebben die teasers wel een fatsoenlijk kapsel in tegenstelling tot de "dgk teaser"
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Amanda slaapt waar zaad te ontvangen is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
Sylvia: Hier slaapt Amanda naast brian, dan weer naast natasia, dan weer naast.....amanda slaapt overal.![]()
Chique is een woord dat allang niet meer bij DGK past.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
Ik dacht dat die teasers bar 'n beetje chique was?![]()
![]()
Nee hoor, ik ben nog keurig gekleed en me van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
En het niveau hier daalt evenredig aan het niveau in het huis....
kom op het is geen yabyum of zo, had liever meisjes gehad zoals die blonde vriendin van de dj, die bij ING werkt, maar die zal haar neus wel ophalen om zo te dansenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
![]()
meisje O ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
jaap wil wereldleider worden. lekker alles domineren
Dat zat er ook pas 4 pagina's aan te komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't is snel afgezakt naar pauperniveau.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Chique is een woord dat allang niet meer bij DGK past.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Jaap wordt wereldleider zegt hij, hij komt los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |