neeeeeeeeeeeeee tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:31 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb betere feestjes gezien bij Big Brother, en dat zegt genoeg.
En volgens mij is Jaap ook gestopt met drinken
Ik blijf bij mijn punt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:31 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Voor een beloning van GOD moet je altijd eerst heel errug hard lijden!![]()
Die moeten nog naar t volgende feestje, en ze hebben geen tijd om tussendoor hun haar en make-up weer te doen, je weet toch hoe lang een gemiddelde Amanda daarvoor nodig heeft?!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef Danny het volgende:
Waarom en van wie mogen die meiden eigenlijk niet zuipen of in de jacuzzi? Kan me niet voorstellen dat de redactie het zou verbieden en kan me niet voorstellen dat de redactie ze had laten komen als ze daarvan op de hoogte zouden zijn geweest. DIt is by far de saaiste kutavond ooit in de kooi.
lijken wel een stel japannersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:31 schreef Dark het volgende:
En de cow girls nemen nog maar eens een kiekje voor eigen promotie.........
volgende weekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:33 schreef Inca het volgende:
Ik dacht dat Huub eb Eric mensen mochtten uitnodigen?
Je slaat de spijker op z'n kop. Daarom is het geen leuk feestje voor ons om naar te kijken. ( misschien voor de kerels hier, blonde meiden met blote billen doen het goed natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat die domme ego meiden de bewoners er niet bij betrekken is mij een raadsel.
Geen goede reclame voor hen in ieder geval. Je zal die meiden maar voor je eigen feest uitgenodigt hebben. Sta je verdorrie zelf aan de kant........
Jammerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:31 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb betere feestjes gezien bij Big Brother, en dat zegt genoeg.
als dat zo is is de avond compleet verlorenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:31 schreef Mika25 het volgende:
Van onze mogen ze drinken tot ze.... affijn. En het zwembad is altijd open hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef Danny het volgende:
Waarom en van wie mogen die meiden eigenlijk niet zuipen of in de jacuzzi? Kan me niet voorstellen dat de redactie het zou verbieden en kan me niet voorstellen dat de redactie ze had laten komen als ze daarvan op de hoogte zouden zijn geweest. DIt is by far de saaiste kutavond ooit in de kooi.
Het is ook nooit goed met jouquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef demins het volgende:
Eindelijk een rapper die ik kan verstaan!!!
Wat een kutteksten...
Idd Goede stem Slechte muziekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef AutumnTears het volgende:
toch zingt die vrouw niet onaardig
ja, dan kun je live op je eigen feest door ze genegeerd wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:33 schreef blomst het volgende:
dus deze dames kun je bestellen om je feestje op te fleuren![]()
Ik zie haar niet huilen hoor!! En als Syl huilt, huilt deze planeet mee!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan die saaie Sylvia ook niet gaan slapen....pfff HUILIEEE BOEHOEEEEEE
Waar blijft die foto..............quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
Die zangeres.......daar flik ik het wel op............![]()
Ze mogen hopen dat ze dit niet uit zenden, is geen goede reclame, zitten ze voortaan zonder werk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:34 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, dan kun je live op je eigen feest door ze genegeerd worden
Leuk voor de kabouter om te horen ten opzichte van mr. macho man...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
Eén teasermeisje zei net trouwens in het kantoor dat zij Huub leuker vindt dan Brian. Huub zei toen, zeg dat nog eens een keer.
Grappig dat het duidelijk wordt wie hier man of vrouw, is als je het nog niet weet, alhoewel, alles is mogelijk natuurlijk, damn weet ik nog niks,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waar blijft die foto..............![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |