ta duuda da tuuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Casshern het volgende:
hoe heet dat nummer dat nu wordt gedraaid?
Chique? A'Del werkte toch bij Teasers??? Dat zegt toch genoeg??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n onwijs lelijke gore en ietwat vatsige meisjes?!?!? Ik dacht dat die teasers bar 'n beetje chique was?![]()
![]()
Joh laat dat konijntje lekker een beetje omstreden doen vanavond... kunnen we nog een beetje lachen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
week weg. als je niet normaal kan doen ben je niet welkom.
vind je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Mika25 het volgende:
Overigens hebben die teasers wel een fatsoenlijk kapsel in tegenstelling tot de "dgk teaser"
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Amanda slaapt waar zaad te ontvangen is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
Sylvia: Hier slaapt Amanda naast brian, dan weer naast natasia, dan weer naast.....amanda slaapt overal.![]()
Chique is een woord dat allang niet meer bij DGK past.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
Ik dacht dat die teasers bar 'n beetje chique was?![]()
![]()
Nee hoor, ik ben nog keurig gekleed en me van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
En het niveau hier daalt evenredig aan het niveau in het huis....
kom op het is geen yabyum of zo, had liever meisjes gehad zoals die blonde vriendin van de dj, die bij ING werkt, maar die zal haar neus wel ophalen om zo te dansenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:41 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n onwijs lelijke gore en ietwat vatsige meisjes?!?!? Ik dacht dat die teasers bar 'n beetje chique was?![]()
![]()
meisje O ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
jaap wil wereldleider worden. lekker alles domineren
Dat zat er ook pas 4 pagina's aan te komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't is snel afgezakt naar pauperniveau.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Chique is een woord dat allang niet meer bij DGK past.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:45 schreef Sug4r het volgende:
Jaap wordt wereldleider zegt hij, hij komt los
Het ligt toch echt aan de meiden zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Oh, ze gaan al opruimen.
Dusss...dit was het?
Wat een aanfluiting zeg. Mag toch hopen dat zoiets de laatste keer was.
Denk dat je die eerder kunt vinden op een ballroomdansclubjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op het is geen yabyum of zo, had liever meisjes gehad zoals die blonde vriendin van de dj, die bij ING werkt, maar die zal haar neus wel ophalen om zo te dansen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef Inca het volgende:
Jaap : ik word wereld leider
blondje : van welk land![]()
En Huub en Brian waar ze hun lul in kunnen steken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef robinotc het volgende:
[..]
Amanda slaapt waar zaad te ontvangen is...![]()
idd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
En het niveau hier daalt evenredig aan het niveau in het huis....
Hilarischquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef Inca het volgende:
daar heb ik niets op tegen maar weet niet, misschien komt het nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:47 schreef obezzi het volgende:
wat n ordinair feest weer
Ben jij ook een teaserquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef Dark het volgende:
Wereldlijer, van de hele wereld.............die Jaap toch hij wil dominant worden![]()
Ik begrijp toch dat Japio los komt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb ik niets op tegen maar weet niet, misschien komt het nog?
Amanda is in vergelijking met wat voor meisje dan ook niet degelijk te noemen. In een dronken bui bekt ze iedereen. Als er plots een kameel in de kamer zou staan dan is Amanda zelfs nog in staat om die kameel te pijpen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:44 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik vind ineens amanda een degelijk meisje vergeleken bij die poedels![]()
Latersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:48 schreef avonne het volgende:
* mute
ik krijgt hoofdpijn van die muziek
Laterzzzz
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:48 schreef schatje het volgende:
Waterstofperoxide heeft een beste neus.
Hahahaha, jezus wat triest, van allebei.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef Inca het volgende:
Ik heb net een Big Mac opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Damn, ik heb ook zin in bitterballen.
Huub en Brian neuken ook alles wat een kut heeft. Zelfde niveau dus.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Amanda is in vergelijking met wat voor meisje dan ook niet degelijk te noemen. In een dronken bui bekt ze iedereen. Als er plots een kameel in de kamer zou staan dan is Amanda zelfs nog in staat om die kameel te pijpen.
Nee hoor, maar een leuk feestje bouwen is ook een kunst!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, 't is snel afgezakt naar pauperniveau.
Als je over hebt, kan je er een paar pm'en naar me...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig niet, ik wil niet horen wat daar voor crap uit komt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:50 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE; kunnen jullie even op het scherm iets zetten a la - 'kunnen de teasers naar huis?'
Ze hebben ook geen zenders om?
Ik krijg bitterballen............quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Een waarschuwing helpt soms ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Kijk, dat zou nu nog es de kijkcijfers opwaarderen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Amanda is in vergelijking met wat voor meisje dan ook niet degelijk te noemen. In een dronken bui bekt ze iedereen. Als er plots een kameel in de kamer zou staan dan is Amanda zelfs nog in staat om die kameel te pijpen.
Bofkont.quote:
Danny je meet wel met 2 maten, al die huismoeders hier mogen de dames in het huis uitmaken voor hoeren en weet ik veel wat en die gast zegt twee keer aap en meteen een ban van een weekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze zullen wel gesnoven hebben.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:52 schreef ruby het volgende:
Alcoholverbod omdat er zoveel mensen nu kijken? Hmmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |