Wie had dat eerst eigenlijk? Michaud of zelfs Quentz ofzo nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:09 schreef Leatherface het volgende:
Wel een nationaal record van Loy.
Nothing, nothing at allquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
Nou Chad, laat maar eens zien wat je waard bent.
Cedric Kuentz, dat was nog niet eens zo'n slechte rijder. Zijn 1500m kon er zeker mee door.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie had dat eerst eigenlijk? Michaud of zelfs Quentz ofzo nog?
Ik dacht dat ie helemaal niet mee deedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:11 schreef Bruce117 het volgende:
Nou Chad, laat maar eens zien wat je waard bent.
Met K inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cedric Kuentz, dat was nog niet eens zo'n slechte rijder. Zijn 1500m kon er zeker mee door.
Klopt, ik kan me een aantal best aardige 1500 meters van hem op EK's en WK's herinneren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cedric Kuentz, dat was nog niet eens zo'n slechte rijder. Zijn 1500m kon er zeker mee door.
Lijst klopt niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:15 schreef buzzer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)s_10000_meter_mannen
Dacht ik ook ja. Zelfs op de 500m als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, ik kan me een aantal best aardige 1500 meters van hem op EK's en WK's herinneren.
Volgens mij won hij op EK's en WK's Allround wel eens afstandsmedailles op de 1500.
Dat is zo mooi aan hem niet opgeven maar blijven knokken..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:21 schreef Bruce117 het volgende:
Toch mooi van Chad dat hij zijn eigen race nog wil winnen.
en gelijk heeft iequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Chad gaat nog liever dood dan dat die duitser wint
Op zich een goede instelling.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
het siert hem welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Toch jammer dat die Weber de rit niet won.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Dat geld voor elke tegenstander wie hij schaatst..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:22 schreef Bartoli het volgende:
Ja I know maar dit was wel leuk gevecht. Chad die rondjes 33 rijdt, komt die duitser terug, hoppa ineens weer lage 31'ersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:24 schreef Soccer4u het volgende:
[..]
Dat geld voor elke tegenstander wie hij schaatst..
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik het een keer eens ben met de commentatoren.![]()
Hoezo 10km saai, dit was gewoon heerlijk om te zien.
Ok, er zijn ook vele 10 kilometers die niet echt leuk zijn, maar toch
die is wel weer terug volgend seizoen ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Chad...ik blijf die kerel top vinden.![]()
Toch heel jammer dat ie te lui was dit seizoen en nauweijks heeft getraind
![]()
![]()
Maar volgend jaar gaat ie weer vlammen![]()
Dan krijg je echt een geweldig gevecht tussen Kramer en Hedrick dan moet ik nog maar zien of Kramer zich weet voor Hedrick te houden bij de 5 kllometer, en bij de 10 kilometer blijft Sven Kramer denk ik voor op Hedrick..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef Eppie_NL het volgende:
Chad...ik blijf die kerel top vinden.![]()
Toch heel jammer dat ie te lui was dit seizoen en nauweijks heeft getraind
![]()
![]()
Maar volgend jaar gaat ie weer vlammen![]()
heb Frank zijn uitspraken niet meer gehoord nu je het over schema's hebt. Toen Romme nog een WR reed op de 10 KM zei hij iets in de trand van "Romme, Romme wat doe je nu. Dit tart alle schaatswetten".quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
die is wel weer terug volgend seizoen ja.
Eindelijk weer eens een 10 kilometer tegen elkaar, in plaats van twee rijders die hun eigens chema afwerken. Schema, welk schema
Wou het net zeggen jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef Bartoli het volgende:
Osuga is gewoon schattig
morgen komt het , dan staat Fabris daarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
Even de standaardopmerking na het Duitse volkslied: "Waar blijft het Italiaanse"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |