Sinds een dag of twee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef vosss het volgende:
Hoe lang ligt ie er al?
Dat lijkt me nogal relevant gezien het vraagstuk dat je ons hier voor legt
Neen, het is ijskast. Net zo goed als het feit dat ik geen colbertjes of stropdassen draag, of bijvoorbeeld handige atributen aanschaf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef vosss het volgende:
De juiste benaming is trouwens koelkast en niet ijskast.
Een veel gemaakte fout, net zoiets als verkeerslichten en het vaak gebruikte stoplichten.
Lijkt me een bijzaak.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef TwyLight het volgende:
Vraag je het nou omdat je dood wil, of omdat je nog wil blijven leven.
Lijkt me relevant.
Een graad of vijf schat ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
hoe koel is je ijskast?
Laten we dan maar van het heuglijke feit uitgaan dat ik in leven wil blijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:26 schreef TwyLight het volgende:
Nee want wanneer je dood wil zou ik eventueel tips kunnen geven om het handiger en efficiënter op te lossen, en dan kan je mij moeite besparen op te zoeken hoelang diepvries pizza's over het algemeen houdbaar zijn.
Ah, analytisch zeer sterk en slordig van mijn kant.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Van het bewaren zelf ga je in ieder geval niet dood.
Niet te helder nadenken op mijn uitbrakdag graag. Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef Marsepein het volgende:
Heb je al op de doos gekeken, daar staat het gewoon op.
Nee een ijskast is geen vriezer natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:31 schreef Sapstengel het volgende:
Bedoel je met een ijskast een vriezer? Dan kan je hem wel een aantal jaar bewaren lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |