Met een afgrijselijke ziekte...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Inca het volgende:
Jaap kan wel door gaan als een zwangere vrouw
Zo ken ik Dynabite ook weer, de kinderverkrachter......alhoewel het zelf nog een kind is....altijd geslagen door zijn moeder en mishandeld door pappa.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zo ken ik Huub weergeen respect voor vrouwen (hij sloeg Hedda immers ook)
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Inca het volgende:
Mee eens, ik vind 'm helemaal geweldig.quote:
Van een zesling...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef Inca het volgende:
Het gaat weer een leuke avond worden...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Eric zegt, we nemen wel een beddenlaken als jurk![]()
![]()
veeg me op
Die wil ook Jaap omtoveren....beetje moeilijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reactie van Natrasha wel eens zien.
Oef!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Zo ken ik Dynabite ook weer, de kinderverkrachter......alhoewel het zelf nog een kind is....altijd geslagen door zijn moeder en mishandeld door pappa.![]()
Is ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef Miraaa het volgende:
Pak maar een sprei dat is tenminste groot genoeg![]()
lekker kinderachtig ben jijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zo ken ik Huub weergeen respect voor vrouwen (hij sloeg Hedda immers ook)
![]()
Maar hij gaat wel meedoen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Japio moet eerst opruimen anders word natas boos.
Wegtoveren...zou dat wat zijn?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die wil ook Jaap omtoveren....beetje moeilijk.![]()
Eigenlijk zieluuuug tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Japio moet eerst opruimen anders word natas boos.
Ik kan me dus echt NIETS voorstellen bij travo Japio...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:02 schreef itsme het volgende:
Dit vind ik dus wel heel leuk, dat Eric jaap er ook bij betrekt.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
Wat ontwijkt Sylvia de zoenpogingen van Huub briljant![]()
Ja ik verbaas me er ook overquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ik dacht dat Jaap nooit in dat stoeltje paste.
Ik ben ook razend benieuwd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt NIETS voorstellen bij travo Japio...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |