Omdat daaromquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:29 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusWaarom nog meer topics vervuilen met mijn verbale diarree?
![]()
aaaah that makes sense..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef StupidByNature het volgende:
4e dag van de tweede week van het tweede seizoen dacht ik.
Nounou, wat een logica om het zo te brengen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:16 schreef StupidByNature het volgende:
4e dag van de tweede week van het tweede seizoen dacht ik.
Tja, een jaar is niet een echt jaar, dus daar hebben ze wat op moeten verzinnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nounou, wat een logica om het zo te brengen.
idd.. lekker informatiefquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef twi het volgende:
Tsja, maar dan plop je het nog niet zo nietszeggend achter de leeftijd van de speler
haha team genoot :pquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:50 schreef StupidByNature het volgende:
Yes, ik heb een account! Ik speel bij Den Bosch JC en heet Jurgen van de Hel![]()
Tja, wat nu te doen? Ik ga maar eens wat forum lezen.
Jawel hoor, gewoon de skills trainen die je wilt, uiteindelijk zul je geplaatst worden op je favoriete positie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha team genoot :p
Jammer dat ik niet voor een positie kon kiezen, werd meteen verdediger..
FEBO. Die hufters hebben ooit het gore lef gehad mij te ontslaan. Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nieuw contract getekend voor ¤1000,- salaris en ¤10,- clean sheet bonus. Dolgelukkig dus
Friendly gister met 9-0 verloren van F.E.B.O.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |