Vooral het krassen heb je treffend in beeld gebracht. Automutulatie is een bekend verschijnsel bij mensen met een laag zelfbeeld nav pesterijen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Met deze tekening wil ik proberen het herstelproces van Jaap visueel uit te beelden.
Met nog wel wat verbaliteit erbij, maar ook dat hoort bij Jaap.
Ook deze tekening wil ik graag met jullie delen.
Geldt dat niet voor alle kijkers naar DGKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben.
Ik ben geen Jaapfan, dus dat hoef ik niet te posten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben. Kunnen de Jaap fans hier eens posten of ze wel of niet in die categorie vallen. Ben ik wel benieuwd naar
welnee.. omdat ik voor Duitsers werk, een kleurtje op Fok heb, Jaap wel ok vind, en graag een debiel appeltje mag nadoen, heb ik nog geen psychische problemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben. Kunnen de Jaap fans hier eens posten of ze wel of niet in die categorie vallen. Ben ik wel benieuwd naar
wie zegt dat ik een brief ga sturen dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Jaapfan, dus dat hoef ik niet te posten.
Heb je die brief om mijn brief recht te zetten eigenlijk al verstuurd, want mijn vervolgbrief komt vandaag aan, en anders gaat het door elkaar lopen.
Ik las ergens dat je de boel recht zou gaan zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef Danny het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een brief ga sturen dan?
Hoeveel Jaapfans op FOK! heb je nu weer verzonnen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:53 schreef Peter6000 het volgende:
Uhhhhhhhh, ik hoop dat Jaap deze brief niet voorleest.
Ik ben al bij hoofdstuk 7, een debiel appeltje dat aangevreten wordt door een autistische worm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee.. omdat ik voor Duitsers werk, een kleurtje op Fok heb, Jaap wel ok vind, en graag een debiel appeltje mag nadoen, heb ik nog geen psychische problemen![]()
zo.. en nu ga ik weer gezellig naar de groepstherapie
pff... ik ben nog aan het oefenen op debiel appeltje valt uit boomquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben al bij hoofdstuk 7, een debiel appeltje dat aangevreten wordt door een autistisch worm.
Slim.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS: JAAP HEEFT VANDAAG TENTAMEN.
Hij heeft het expres niet gemeld ivm mogelijke pesterijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |