Ik geloof dat Brian en Jaap er nog mee bezig zijn, en dat die meneer er nog over aan het nadenken is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:30 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar euh, welke pestworkshop?
Gaat dat door dan
Jaap moet toch over twee / vier weken weg. Dan is zijn contract afgelopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn twijfel is een beetje of een eventuele prijsvraag (hij noemt het zelf wedstrijd) niet tegen Jaap gaat werken.
Voordat er prijzen beschikbaar worden gesteld moet dat wel even langs pr@fok.nl voor overleg en toestemming.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Okay lieve mensen, ik ben wat emotioneel, maar ik heb zojuist post van Jaap gehad.
Ik kan er helaas inhoudelijk weinig over zeggen, das iets tussen Jaap en mij, maar er stond zelfs nog iets onder geschreven met pen, in Jaaps handschrift dus.
Het enige dat ik wel kwijt wil, is dat er binnenkort misschien een wedstrijd op FOK komt, met een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap.
Alleen ik kies ervoor dat pas na die pestworkshop bekend te gaan maken.
Een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Okay lieve mensen, ik ben wat emotioneel, maar ik heb zojuist post van Jaap gehad.
Ik kan er helaas inhoudelijk weinig over zeggen, das iets tussen Jaap en mij, maar er stond zelfs nog iets onder geschreven met pen, in Jaaps handschrift dus.
Het enige dat ik wel kwijt wil, is dat er binnenkort misschien een wedstrijd op FOK komt, met een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap.
Alleen ik kies ervoor dat pas na die pestworkshop bekend te gaan maken.
Zeker dan ga ik wel ff langs Day en Flugel pr@fok, dan komen we ook op de FP.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Voordat er prijzen beschikbaar worden gesteld moet dat wel even langs pr@fok.nl voor overleg en toestemming.
Als het wordt goedgekeurd zou dat zomaar kunnen. Gaat 't uiteraard ook even langs mij, maar laat je daardoor vooral niet afschrikkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker dan ga ik wel ff langs Day en Flugel pr@fok, dan komen we ook op de FP
Day en Flugel vinden mij lief, dus die overtuigen hem wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef APK het volgende:
Peet, als het niet mag van Danny kunnen we het ook gewoon via PM doen, toch?![]()
Alles staat in de kontekst van pesten, en de beschadigingen die het oplevert.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:42 schreef Danny het volgende:
We kunnen wel het dikke jaap grappen topic naar jaap sturen. Da's ook een vorm van fanmail
Schrijven of schwijven? En laat 'ie z'n spraakgebrek dan thuis? En mag dat boek geschreven worden door iemand met hersens? En gaat 'ie z'n boek laten uitgeven door een debieleninstituut?quote:
overigens zijn dat gewoon oprechte vragenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Schrijven of schwijven? En laat 'ie z'n spraakgebrek dan thuis? En mag dat boek geschreven worden door iemand met hersens? En gaat 'ie z'n boek laten uitgeven door een debieleninstituut?
hij is vooral fascinerend. Net als een bebaarde dame of een fakir die messen door z'n ballen steekt zonder te bloeden. Je walgt ervan, maar je MOET ernaar kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef Repeat het volgende:
jaap is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |