abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47193763
Dat hij Gaby pest met denigrerende opmerkingen en haar uitgebreid bekijkt als ze onder de douche staat?quote

Dank je Avonne. Ik kreeg toen ik binnen was pas een grote hekel aan hem! En ik kan het met de meest mensen goed vinden. Maar die enge blikken iedere keer en dat onder de douche. Klaar met die hork! Tijd voor wraak!
pi_47193885
ik ben absoluut geen fan van Jaap, hij doet het zichzelf een beetje aan door zo te reageren. Maar ik kan me de eerste weken van Huub in de villa goed herinneren. Toen werd hij constant gepest en dat vond fok! een beetje zielig. Maar eigenlijk doet Huub niet veel anders dan Nathanael toen en nu hoor je niemand. Dat is een beetje hypocriet.

Maar verder...
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef itsme het volgende:

Ik kan je zeggen als Jaap een beetje een aardige vent was geweest dan was Huub uitgekotst volgens mij en jaap de nieuwe underdog.

Maar dat is jaap dus helemaal niet.
pi_47194139
Huub gaat soms inderdaad wat ver, maar als dat de manier is om Jaap weg te krijgen..
Trouwens, ik vind het een lul dus het maakt me niet veel uit eigenlijk.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:13:54 #64
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47194464
Godlastering!!!!!
  maandag 12 maart 2007 @ 16:15:34 #65
36022 Heathen
Its No Game
pi_47194534
quote:
Dank je Avonne. Ik kreeg toen ik binnen was pas een grote hekel aan hem! En ik kan het met de meest mensen goed vinden. Maar die enge blikken iedere keer en dat onder de douche. Klaar met die hork! Tijd voor wraak!
Wat ga je doen? En moeten we je helpen??
Now my death is more than just a sad song.
pi_47194808
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Heathen het volgende:

[..]

Wat ga je doen? En moeten we je helpen??
tips zijn welkom!
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 16:22:11 #67
128220 Peter6000
pi_47194811
Ik ben ook "fan' van Jaap.
Of nou ja, fan: hij is wel mijn favoriete bewoner van dit moment.

Hij is intelligent, heeft goede ideeën, alleen nog wat moeite ze uit te voeren.
Verder heeft hij humor, en een mooie kwetsbare sociale onbeholpenheid. Maar je ziet duidelijk dat hij zijn best doet zich aan te passen.

Nu wordt hij nog monddood gemaakt, door Huub en Eric, maar er komt een dag dat hij hun verbale trukjes ook in de praktijk zal weten te brengen.

Ik verwacht zeker dat er een nieuwe bewoner in komt, zodat hij backup heeft en langer in DGK kan blijven.
En anders lijkt me het een goed idee Huub op zijn laatste donderdag fysiek met de grond gelijk te maken. Niet een klapje of een schopje, maar echt zwaar geweld.
Goed voor de kijkcijfers, en het geeft Huub meteen weer een leuk tv-momentje.

Dat afvallen gaat zeker goed komen, kijk maar naar zijn fietsdiscipline.
Hij is al vaker veel afgevallen, probleem is meer het streefgewicht behouden.
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 16:25:20 #68
128220 Peter6000
pi_47194957
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
Idd, en het begint steeds meer users op te vallen. Toen Huub gisteren weer iets persoonlijks van Jaap verscheurde klonk er tussen de " " ook duidelijk minachtig naar Huub door in de COS.

En de redactie corrigeerde hem (geloof ik) ook.
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 16:29:04 #69
128220 Peter6000
pi_47195137
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:

Als mens vind ik Jaap een hork, maar ik hoop wel dat hij zijn streefgewicht haalt. Verder vind ik Jaap zijn aanwezigheid in De Gouden Kooi erg vermakelijk. Niet alleen omdat hij zo groot is, maar vooral ook omdat hij zich zo tegendraads opstelt. De amusementswaarde van het programma ligt voor mij daardoor nog hoger, en dat is de hoofdreden waarom ik kijk.
Idd, Jaap is ook vermakelijk. "kabouterdrank voor de kabouter"
Ook daarom een toevoeging voor DGK.
  maandag 12 maart 2007 @ 21:53:18 #70
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_47208149
Nou ik begin Jaap zo langzamerhand ook te "steunen"! Qua persoon vind ik hem niet zo heel erg prettig, en dat heeft niets te maken met het feit dat hij dik is maar meer met zijn (vind ik) vreselijke stem en af en toe wat aanhankelijke gedrag richting Brain. Maar dat aanhankelijke richting Brain is misschien ook wel weer te begrijpen gezien het feit dat de rest hem uitkotst! Huub vond ik een tijdje echt leuk! Maar nu.... wat een arrogante kwal is dat geworden zeg!! Hoe hij tegen Jaap doet dat kan gewoon niet! Dat hij Jaap niet mag ok, prima dat kan maar om zo te gaan schelden tegen hem, daar maakt hij Jaap niet belachelijk mee maar eeder zichzelf!!! Echt vreselijk vind ik die opmerkingen richting Jaap! En dan laatst dat Sylvia haar vader is overleden. Naar mijn idee perste Huub er wat tranen uit, en Sylvia is nog niet koud weg of Huub roept al: Ik zeg het is tijd voor een feestje!!! Zoooo walgelijk, maar we zullen het er maar op houden dat dat zijn manier is om "verdriet" te verwerken!

De laatste tijd zou ik zelfs Brain aardiger en leuker vinden dan Huub.... maar dat gaat misschien net iets te ver!

Ik hoop in elk geval dat Jaap zijn doelen bereikt en dat hij zo sterkt blijft zoals hij nu is door zich niet te verlagen naar het niveau van Huub door ook te gaan schelden....
pi_47211234
ja jaap het is eenzaam aan de top van intilligentie
pi_47212455
Fan van Jaap .

Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
X
X
X
  maandag 12 maart 2007 @ 23:34:30 #73
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47212805
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
  maandag 12 maart 2007 @ 23:39:25 #74
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_47212990
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap .

Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
ja ik zit het me ook af te vragen...hoe kan je fan worden van zo een walgelijke vent
maar ik ben dom...wat is jou excuses
  maandag 12 maart 2007 @ 23:56:45 #75
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47213662
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef LENUS het volgende:
Ik ben helemaal om, voorheen grote voorkeur voor Huub. Maar sinds zijn kotsen en het gesprek de volgende morgen helemaal fan van Jaap!
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook "fan' van Jaap.
Of nou ja, fan: hij is wel mijn favoriete bewoner van dit moment.

Hij is intelligent, heeft goede ideeën, alleen nog wat moeite ze uit te voeren.
Verder heeft hij humor, en een mooie kwetsbare sociale onbeholpenheid. Maar je ziet duidelijk dat hij zijn best doet zich aan te passen.

Nu wordt hij nog monddood gemaakt, door Huub en Eric, maar er komt een dag dat hij hun verbale trukjes ook in de praktijk zal weten te brengen.

Ik verwacht zeker dat er een nieuwe bewoner in komt, zodat hij backup heeft en langer in DGK kan blijven.
En anders lijkt me het een goed idee Huub op zijn laatste donderdag fysiek met de grond gelijk te maken. Niet een klapje of een schopje, maar echt zwaar geweld.
Goed voor de kijkcijfers, en het geeft Huub meteen weer een leuk tv-momentje.

Dat afvallen gaat zeker goed komen, kijk maar naar zijn fietsdiscipline.
Hij is al vaker veel afgevallen, probleem is meer het streefgewicht behouden.
Niks meer aan toe te voegen
pi_47213841
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap .

Schelden doet geen pijn .

ps. Je mag helemaal niet schelden .

Was getekend, Jaap.
X
X
X
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:34:25 #77
36022 Heathen
Its No Game
pi_47214704
Jaap moet dood.
Now my death is more than just a sad song.
pi_47214866
bart is echt n cutie
pi_47214905
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:42 schreef obezzi het volgende:
[afbeelding]
Leuke foto, alleen wel sluikreclame voor Granny Smith appelen.
Audite et alteram partem
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:03:12 #80
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47217606
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
wat is intilligentie?
Is dat hetzelfde als intaressant?
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')