quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef itsme het volgende:
Ik kan je zeggen als Jaap een beetje een aardige vent was geweest dan was Huub uitgekotst volgens mij en jaap de nieuwe underdog.
Maar dat is jaap dus helemaal niet.![]()
Wat ga je doen? En moeten we je helpen??quote:Dank je Avonne. Ik kreeg toen ik binnen was pas een grote hekel aan hem! En ik kan het met de meest mensen goed vinden. Maar die enge blikken iedere keer en dat onder de douche. Klaar met die hork! Tijd voor wraak!
tips zijn welkom!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat ga je doen? En moeten we je helpen??
Idd, en het begint steeds meer users op te vallen. Toen Huub gisteren weer iets persoonlijks van Jaap verscheurde klonk er tussen de "quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
Idd, Jaap is ook vermakelijk. "kabouterdrank voor de kabouter"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Als mens vind ik Jaap een hork, maar ik hoop wel dat hij zijn streefgewicht haalt. Verder vind ik Jaap zijn aanwezigheid in De Gouden Kooi erg vermakelijk. Niet alleen omdat hij zo groot is, maar vooral ook omdat hij zich zo tegendraads opstelt. De amusementswaarde van het programma ligt voor mij daardoor nog hoger, en dat is de hoofdreden waarom ik kijk.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
ja jaap het is eenzaam aan de top van intilligentie
ja ik zit het me ook af te vragen...hoe kan je fan worden van zo een walgelijke ventquote:Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap.
Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:42 schreef LENUS het volgende:
Ik ben helemaal om, voorheen grote voorkeur voor Huub. Maar sinds zijn kotsen en het gesprek de volgende morgen helemaal fan van Jaap!
Niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook "fan' van Jaap.![]()
Of nou ja, fan: hij is wel mijn favoriete bewoner van dit moment.
Hij is intelligent, heeft goede ideeën, alleen nog wat moeite ze uit te voeren.
Verder heeft hij humor, en een mooie kwetsbare sociale onbeholpenheid. Maar je ziet duidelijk dat hij zijn best doet zich aan te passen.
Nu wordt hij nog monddood gemaakt, door Huub en Eric, maar er komt een dag dat hij hun verbale trukjes ook in de praktijk zal weten te brengen.
Ik verwacht zeker dat er een nieuwe bewoner in komt, zodat hij backup heeft en langer in DGK kan blijven.
En anders lijkt me het een goed idee Huub op zijn laatste donderdag fysiek met de grond gelijk te maken. Niet een klapje of een schopje, maar echt zwaar geweld.
Goed voor de kijkcijfers, en het geeft Huub meteen weer een leuk tv-momentje.
Dat afvallen gaat zeker goed komen, kijk maar naar zijn fietsdiscipline.
Hij is al vaker veel afgevallen, probleem is meer het streefgewicht behouden.
Schelden doet geen pijnquote:Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap.
Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
wat is intilligentie?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
ja jaap het is eenzaam aan de top van intilligentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |