Als je 200 kilo weegt is het niet heel moeilijk een paar kilo kwijt te raken, maar ik heb nog geen enkele vorm van wilskracht (of intelligentie, of manieren, of sociaal gedrag maar dat terzijde) van de gast gezien. Hij vreet nog steeds veel teveel en sport veel te weinig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap, raakt die kilo's met gemak kwijt. Let maar op.![]()
Hij is al een paar ochtenden achter elkaar in de fitness ruimte te vinden. Verder is hij in het verleden al een paar keer 50 kilo afgevallen. Nu heeft hij zelfs professionele begeleiding, en niet van de minsten. Peace of cake.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef Danny het volgende:
Als je 200 kilo weegt is het niet heel moeilijk een paar kilo kwijt te raken, maar ik heb nog geen enkele vorm van wilskracht (of intelligentie, of manieren, of sociaal gedrag maar dat terzijde) van de gast gezien. Hij vreet nog steeds veel teveel en sport veel te weinig.
Dat gaat niet want Jaap is zo dik dat ie geen riem gebruikt maar 26 meter dik stuk touw dat ie uit een school gymzaal heeft gestolen. die kinders kunnen nu niet meer touwklimmen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken. [afbeelding]
Want het is duidelijk dat Jaap het niet gemakkelijk heeft.
Voortdurend is hij het mikpunt van de puberale grappen en grollen van aartsrivaal Huub [afbeelding] die daarbij geen spaan van hem heel laat en alle grenzen van respect, normen en waarden finaal aan de kant gooit.
Jaap mag dan wel dik zijn, maar dat maakt hem daarom niet minder mens en ik vind dat het de hoogste tijd is om Jaap openlijk te steunen d.m.v. dit topic [afbeelding]
Andere topics:
[afbeelding] Deel 1: [De bewoners] Jaap
[afbeelding] Deel 2: [De bewoners] Jaap #2
[afbeelding] [COS # 771] Huubs walgelijke pestgedrag naar Jaap
[afbeelding] Hebben jullie ook zo'n medelijden met Jaap ?
Nee als Jaap weer op zn normale gewicht zit is t nog steeds een contactgestoorde drol, maar dan een paar kilo's lichter. Alleen heeft ie dan niet meer zn gewicht om over te praten en dat is toch zo'n beetje zn enige gespreksonderwerp. Dan komt er helemaal geen woord meer uit en wordt ie zo mogelijk nog saaier dan dat die vetklep nu al is. Hij is leuk als ie zuipt (voor kijkers dan), maar dat doet ie helaas niet meer. Iedere keer als hij in beeld is vraag ik me echt af: wat doet die jongen daar? Hij ziet er ook diepongelukkig uit en als ie na zn immuniteit meteen naar huis wordt gestemd zal iedereen, maar Jaap zelf nog t meest, daar ontzettend blij mee zijn. Daaaag Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef PC eend het volgende:
Even een huubje afvallen en jaap is weer helemaal het mannetje![]()
GO JAAPIO!!!!
Jaap heeft gewoon een andere maat dan Huub.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:05 schreef Pavement het volgende:
Ik doe meer hoor, vind dat hier een beetje met 1 maat word gemeten, alles wat jaap doet zou als huub het deed helemaal top zijn.
Jaap is gewoon niet al te bekend met in een sociaal gezelschap te leven en daardoor uit hij zich lomp. Maar als ik huub af en toe hoor denk ik ook bij mezelf wat een omhoog gevallen balletje.
ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jaap heeft gewoon een andere maat dan Huub.
Daar valt niets aan te doen. Jaap zal dus ook nooit populair worden.
Dus je bent meer fan in de zin van:quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.
Hij is een andere persoonlijkheid en hier en daar ook behoorlijk lomp, maar de dingen die ik van huub zie de laatste tijd vind ik echt irritant. Met zn 2e wereld oorlog en jaap op zn dikheid aanvallen. 1x is leuk maar hij net zo'n grammafoon plaat als natasia. Ook is me opgevallen dat hij een behoorlijk naar ventje is als hij zn zin niet krijgt.
Dus vandaar GOOOO japio maak huub gek en pleur m eruit.
een verschil. Huub was niet populair in het huis, maar het was niet zo dat iedereen op internet een hekel aan Huub had, het tegendeel zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat er nog iemand was die eerst niet erg populair was en nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |