Ik denk niet dat de grote fokmenner Adolf Huubler het daar mee eens zou zijn, grappen over de omvang van Huub zijn opeens niet meer leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:42 schreef Danny het volgende:
We kunnen wel het dikke jaap grappen topic naar jaap sturen. Da's ook een vorm van fanmail
een riem onder zijn hart? is ie nu dood? ik zag hem net nog rondhobbelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef poepi het volgende:
ik heb eer gister jaap in het echt gezien,
Toen die een tentamen ging maken.
de mooiste dag van me leven,
stak hem gelijk nog een riem onder zijn hart,
waarna hij mij toch een hand en een bedankje gaf.
wat is het toch een goede gozer.![]()
Je vergeet regel 1 : Brian heeft NOOIT gelijk!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:41 schreef blake_revenge het volgende:
Brian heeft gelijk lekker goed voorbeeld voor nederland wat huub doet !!!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vergeet regel 1 : Brian heeft NOOIT gelijk!
Mijn God, Dan heb jij niet veel leuke dagen meegemaakt in je leven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef poepi het volgende:
ik heb eer gister jaap in het echt gezien,
Toen die een tentamen ging maken.
de mooiste dag van me leven, stak hem gelijk nog een riem onder zijn hart,
waarna hij mij toch een hand en een bedankje gaf.
wat is het toch een goede gozer.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:22 schreef Elounda het volgende:
[..]
Een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap....
Een bakkie Hertogh ijs Light, 2 kipfilets of een gedragen onderbroek?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
.... Jaap wordt een nationale pleitbezorger tegen het pesten, en hij gaat ook een boek schrijven (heeft hij me niet geschreven hoor, maar hoorde ik op de streams).
Iemand met een visie, en een roeping dus.
Kan jij niet gewoon beter een puppy nemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:34 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik hoop dat Jaap er nog lang in blijft!
In het begin vond ik hem helemaal niet leuk (na de bad-scene), maar ik vond het wel iemand die heeeel veel kan leren en verbeteren tijdens zijn verblijf in de villa. Nu het een paar weken later is vind ik ook dat hij zijn draai weet te vinden in het huis en zie ik steeds meer leuke kanten van hem (dankzij een Brian die hem als enige niet heeft laten vallen). Ik zou hem dan ook alle tijd gunnen om aan zichzelf te werken want ik ben erg benieuwd hoe hij er dan volgend jaar aan toe is. Bovendien vind ik het leuk dat hij Huub zo op de kast kan krijgen......
goh......... wat volwassen......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef blake_revenge het volgende:
ik ben geen jaap fan maar een huub hater.
ik ga hem zeker pesten als ik hem op straat zie !!!
Het gaat niet zozeer over het overgewicht van Jaap, maar Jaap als persoon. En als Jaap weer iets doet wat Huub kwaad maakt, dan probeert hij Jaap terug te raken. Hierdoor begint hij over zijn gewicht. Dat vind ik toch anders klinken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:23 schreef blake_revenge het volgende:
jij niet dan ?
is niet cool meer wat hij doet tegenover iemand met een overwicht probleem....
Sinds wanneer is iemand die zichzelf 200 kilo dik heeft gevreten een bedreigde diersoort?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:23 schreef blake_revenge het volgende:
jij niet dan ?
Huub heeft iets tegen Jaap, niet tegen mensen met overgewicht.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:23 schreef blake_revenge het volgende:
jij niet dan ?
sooo, echt waar joh?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef blake_revenge het volgende:
huub wordt grijpt elke scheet aan om weer boos te worden op jaap. gast met zn minderwaardigheidscomplex ofzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer over het overgewicht van Jaap, maar Jaap als persoon. En als Jaap weer iets doet wat Huub kwaad maakt, dan probeert hij Jaap terug te raken. Hierdoor begint hij over zijn gewicht. Dat vind ik toch anders klinken.
jaap is 180 kilo toch? die is zo traag als dikke stront door een kinderrietje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
huub wordt grijpt elke scheet aan om weer boos te worden op jaap. gast met zn minderwaardigheidscomplex ofzo.
Staat ie ook stoer te doen dat ie hem zou slaan enzHij is 1,65 ofzo, die durft nog niet te kijken naar iemand van 2 meter en 150 kg
Huub zou het wel winnen denk ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
huub wordt grijpt elke scheet aan om weer boos te worden op jaap. gast met zn minderwaardigheidscomplex ofzo.
Staat ie ook stoer te doen dat ie hem zou slaan enzHij is 1,65 ofzo, die durft nog niet te kijken naar iemand van 2 meter en 150 kg
Lijkt me sterk, een klein mannetje zonder conditie die nauwelijks sport.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huub zou het wel winnen denk ik.Om zie bovenstaande post.
Maar Jaap is gewoon een wereldvreemd persoon die de verkeerde kant in mijn ogen heeft gekozen en ook de verkeerde keuzes heeft gemaakt. En dan nog een aantal dingen die hij doet.. die eerste dag had hij voor mij al afgedaan.
Daarom snap ik Huub ook wel, die wil hem gewoon zo snel mogelijk weg hebben en zijn leven in de villa tot geen prettige tijd maken.
Typerend he, iedere keer als Jaap wat eet, moet er iets soortgelijks gepost worden, lijkt het wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef havefun het volgende:
Aso veel zalm doet Jaap tussen zijn bolletje
Tja als mensen iemand eenmaal niet mogen, doet die persoon nooit meer iets goed.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:06 schreef Peter6000 het volgende:
Typerend he, iedere keer als Jaap wat eet, moet er iets soortgelijks gepost worden, lijkt het wel.
Terwijl hij echt wel afvalt.
Wat is daar sneu aan? Het zijn ook gewoon echte mensen en we krijgen veel van ze te zien.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:55 schreef Repeat het volgende:
dat is juist het sneue, iemand niet mogen die in een tv programma zit
get a life.
gewoon amusement. Ik laat me niet zo meeslepen dat ik aangifte gaan doen bij de politie over dingen die daar gebeuren enzquote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is daar sneu aan? Het zijn ook gewoon echte mensen en we krijgen veel van ze te zien.
Waarom zou je dan geen faforiet mogen hebben en iemand niet leuk vinden?
Ik snap je niet.. waarom kijk jij dan?
Daar ben ik het ook mee eens, dat gaat veel te ver en is gewoon triest.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
gewoon amusement. Ik laat me niet zo meeslepen dat ik aangifte gaan doen bij de politie over dingen die daar gebeuren enz(niet dat ik jou daar mee bedoel, maar om aan te geven dat mensen het veel te serieus nemen)
Een embrio kan ook heeeel veel leren en verbeteren tijdens zijn verblijf in de villa, maar gewoon bij de mama laten buiten de kooi is een betere optie. Dat zou voor Jaap ook veel en veel beter zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:34 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik hoop dat Jaap er nog lang in blijft!
In het begin vond ik hem helemaal niet leuk (na de bad-scene), maar ik vond het wel iemand die heeeel veel kan leren en verbeteren tijdens zijn verblijf in de villa. Nu het een paar weken later is vind ik ook dat hij zijn draai weet te vinden in het huis en zie ik steeds meer leuke kanten van hem (dankzij een Brian die hem als enige niet heeft laten vallen). Ik zou hem dan ook alle tijd gunnen om aan zichzelf te werken want ik ben erg benieuwd hoe hij er dan volgend jaar aan toe is. Bovendien vind ik het leuk dat hij Huub zo op de kast kan krijgen......
Oh, kwaad met kwaad vergelden is dus de oplossing?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef blake_revenge het volgende:
*Even uit de andere Jaap topic gejat*quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Ionesco het volgende:
Weet je wat?
Ik vind Jaap het leukste uit het hele huis.. niet omdat ik hem leuk vind doen ofzo... maar meer omdat ik me NOG MEER erger aan de andere... Huub is een patser die maar niet weet wanneer hij moet ophouden... Eric is de stereotype nicht (en terwijl ik niks tegen homos heb heb ik WEL wat tegen dat soort mensen die soort van gaan adverteren dat ze homo zijn zoals eric dat wel doet.)... Brian de allochtone idioot die t toch niet allemaal snapt... Amanda die zo dom als een stuk karton is...
Enige die overblijft is Sylvia die ik de afgelopen tijd ook maar als een jaloerse zie gedragen..
Jaap is dan wel een sukkel die domme opmerkingen maakt.. Maar ik vind hem toch leuker dan alle andere
wat is dit voor ongelovelijk domme reactie dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
sooo, echt waar joh?
wow man!
tof zeg!
mag ik je aanraken?
je handtekening??
echt vet koel ben jij man!
echt waar!
nee, werkelijk!!
echt. En stoer ook!
Een hele stoere bink ben je ook!!
wow
Jij bent mijn held!
Wat zeg ik, je bent IEDERS held!!
Had ik al gezegd dat je enorm stoer bent?!?
Echt wel!
Tof man!
Echt kicken!
Hoewel ik me had voorgenomen niet meer te posten in dit topic wil ik hier toch wel even op ingaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:00 schreef snkr-xxx het volgende:
Aan de TS, want ik ben nieuwsgierig: had je dit topic ook geopend als jaap geen probleem met z'n gewicht had, maar verder net zo slecht behandeld werd als nu het geval is?
Ik vind Jaap trouwens echt een kwal en dat komt niet door zijn gewicht.
Gaat he, tot nu toequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaap had er gister gewoon uit gemoeten
Jaap gaat in die 2 weken echt geen terror aan richten
Grote bek maar dat was het ook.
Maar denk je niet dat dit gedrag is veroorzaakt door het doorlopende getreiter van narcistje Huub, en zijn weerzinwekkende meelopertje Eric (zijn stembanden mogen van mij echt doorgesneden worden, zodat hij iig geen geluid meer kan produceren, deze paternatlistische walgelijke zelfingenomen klootzak).quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:51 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[.), maar als bewoner vind ik hem maar een etter zoals hij zich nu gedraagt.
Welkom in ons topic.quote:
Dat geloof ik zeker. Maar ik vind het erg jammer dat Jaap hier niet boven staat en zich zo laat kennen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat dit gedrag is veroorzaakt door het doorlopende getreiter van narcistje Huub, en zijn weerzinwekkende meelopertje Eric....
Als je een puppie maar lang genoeg schopt en slaat en treitert, gaat ie uiteindelijk terugslaan.
Pfff het blijft wel een spel he.quote:Op zondag 22 april 2007 00:13 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker. Maar ik vind het erg jammer dat Jaap hier niet boven staat en zich zo laat kennen.
Echt zonde.
Ze geven hem nu teveel aandacht.quote:
Ze moeten hem hard aanvallen zonder teveel aandacht te gevenquote:Op zondag 22 april 2007 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze geven hem nu teveel aandacht.
Ze moeten hem hard aanvallen, maar niet op deze manier.
Als je het goed doet dan kruiptje Japio terug in zijn hok
quote:Op zondag 22 april 2007 09:46 schreef noekje het volgende:
Dit gedrag wordt niet veroorzaakt door Huub of Eric maar door achter. Schijnbaar heeft hij ook zo gedaan bij de screening en zo moest die weer worden want anders komt de toneelhaak ivm zijn 4%. Deze jongen geeft aan meerdere persoonlijkheidsstoornissen te hebben en een psychologisch rapport van 4 pagina's. Dit alles brengt hij zo trots als een aap met 7 lullen.
quote:in de kroeg had ik zo�n plastic fantastic bimbootje allang van die stoel gerost. Maarja�..fysiek geweld hè�..dat mag hier niet. Of ja het mag wel, kost me alleen 10 rooitjes.
AAAAAAAAAAAAARHHHHHHHHHHHHHHHH
FUCK DE BUTTLERBITCH
Mvg,
De BAAS VAN DE BUTTLERS
Kaartenactie komt alsnog van de grond?quote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
Jaap is eindelijk wakker geworden!
Ik begin acuut fan te worden van deze malloot!
Idd veel eigen ideeen heeft hij nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:36 schreef Spartel het volgende:
Hij doet eeecht alles na van Huub toch? Ook dat ie nu al een huishoudster heeft besteld enzo. Mja, tis wel geinig om te zien allemaal.. Jaap gaat los(:
hey idioot heb je de topictitel niet gelezen? move de fok uit dit topic met je kutkop.. hier support je Jaap niet haten muts!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef monique.t het volgende:
[..]
Idd veel eigen ideeen heeft hij niet
Kan me niet voorstellen dat iemand dit leuk vind
Varkens gedragen zich nog netter Denk niet dat jdm dit leuke tv vind
Exact!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:01 schreef Stallion75 het volgende:
Jaap is de reden dat ik de Gouden Kooi kijk!![]()
![]()
quote:
hij moet zn betoog over Sylvia nog posten hehquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
Vind het prachtig wat Jaap doet in de kooi, vind alleen zijn nieuwe updates van z'n weblog een beetje tegenvallen..
Jaap gaat helemaal nergens swaquote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Gaat jaap eruit offeuh...?
Zit een kern van waarheid in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Nicolaas mag weg van mij , die is nou wel bruin genoeg
Omgquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef Suikeroom het volgende:
http://www.kingjaap.nl
Check wat ik over Amanda gezegd heb.....zondag in de weekcompilatie op de geweldige zender Tien!
(snel copy-pasten en over het hele internet laten gaan aub)
Afgelopen week heeft die stoephoer van een Amanda de sfeer in De Gouden Kooi flink verziekt. Tja als zij ervoor kiest om het ranzige slijm van Huub in haar grote toverdoos te later verdwijnen, dan vind ik dat geen stijl. Brian was toch haar fuckbuddy? Kennlijk is iedereen goed genoeg voor onze kleine meid. De komende week gaat het mijn beurt worden om die toverdoos volledig uit te wonen. Ik ben toch al aan ''t terroriseren, dus wat mij betreft een grote soa epidemie hier in de ranskooi. Laat de orgie-oorlog beginnen en mag degene met het grootste libido winnen! Ik ga ernaast staan lachen. Elke keer weer. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn leven als de afgelopen week in De Gouden Kooi. Voor eeuwig gevangen in TERROR!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Nicolaas mag weg van mij , die is nou wel bruin genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |