Kijk en daar was ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te gevenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat veel langs me heengaat omdat ik de streams niet volg.
Het is duidelijk dat Jaap ook gedrag tentoonspreidt dat niet door de beugel kan.
toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef itsme het volgende:
[..]
vind het goed trouwens dat je dat ook toe durft te geven![]()
Inderdaad, Jaap is in t begin heel duidelijk geweest naar Huub toe, door hem eruit te willen werken en toen heeft Huub ook gezegd: ok, oorlog. Ze zitten wel in een spel en ook Brian en Natasia vinden dat Jaap zich niet sociaal gedraagt. Dat moet ie zelf weten, maar ga dan niet in zon programma zitten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
Dat jaap niet populair is heeft niet met zijn dik zijn te maken (maar meer met zijn arrogantegedrag.
nou jij gaat wel erg ver..............hij moet naar huis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef Heathen het volgende:
Jaap moet dood
Oh, maar die mening heb ik er altijd al op na gehouden. hoewel dat niet te bewijzen valt natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef INCTRL het volgende:
[..]
toegeven achteraf.......net zoals Jaap eindeloos doet!![]()
![]()
Commentaren Op de Streamsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:58 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding] Even een vraag: waat staat de afkorting COS voor?
Nee, tenzij je een grapje maaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef INCTRL het volgende:
Weet je waar COJ voor staat?
Kunnen we 'm niet iets net onder z'n hart steken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Hoewel ik merk dat op dit forum de voorkeur duidelijk naar Huub uitgaat, leek het me toch een heel zinnig idee om een support c.q. fan topic voor Jaap aan te maken. Op deze wijze kunnen we hem een hart onder de riem steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |