Mwoah, de voortuin valt best mee..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:49 schreef pluisje het volgende:
Oh Rewimo, wat ziet dat er geweldig uit joh. Ik zie Christan er al lekker rondrennen enzo, wat heeft die straks een enorme achtertuin
edit: en voortuin/zijtuin natuurlijk
even uitgaan van de standaard voortuin in Duitsland, dan is hij snel uit gespeeld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:49 schreef pluisje het volgende:
Oh Rewimo, wat ziet dat er geweldig uit joh. Ik zie Christan er al lekker rondrennen enzo, wat heeft die straks een enorme achtertuin
edit: en voortuin/zijtuin natuurlijk
De onze nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:43 schreef z80 het volgende:
even uitgaan van de standaard voortuin in Duitsland, dan is hij snel uit gespeeld.
de voortuin in Duitsland is +- 1 meter breed en grenst strak aan de weg.
Hopelijk komen de kopers dan snel....quote:Op vrijdag 6 april 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Zo, mijn vaders huis is klaar voor de verkoop. Over een week of 2 komt het op de markt, dwz. Funda, flyers, etalage, site van de makelaar enz. En over 2 weken weer een afspraak met de makelaar, dit keer voor mijn eigen huis
Afgelegen? Het dorp is nog geen kilometer weg en er liggen 2 redelijk grote steden binnen 5 kilometer afstand..quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef Marloes het volgende:
Mooie omgeving!
Alleen echt niks voor mij, zo afgelegen :p
Ik zou constant bang zijn :emo:
Met vakanties is dat dan ook heel wat anders dan ergens gewoon wonen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:10 schreef Leep het volgende:
Mag ik een flauwe vraag stellen?
Je zoon is enig kind, ben je niet bang dat hij zich eenzaam gaat voelen? Ben zelf ook enig kind en mijn ouders hebben een vakantiehuis in Frankrijk dat ook zo afgelegen ligt. En die vakanties waren voor mij dus echt geen klap aan...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds kan ik je Bocholt aanraden voor de grote boodschappen, een real, aldi-sud en Lidl vlak bij elkaar, een paar grote drankenmarkten en een aangename binnenstad met voetgangerzone en een Mall. In Borken zit overginds de dichtsbijzijnde Aldi Nord. Als je toch in Bocholt bent en je wilt nog even naar NL, Winterswijk ligt daar net even noordelijker en is ook aardig om te winkelen.
Kleve heeft een grote famila, persoonlijk vind ik die minder, in Emmerich kan je ook shoppen, maar veel mensen uit Emmerich gaan shoppen in Bocholt omdat er meer winkels zijn en het leuker gevonden wordt.
Ik wens je iig heel veel plezier met je nieuwe huis!
En dan te bedenken dat je een paar jaar geleden moeite hebt moeten doen om niet naar Arnhem te moeten voor je werk..quote:Op woensdag 11 april 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Hm, zo schiet het niet op met die nieuwe baan.
Flink bedrag, dat dan weer wel. Al is 't maar de helft..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Rewimo het volgende:
En we hebben weer allebei een halve rekening gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |