Bijna de afloop vergeten te melden!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanmorgen om 8 uur begonnen, het pruttelt nu lekker weg, de tomaten staan al bijna onder. Ik schat nog een uurtje of 6...... Net op tijd voor het avondeten!![]()
Doenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef Koningin het volgende:
Zo, dat klinkt lekker allemaal.
De volgende keer dat ik macaroni of spagetti ga maken, moet ik nog eens 2 keer nadenken of ik wel die voorverpakte zaken neem.
Denk dat ik hier eens dit recept ga uitproberen.
Inderdaad, als je het eens hebt geproefd wil je niet meer anders.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef Koningin het volgende:
Zo, dat klinkt lekker allemaal.
De volgende keer dat ik macaroni of spagetti ga maken, moet ik nog eens 2 keer nadenken of ik wel die voorverpakte zaken neem.
Denk dat ik hier eens dit recept ga uitproberen.
Wat je zelf lekker vindtquote:Op maandag 18 juni 2007 18:03 schreef LennyKravitz het volgende:
wat is bij jullie trouwens de verhouding pasta/spaghetti - pastasaus - gehakt?
70-30-0quote:Op maandag 18 juni 2007 18:03 schreef LennyKravitz het volgende:
wat is bij jullie trouwens de verhouding pasta/spaghetti - pastasaus - gehakt?
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
klein blikje tomatenpuree gezeefde tomaten + italiaanse kruiden volstaat prima ipv al die vette sauzen.
omdat roma-tomaten ook pomodori-tomaten worden genoemd, en andersom.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:29 schreef Intermec het volgende:
Waarom zegt iedereen toch pomodori tomaten, pomodori is gewoon tomaat. Roma tomaten, zo heten die dingen.
dat hangt er maar vanaf vind ik, vaak vind ik de combinatie van de twee het best werken, aangezien de tomaten uit blik meestal uit het Zuiden van Europa komen, waar ze veel meer zon zien dan kastomaten die in de Benelux worden geteelt. Ze hebben wel een iets zuurdere smaak doordat ze worden ingemaakt, en dat is dan weer jammer. Maar over het algemeen hebben bliktomaten wel een heel volle tomatensmaak.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
gisteren de quick&dirty versie gemaakt, ik had geen tijd voor verse tomaten. ik heb dus gewoon uitjes gebakken (kwartiertje ofzo) knoflook met zout erbij, gehakt rullen, beetje sambal, rode wijn erbij, een pakje gezeefde tomaten en verse kruiden uit de tuin (basilicum, oregano en tijm).
ik moet zeggen dat die ook ontzettend lekker was, alhoewel de smaak van verse tomaten nog net iets toevoegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |