Eh, waar is de sambal gebleven?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:59 schreef JediMindTricks het volgende:
Pizza Fantasia met sambal.
(Pizza met kip, shoarma, ananas en kaas)
WE HAVE A WINNERquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef remlof het volgende:
Döner kebab, liefst met veel knoflooksaus
Zulks een modslijmballekequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:04 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
WE HAVE A WINNER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mvg.
Gelieve antwoord.
Jij gaat vast nooit de stad in en zuipen of wel ? OMG Anders had je geweten dat Dönner kebab T3H PWN ISquote:
Nu heb ik in CUL gepostquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef remlof het volgende:
Bagger geruimd, schop naar CUL
Ja! Maar ook biefstuk met champignons, of shoarma, of gamba's, of pizza, of.., of..quote:
Je vergeet de honing. O-Zo-lekker zoet wordt het danquote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef SHE het volgende:
Varken van het spit, met zo'n donkerbruin velletje
Merg op een boterham
Goede olijfolie , in bakje, daar stevig brood in soppen met veel zout
Steaks, hele grote, bloedend
Dobostaart
Kip; op elk mogelijke manier; maar het liefst met veel knof, rozemarijn en laurier in zijn kont
Red Snapper van de grill
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat ik nog geen tientonner ben is een wonder.
Wacht maar tot je de 30 gepasseerd bentquote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef SHE het volgende:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat ik nog geen tientonner ben is een wonder.
Apartquote:Op maandag 12 maart 2007 18:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Sushi
sushi isquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Apart
Ik houd er niet zo van.. ik kan wel erg genieten van zuurkool met rookworst
En rösti![]()
Welkom en om maar bij TS te blijven, vind ik van de pizza's die met Tonijn, Turkse worst en champignons op verzoek gemaakt op de locale Pizzadag van de plaatselijke steenovenartiest,vers afgehaald wel een echte topper.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Nu heb ik in CUL gepost![]()
Ohja en:
Pizza Tonno !
Mis je dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
Een frietje speciaal met een frikandel erbij...
Ow en degene die uitgevonden heeft om van erwten soep te maken,moet wel erg wanhopig zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
Gebakken stukjes kipfilet met gebakken aardappels, dopwertjes, mayonaise en appelmoes...
Erwtensoep...
Wat is een Dobostaart?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:17 schreef SHE het volgende:
Varken van het spit, met zo'n donkerbruin velletje
Merg op een boterham
Goede olijfolie , in bakje, daar stevig brood in soppen met veel zout
Steaks, hele grote, bloedend
Dobostaart
Kip; op elk mogelijke manier; maar het liefst met veel knof, rozemarijn en laurier in zijn kont
Red Snapper van de grill
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |