Me broer heeft ze daar al ingezet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:24 schreef leolinedance het volgende:
Je moets dees in het gespot topique zetten mên![]()
Waarom in ONZ?
Vette auto's trouwens![]()
Die leute komen aan zovele geld door het verkopen van hun lichaam trouwens![]()
Kdenk het wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PTA topic
Kunnen die auto's ook hendig sjiek slippen ?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:27 schreef welkominspace het volgende:
de politie bellen voor die rolls roys dat ie fout gepakeerd staat
vraag aan de chauffeur offie heel hard door een weg met een flitspaal(dat weet hij niet) wil rijdenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:30 schreef zainabber het volgende:
[..]
haal een parkeerbon weg van een auto en stop m onder die rolls royce
dubbel gepwnd
Dat waids ik ook nietquote:Maar nu de vraag, hoe komen die vuillakken aan zoveel geld ?
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:
Jennifer was werkequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:41 schreef BabblingBrook het volgende:
En toen heeft jennifuuur het uitgemaakt? Ze werd het zat, bij je achterop die sita zitten terwijl haar ontblote billetjes bevriezen omdat haar heupbroek te laag zit.
En waar had jij je Fiat Panda geparkeerd?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik ben gisteren geweest en ik moet zeggen dat de beurs wederom prachtig was! alles zag er mooi uit en smaakte lekker. over de 10,50 die ik steeds voor een wit wijntje en een jus'tje moest neerleggen zal ik niet klagen, dat hoort er denkik een beetje bij.
Verder niet alles gezien, maar wel de gehele " old master paintings"-sectie wat imo het beste van de hele show was.
Ik was met de taxi....................quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
En waar had jij je Fiat Panda geparkeerd?
Met zoeen Chrysler?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik was met de taxi....................![]()
Je kunt het ook zien als "als ik goed leer en veel deal kan ik dat later ook"quote:Op maandag 12 maart 2007 17:16 schreef nattermann het volgende:
Kut TEFAF, zit je op school proefwerk te maken, komen steeds van die privéjets over vliegen
Dat is zeker waarquote:Op maandag 12 maart 2007 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als "als ik goed leer en veel deal kan ik dat later ook"
Dat is ook chill jaweetsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:11 schreef de_prei het volgende:
rofls ook de_prei was bij die shizzle. Wel met zoeen OV gegaangen jewaids.
Vast nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:18 schreef Damzkieee het volgende:
ZOuden dr ook mensen met de lollerfiets gaan?
Belgisch kenteken = geen bpm en dat scheelt behoorlijk op de nieuwprijs van zo'n bak.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals menig persoon weet is TEFAF in Maastricht, het is een kunstbeurs dus zijn er uiterst veel rijke stinkers met dikke auto's.
<knip>
Zo mooi.
Maar nu de vraag, hoe komen die vuillakken aan zoveel geld ?
Kanker ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:30 schreef -SL- het volgende:
[afbeelding]
Mijn username zit in dat kenteken
-SL-
Dat past heul niet op dat kentekenquote:
KutKar heur!quote:
SL KANKERquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:30 schreef -SL- het volgende:
[afbeelding]
Mijn username zit in dat kenteken
-SL-
|
Forum Opties | |