Jaap vond het zelf wel grappig toen hij het vertelde. Hij zei dat z'n vader helemaal gek was, leuk gek. Grappen en grollen maar dat hij nooit belt omdat het geld kost. De redactie vroeg aan Jaap waarom zijn vader nooit terugbelt en toen zei Jaap dat hij dat nooit doet want dat kost geld. Daar moest hij zelf om lachen dus dan ga ik er zeker geen drama van maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik zie de grap hier niet van in. Triest als je geen contact met je vader hebt,dat is heel vervelend, om wat voor reden dan ook.
Beiden zijn ook niet erg interessant.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:06 schreef blomst het volgende:
Leuk dat ze een gesprek hebben, maar zowel brian en jaap kunnen mijn aandacht niet houden.
die weegschaal moet gewoon luister hoezodanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Natasia: Ik ben wel afgevallen, maar de weegschaal zegt van niet
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap weet alles van huwelijk en scheiding. Dr. Phil heeft het uitgelegd ......
[afbeelding]
Ok, ok, ik liet me even gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap vond het zelf wel grappig toen hij het vertelde. Hij zei dat z'n vader helemaal gek was, leuk gek. Grappen en grollen maar dat hij nooit belt omdat het geld kost. De redactie vroeg aan Jaap waarom zijn vader nooit terugbelt en toen zei Jaap dat hij dat nooit doet want dat kost geld. Daar moest hij zelf om lachen dus dan ga ik er zeker geen drama van maken.
hahahahahahaha omygod!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap : "Het is zo moeilijk, ik kan mezelf niet zijn. Ik moet hier netjes eten en aan tafel ziiten. Zo ben ik niet ...."
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
Natasia: Ik ben wel afgevallen, maar de weegschaal zegt van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |