En zie hier. Een dating topic.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef T1andonly het volgende:
Het is weer langzaam lente aan het worden.
Ik merk het dat het weer relatie-tijd begint te worden. Jachtseizoen geopent!
Waarom open JIJ dan zo'n topic?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:43 schreef Jekoos het volgende:
TS begint:
Ik hoef geen vriendin/vrouw/huisslet kost geld blabla gekut. Ik zoek dus niemand.
Post dan gewoon in ONZ dat men je mag ontmaagden, dan heb je pas aandachtquote:
Is zo onorgineel en zo Tyler..Durden achtig. Ik maak liever een sjiek topic, veul hendiger toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Post dan gewoon in ONZ dat men je mag ontmaagden, dan heb je pas aandacht![]()
Anders laat iemand 'm ff kicken naar ONZ, daar zitten meer potentiele liefdespartnersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Post dan gewoon in ONZ dat men je mag ontmaagden, dan heb je pas aandacht![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Anders laat iemand 'm ff kicken naar ONZ, daar zitten meer potentiele liefdespartners
no probquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:59 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Goed ideeMODJE KICK DIT EFFE NAAR ONZ
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef buzzer het volgende:
en de TT wijzigen in: Valt er hier nog wat te neuken ? ?
Want daar zit jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Anders laat iemand 'm ff kicken naar ONZ, daar zitten meer potentiele liefdespartners
Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:18 schreef Jekoos het volgende:
Ladidadida, wat een humor heb jij.
Jammer, ben te oud en ik heb te kleine tietah!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:19 schreef WurM het volgende:
Ik zoek een leuk meisje (cup C ongeveer) tussen de 15 en 18 jaar (liefst zo jong mogelijk), die ook nog eens lief is en bier wil halen, na het nuecken...
Wie groot dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jammer, ben te oud en ik heb te kleine tietah!
Pwnd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben alleen te oud yeequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ze is helaas te oud voor mequote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:35 schreef Vitalogy het volgende:
Ik zoek een meid met dikke tieten en lang haar die Pearl Jam tof vindt.
en de foto's hier postenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:45 schreef Jekoos het volgende:
^zieje het topic werktNu ist de bedoeling dat jullie gaan PMen afspraakje maken en dan fotos maken.
Waarom geen 24 jarigenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zodat iedereen kan checken of ik een B-cupje heb? Hahaha, mooi niet. Bovendien: ik haal wel graag bier maar ik date alleen 25 jarigen en ouder.
Mopje, kom je hier vaker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zodat iedereen kan checken of ik een B-cupje heb? Hahaha, mooi niet. Bovendien: ik haal wel graag bier maar ik date alleen 25 jarigen en ouder.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:55 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Mopje, kom je hier vaker?
In ONZ dan![]()
![]()
ROFLOLCOPTERLMAO jij hierquote:Op maandag 12 maart 2007 10:45 schreef BloodyFrenchKisses het volgende:
Ik denk iets gevonden te hebben.... *bloos*
quote:Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
ROFLOLCOPTERLMAO jij hier
Eerste post, is het niet?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |