ROFL...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef Der_Michael het volgende:
goudvis
Ik sta er al tussenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:23 schreef Tmaatje het volgende:
Winnaar seekFam +1
AKQ deel 647 stand
Jakkop 1
Mr Sander 1
Its-Jojo-4you 1
SaskiaR 2
DarkZone 1
ChrisJX 1
De_Melkboer 2
Neleos 1
Der_Michael 1
SeekfaM 1
PhysicsRules 1
Legolas_Greenleaf 1
B.ertha 1
Plasterk 1
Tmaatje 1
seekFam 1
klopt maar kortgeleden is voor het eerst een pacemaker bij een kat geimplanteerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef Plasterk het volgende:
Tmaatje, je vraag heeft meerdere antwoorden.
er zijn honden met pacemakers...
Vraag volgende keer dan: bij welk dier is kortgeleden voor het eerst....?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
klopt maar kortgeleden is voor het eerst een pacemaker bij een kat geimplanteerd
Ja kortgeleden, maar dan heb je het over een dier, dat 'voor het eerst' een pacemaker heeft gehad, maar niet van alle dieren in het geheel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
klopt maar kortgeleden is voor het eerst een pacemaker bij een kat geimplanteerd
ja, maar bijna elk organisme heeft een natuurlijke pacemaker (de AV-knoop)en zo ook bijna elk dier, bovendien maakt dit je vraag incompleet. Stel je vraag volgende keer completer!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:27 schreef seekfaM het volgende:
Maar ben ik de gene die hem heeft? en moet ik nu een nieuwe vraag verzinnen??
Hij is terug, ik zeg alleen skullen en dan met roeien, omdat ik me bedacht dat er heel veel andere dingen zijn wat ook skullen is. dus ik vraag wat is skullenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Mafkees, graag de vraag tussen zetten
Skullen? Lid zijn van de skulls?
't is een soort manier van roeienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:31 schreef Der_Michael het volgende:
roeien?
quote:Je kunt skullen (met twee riemen) of boardroeien (met één riem).
Heel recent. Draait al wel in België, nog niet in Nederland.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:14 schreef tong80 het volgende:
Is Ex-drummer verfilmd ? Recent dan zeker ?
broer +1quote:Op zondag 11 maart 2007 02:13 schreef broer het volgende:
Thomas Harris - Silence of the lambs
Harry Mulisch - De Aanslag
Harry Mulisch - De ontdekking van de hemel
John Irving - The World According to Garp
Herman Brusselmans - Ex-drummer
Anders is iemand anders me voorquote:Op zondag 11 maart 2007 02:23 schreef broer het volgende:
Niet leuk dat je het gewoon in dezelfde minuut weet te beantwoorden, trouwens.
quote:Op zondag 11 maart 2007 02:26 schreef broer het volgende:
[afbeelding]
Pardon. Ik wist niet dat je er zoveel waarde aan hechtte.
Mag ik geen bonuspunten uitdelen?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:33 schreef erkel het volgende:
Okmaar dubbele punten topic is pas over 3 delen
Jawel hoor, dat doe ik ook soms en ik heb het andere mensen ook zien doen.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Mag ik geen bonuspunten uitdelen?
Ow ik anders vrij weinig, misschien als kudo-punt ofzo dan? 2 punten zijn normaliter alleen voorbehouden aan dubbele punten topicsquote:Op zondag 11 maart 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat doe ik ook soms en ik heb het andere mensen ook zien doen.
Sorry had de vorige vraag niet gezienquote:
Klassequote:Op zondag 11 maart 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Echo and the Bunnymen.
Let op. Je moet zodadelijk ook het nieuwe topic openen.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hou er even mee op. Ik kan me niet verdelen over vier topics![]()
Dat is te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Wie?
Muzikant, begonnen in dezelfde tijd als Echo & the Bunnymen. Later solo. Hartstikke gek.
[afbeelding]
Maar ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 11 maart 2007 03:00 schreef broer het volgende:
Let op. Je moet zodadelijk ook het nieuwe topic openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |