Een conseclutsie die je niet na 1 GP kan maken imoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef Tomash het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit een ducati-seizoen wordt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Ondertussen noemt iedereen dus iets op, wat niks te maken had met eerder genoemde, dus vond ik dat ik daarin niet achter kon blijven![]()
![]()
Don't think so....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef Tomash het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit een ducati-seizoen wordt.
Hij heeft een Xje te veel op zijn plaatjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Alexxx is ook stiekem. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Twee te weinig bedoel je.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:54 schreef -XX- het volgende:
Hij heeft een Xje te veel op zijn plaatje...
Stuur wat hierheen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, zo vrolijk , zo vroooolijk
Pimbers eerste stunt movquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou stoer met een motor? .. pak de fiets!![]()
![]()
Want autorijden is ook slaapverwekkend!![]()
![]()
Nog zo 1 met lente kriebelsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, zo vrolijk , zo vroooolijk
Die mutsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou stoer met een motor? .. pak de fiets!![]()
![]()
Want autorijden is ook slaapverwekkend!![]()
![]()
alsof ik ooit met een amsterdams logo as avatar ga lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Alexxx is ook stiekem. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Veel beterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is een kloon van die van jou.. maar ok.. heb een stukje bijgekleurd dan.
!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |