Heb ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
Set zwaardjes/briefopeners
heb je daar een close up van? zitten daar doodshoofden op?
Wat mij betreft is dat ook best.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Ruzie het volgende:
Kan je ook Evt alleen de speakers overnemen ipv de boxxen? is wat makkelijker verzenden.
Dealquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:15 schreef MaxMark het volgende:
Ik wil Worms Blast wel, ¤2 excl?
Die is inderdaad nog beschikbaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Archie het volgende:
Is de Set zwaardjes/briefopeners nog beschikbaar? Zo ja wil ik ze wel hebben kopen!
En hier is de bijbehorende fotoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:27 schreef VampiricDemon het volgende:
Overigens heb ik voor de liefhebber ook nog de pc-game settlers 1 te koop. Voor ¤ 1.50 excl. is die klassieker van jou!
Best ver, ik kon nl vroeger rustig naar de eetkeuken en het eind van de tuin lopen (we hadden een groot huis).quote:Op maandag 19 maart 2007 19:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hoe ver kun je vanaf de ontvanger lopen met die koptelefoon?
Na een beetje opruimen is het gewoon overbodig gebleken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Enne, waarom heb je 'm dan nu te koop? En dezelfde vraag eigenlijk voor de andere dingen...?
Deze 3 bij elkaar zou ik voor E 15,- excl. verzendkosten wel willen hebben geloof ik...quote:Afrikaanse (?) wandelstok met doodshoofd (156cm hoog)
Rugzak:
Zwarte Doodskist met vleermuisgraamte, metalen kettingen en rode voering
Een draadloze koptelefoon
Compleet met adapter en verloopstekkertje voor verschillende audio uitgangen.
Ik wil best wat zakken met de totaalprijs maar 25 euro exclusief is mijn absolute bodemprijs voor deze drie artikelen samen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Deze 3 bij elkaar zou ik voor E 15,- excl. verzendkosten wel willen hebben geloof ik...![]()
(Het zijn voor mij ook geen dingen die ik echt nodig heb, vandaar dat ik de vele centjes die de optelsom van je vraagprijzen maakten een beetje te veel vond - geen geld nodig voor huwelijksfeest, maar wel voor heel veel andere dingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |