Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:20 schreef remlof het volgende:
Ik zorg altijd dat m'n koffievoorraad niet opraakt, stel je het scenario voor dat je op een dag wakker wordt en je kan niet meteen koffie zetten, the horror!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:20 schreef remlof het volgende:
Ik zorg altijd dat m'n koffievoorraad niet opraakt, stel je het scenario voor dat je op een dag wakker wordt en je kan niet meteen koffie zetten, the horror!
Hey ik had het over koffie, niet over senseoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik heb hier 4 super voordeel zakken Senseo extra Dark in de kast staan!![]()
Je mag wel een keer een bakkie bij me komen doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik had het over koffie, niet over senseo
Mijn bezwaar tegen senseo is, behalve dat schuim, dat je niet zelf in de hand hebt hoe sterk je bakkie wordt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je mag wel een keer een bakkie bij me komen doen.![]()
Aanschouw mijn nieuwe Senseoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn bezwaar tegen senseo is, behalve dat schuim, dat je niet zelf in de hand hebt hoe sterk je bakkie wordt...
Ah dus je kunt nu zelf de sterkte regelen? Da's tenminste al iets!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Aanschouw mijn nieuwe Senseo
[afbeelding]
Alleen aan die schuimkraag kan ik nog niets doen.
Dan wordt er minder water doorheen geperst? Sterkte kan je toch alleen regelen met de hoeveelheid koffie die je zet of de hoeveelheid water. Aangezien dat eerste niet kan, krijg je dan zo'n klein ienie-miene bakkie?quote:
Er gaat meer of minder water doorheen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:48 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dan wordt er minder water doorheen geperst? Sterkte kan je toch alleen regelen met de hoeveelheid koffie die je zet of de hoeveelheid water. Aangezien dat eerste niet kan, krijg je dan zo'n klein ienie-miene bakkie?![]()
faxen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:56 schreef DSS24 het volgende:
Ik zet hier in NV wel een bakkie voor je. Moet je hem wel komen halen.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef -SL- het volgende:
Mensen-kinderen dit topic is van maart
Waar is murp ei'k!?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:04 schreef meepseBarg het volgende:
[..]
ja. half juli praat je niet meer over koffie.
heb ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef -SL- het volgende:
Heeft iemand een adaptertje om de 12-Volts-stekker van de auto te kunnen gebruiken op mijn senseo (dus 220V) ?
Er ligt een Senseo in de achterbak, dus als ik in de file sta wil ik geld verdienen..
Jep geweldig is dat, ik zit nu ook aan de senseoquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:58 schreef PluisigNijntje het volgende:
Senseoaltijd koffie, wanneer je maar wil
ok, mijn opmerking was lichtelijk cynisch/ironisch/sarcastisch (doorhalen wat nvt is) van toon, waarbij ik dequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:45 schreef sweetMisery het volgende:
en waarom niet? je vergeet dat er ook nog iets is als ijskoffie
en ik zou niet weten waarom je in de zomer wél wakker zou kunnen worden zonder cafeïne en in de winter niet
![]()
Gehaald!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef dvunz het volgende:
[..]
heb ik![]()
ken je hale bij macro ed kwanta kosta rond de e12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |