Laat de paarden maar aantrekkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef T1andonly het volgende:
Het is weer langzaam lente aan het worden.
Ik merk het dat het weer relatie-tijd begint te worden. Jachtseizoen geopent!
De wulpse dames komen weer naar buitenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef T1andonly het volgende:
Het is weer langzaam lente aan het worden.
Ik merk het dat het weer relatie-tijd begint te worden. Jachtseizoen geopent!
carnaval was toch al 2 weken geleden?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De wulpse dames komen weer naar buiten![]()
Ik bedoel dames ouder dan 12quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
carnaval was toch al 2 weken geleden?![]()
Ik zag gisteren op een lange afstand een jong uitziend persoontje er aan lopen met een TE kort rokje (als in: Die heeft nu ijspegels onder de rok hangen)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De wulpse dames komen weer naar buiten![]()
/wristsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:28 schreef postmortum het volgende:
blije mensen moeten sterven /emo-mode![]()
Het is bijna benauwendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:35 schreef Koewam het volgende:
Ik ben ook blijer dan normaal. En datende.Wauwie, eenheidsworst!!!!111
Mijn buurman ook met zijn motor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:11 schreef freecell het volgende:
Mijn onderbuurman was opeens ook een motot aan het testen oid?
En ik ben aan het opruimen en schoonmaken
Het is echt vervelend
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:07 schreef DemonRage het volgende:
Whaha zo'n voorjaarsdag waarop iedereen opeens uit de winterslaap ontwaakt, heeft vaak veel weg van zo'n zoetsappige Disney tekenfilm.
Dat is de intermezzo quick.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
intermezzo
Dat is toch die smerige baguette van Dr Oetker ?
Omdat jij met mij wilt gaan :/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is de intermezzo quick.
Een intermezzo is een onderbreking of een pauze, dat ding van dr. Oetker is dus gemaakt om snel in een pauzetje op te eten ofzo.
waarom leg ik dit nog uit
Ditooooo... Ik kom net van het werk af, en nog niet moequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Dat is de lente. Ik ben ook hyper vandaag. Gunde mezelf pas om 15:30 even rust om naar Rome te kijken en daarna was het weer hollen geblazen. Ik wil niet op m'n gat zitten, ik wil bezig zijn, buiten lopen / fietsen, grote lenteschoonmaak... alles is goed, als ik maar niet hoef zitten te niksen
.
Nu alquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Originele_Naam het volgende:
tis lente man
Dood.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:03 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah toch
waar is jouw kleurtje btw
Dat klopt echt, ik zie opeens veel meer lekkere wijven op straatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:10 schreef Marginaal het volgende:
Lente+mooi weer = alle mooie vrouwen komen weer uit hun grot![]()
Ow, in dat geval haak ik afquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik bedoel dames ouder dan 12![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |