Nee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef Chadi het volgende:
Het is trouwens om 21:00
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef Chadi het volgende:
Ik bedoel op de Sat sitequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:12 schreef dndiek het volgende:
Op de site van Barça staat toch echt 22.00 uur
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:33 schreef Saviola het volgende:
Aanvallers:
* 7- Raúl
* 9- Ronaldo
* 10 - Robinho
* 17- Ruud Van Nistelrooy
* 18- Cassano
* 19- Jose Antonio Reyes
* 20- Gonzalo Higuaín
Nee, Sport1 heeft namelijk de rechten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ook egens op de nederlands televisie te bekijen, zonder canal + oid te moeten hebben?
Barça juicht toch ook altijd voor Ronaldinho?quote:
Oepsquote:
quote:Ya ha alineación confirmada en el Barca. Rijkaard jugará con Valdés Oleguer, Puyol, Thuram; Márquez, Xavi, Iniesta, Deco; Messi, Ronaldinho y Etoo
quote:Ya hay alineación confirmada en el Real Madrid. Capello jugará con Casillas; Salgado, Ramos, Helguera, Torres; Diarra, Gago, Guti; Raúl, Higuaín y Van Nistelrooy.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef Chadi het volgende:
mooi plaatjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stadion loopt langzaam vol
Thanks oliverrh
Fan-tas-tischquote:
Ja zeer mooiquote:
Jetzt geht's los.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:06 schreef borisz het volgende:
jetst geht los
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:21 schreef Jasza het volgende:
Dat Real is ook echt een mongolenteam, tegen kneuzen nooit winnen en nu wel
Triest zooitje daar.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:21 schreef Jasza het volgende:
Dat Real is ook echt een mongolenteam, tegen kneuzen nooit winnen en nu wel
Triest zooitje daar.
gifje van de 0-1?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef RayMania het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij mocht em wel maken, maar de actie was goed.quote:
alleen JC gezien tot nu toequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou Van Basten ook in het Camp Nou zitten ?![]()
Dan mag hij Van Basten wel ff bellen en zeggen dat Ruud er al 2 heeft inliggenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:37 schreef abcoude het volgende:
alleen JC gezien tot nu toe
Van Bommel de man en Makaaij blijfgt scorenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan mag hij Van Basten wel ff bellen en zeggen dat Ruud er al 2 heeft inliggen![]()
Die moeten morgen pas spelen tong , tegen Werderquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bommel de man en Makaaij blijfgt scoren
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:37 schreef venomsnake het volgende:
OEI, bijna de derde van Messi
die liep tegen een rode kaart op vorige weekquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:45 schreef abcoude het volgende:
[..]
waarom speelt Zambrotta vanavond niet?
Geschorstquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:45 schreef abcoude het volgende:
[..]
Kreeg vorige week rood tegen Sevillaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:45 schreef abcoude het volgende:
[..]
jammerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:46 schreef borisz het volgende:
[..]
die liep tegen een rode kaart op vorige week
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:48 schreef venomsnake het volgende:
Ruud geel
Ook al omgekocht ??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:50 schreef venomsnake het volgende:
pleuris scheids.
MijnUPC doet et geoon.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAAAAARGH! Nokt juist nú mn UPC Digital ermee
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
OMG, da's balenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt me ook wel een goed planquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
Eigenlijkk moeten venomsnake en WeebI, Kamperman en Kieft vervangen en dan heb je echt top tv
Is dat ook al een Vitessenaar, net als Jan Sommerdijk?quote:
Mwoah, Rijkaard kennende blijft hij gewoon op de aanval spelen, lijkt me...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die rode kaart van Oleguer gaat de wedstrijd minder interessant maken lijkt me.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef mcyodogg het volgende:
Eigenlijkk moeten venomsnake en WeebI, Kamperman en Kieft vervangen en dan heb je echt top tv
Hou toch op manquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is dat ook al een Vitessenaar, net als Jan Sommerdijk?
Kamperman was juist objectief ( daarbij is ie gewoon een goede sportverslaggever ) , Jan Sommerdijk is voor nek dat zal HoM3r ook wel wetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is dat ook al een Vitessenaar, net als Jan Sommerdijk?
http://www.myp2p.eu/Matches/Match7.htmquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heeft iemand een kanaal waar het via internet te bekijken is??
Vroeger had je op http://www.voetbalinbeeld.nl een overzicht op welk kanaal de wedstrijd werd uitgezonden maar dat kan ik niet meer vinden...
Kijk eens hier: Live wedstrijden via Internet streams #16quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Vroeger had je op http://www.voetbalinbeeld.nl een overzicht op welk kanaal de wedstrijd werd uitgezonden maar dat kan ik niet meer vinden...
Via chinesenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
het voordeel van in Spanje wonenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Die bedoel ik...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/Matches/Match7.htm
Morgenavond 2300 volgens mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:58 schreef SoupNazi het volgende:
En wanneer komt de samenvatting op T(V)alpa?
http://www.myp2p.eu/Matches/Match7.htmquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Die qouten wequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:
ik weet zeker dat Barca nog gaat winnen
Weer een weddenschapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:05 schreef AminBen het volgende:
[..]
Die qouten we![]()
heb trouwens geen zin een barca avatar te zoeken![]()
Beter....Waar woon je??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
het voordeel van in Spanje wonen![]()
Het zal me werkelijk mijn reet roesten voor welke club Jan is, ik ben fan van twee analisten: Youri Mulder en Ton Ojers. Dat infantiele gezeik over objectiviteit moet ik niks van hebben. Objectief zijn met voetbal, belachelijke hype.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kamperman was juist objectief , Jan Sommerdijk is voor nek dat zal HoM3r ook wel weten, maar laten we deze discussie maar ergens anders houden
![]()
Begint nu.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:07 schreef Marcosss het volgende:
Is de wedstrijd pas om 22:05 begonnen ofzo? Anders had de 2de helft toch allang begonnen moeten zijn?
Ahaquote:
Henk tenCate: "Ik ken Frank"quote:
Ach, met een beetje mazzel kun je zometeen dan in ieder geval goed feesten in de stadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
5 maandjes Madrid....Als Barça-fan![]()
Ik bedoelde meer dat hij het altijd was toen ie nog bij TVG zat , tegenwoordig zijn het er nog maar weinig die het echt zijn , maar ik snap je punt welquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:07 schreef hoM3r het volgende:
Het zal me werkelijk mijn reet roesten voor welke club Jan is, ik ben fan van twee analisten: Youri Mulder en Ton Ojers. Dat infantiele gezeik over objectiviteit moet ik niks van hebben. Objectief zijn met voetbal, belachelijke hype.
Een echte profquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef Jasza het volgende:
Apparently Eto'o has not taken too kindly to being substituted and has refused to come out and sit on the bench for the second half...
pfffquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef Jasza het volgende:
Apparently Eto'o has not taken too kindly to being substituted and has refused to come out and sit on the bench for the second half...
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze kunnen beter Ego'o op zijn shirt zetten.
Snap ook niet helemaal waarom Eto'o eruit is gehaald.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:25 schreef abcoude het volgende:
[..]
ik vind dat Frank hem had moeten laten staan in de 2de helft
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Die had er wel in gemogen paard.
quote:
Fuck you!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:29 schreef koemleit het volgende:
Tis zeker niet ergens online te bekijken he?
Ik ook niet want hij is toch sterk in het kort spel voorinquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal waarom Eto'o eruit is gehaald.
Moet hij maar niet het hele seizoen de status "bijna fit" willen hebben, dat kan een keer tegen je gaan werken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal waarom Eto'o eruit is gehaald.
Net op tijd. Was vervelend bezig.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:35 schreef abcoude het volgende:
Deco eruit Beletti erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |