heb je een hond?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:16 schreef DarkElf het volgende:
(liefst iets met snoer dat hard voor je werkt?)
heeft een hond een snoer?quote:
Kapot maken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:03 schreef Marsepein het volgende:
Iig geen hoge druk spuit gebruiken, daarmee maak je meer kapot dan lief voor je is. Waarschijnlijk heeft HG wel een goede reiniger.
Mwjah, je moet natuurlijk niet doorgaan tot je het blanke hout weer voor je hebt. Maar het lijkt mij dat het wegblazen van een vuillaag geen beschadigingen aanricht (wat ik naar je zult begrijpen ook van harte hoop).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef Marsepein het volgende:
Je spuit de vezels/structuur open waardoor er meer vocht wordt opgenomen. Dat heb ik me althans laten vertellen.
ja HG hadden we al bedacht ja (en werd hier ook genoemd)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:03 schreef Marsepein het volgende:
Iig geen hoge druk spuit gebruiken, daarmee maak je meer kapot dan lief voor je is. Waarschijnlijk heeft HG wel een goede reiniger.
Glorix ! hoezo milieu ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef quo_ het volgende:
Op tegels e.d. werkt het prima om een fles glorix (of ander bleekmiddel) in een emmer water te doen en dat er dunnetjes overheen te gieten. Niks borstelen, de groene alg gaat er gewoon van dood.
Werkt vast ook wel voor hout.
Met een bezemsteel. Een schrobber. Niet op je knieen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja HG hadden we al bedacht ja (en werd hier ook genoemd)
de reden waarom we liever iets elektrisch zouden willen gebruiken is dat het terras
40m2 is en dat is op je knieen met een borstel nogal een werk
Och denk maar zo. Je hoeft het nog maar twee jaar zo te doen, dan kun je het terras naar de stort brengen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:13 schreef jgwvdp het volgende:
Het grootste gedeelte van onze tuin is ook voorzien van Bankirai hout en wij hebben hetzelfde probleem op kunnen lossen door met de Kärcher hogedrukspuit MET ROTERDENDE BORSTEL het gehele terras af te poetsen.
Dit gaf een goed resultaat maar dit moet wel jaarlijks herhaald worden.
Lijkt me niet zo goed voor je gazon of plantjes die aangrenzend staan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:24 schreef quo_ het volgende:
Op tegels e.d. werkt het prima om een fles glorix (of ander bleekmiddel) in een emmer water te doen en dat er dunnetjes overheen te gieten. Niks borstelen, de groene alg gaat er gewoon van dood.
Werkt vast ook wel voor hout.
mm we zullen eens kijken in de gamma en zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:53 schreef Tally het volgende:
Van Albastine bestaat er ook een fles (of blik) met schoonmaakspul voor hard hout en andere soorten houden..
Dit smeer je er op met een kwast (het is nogal een raar spul) wel handschoenen aantrekken het bijt nogal.. Na een tijdje als het ingetrokken is kan je het er af spoelen en gaat de groene laag mee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |