Tinka is vandaag weer APK-goedgekeurd door het CB.
![]()
Qua gewicht was ze erg weinig gegroeid, maar volgt wel nog steeds de onderlijn. Met haar lengte boog de lijn wat naar beneden, vanaf het gemiddelde, dus de proporties worden beter zullen we maar zeggen!
![]()
Ook met haar hoofdomtrek behoort ze tot de kleintjes.
Er was deze keer een vervangende wijkverpleegkundige, maar ook deze dame was erg relaxed. Ze vond het ook erg goed dat ik nog steeds bv gaf en vond dat ik dat vooral moest blijven doen als ik dat nog wilde. Ik tref het wat dat betreft erg met mijn CB, hoor wel eens andere geluiden. Ze kwam zo aardig over dat ik het (voor mij) gevoelige punt van het nachtelijke drinken durfde aan te kaarten. (Ze drinkt 1 keer overdag, alléén uit de borst en tussen 20.00 en 7.30 zo'n 4 á 5 keer!) Ze raadde me toch aan om Tinka op een eigen kamer te leggen en haar een paar nachten te laten krijsen, ze verwachtte dat ze dan overdag haar drinken wel zou gaan vragen. Blijf dat eng vinden (wat als ze dat niet doet?
![]()
) en het lijkt me de hel op aarde om haar huilen om drinken te negeren, maar ga toch maar eens haast maken met het opknappen van de zolderkamer.