abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:54:02 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_47273826
Wow beefcake, dat doe je snel! Ik doe daar in totaal bijna een half uur over!
pi_47274732
Dat is wel als ik ipv een voeding kolf hoor cattie. Als Quinten nog wil uitslapen en mijn borsten graag leeg willen bijvoorbeeld Als ik tussendoor kolf heb ik ongeveer de helft minder.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:26:29 #78
108648 cattie
lieve moeder
pi_47275012
Daar ging ik ook vanuit hoor! Ik kolf op mijn werk ongeveer 160 tot 180 ml in 25 tot 30 minuten. Dat is precies 1 voeding voor Ive dus dat komt mooi uit.
pi_47276764
Oh dat is erg fijn, dat je precies een voeding kolft. Ik heb geen idee hoeveel Quinten nu drinkt, we moeten toch maar eens wat gestructureerder gaan oefenen met de fles. Tot nu toe geef ik alleen kolfrestjes met de fles, zodat hij toch een beetje went. Hij drinkt er nog erg raar uit, smakkend, maar het gaat wel op
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:17:18 #80
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_47281849
Hier doen we dagelijks na de douche een flesje door papa.

Bij Saskia waren we ook te laks in de fles oefenen en een week voor ze naar het kdv moest, wilde ze dus echt geen fles meer. Stress dus.
Vandaar nu een iets andere aanpak; Sinds Tijn een week of 5 is, krijgt hij dus elke avond de fles. Hij vindt er niks aan, maar uiteindelijk drinkt ie meestal wel.
En als hij echt honger heeft, gaat het wel beter dus op het kdv zal het ook wel goed gaan. (volgende week vrijdag al wennen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47282155
Hm net dus maar een fles gedaan ipv borst, maar hij dronk maar 80 ml en wilde toen niet meer. Daarna heeft hij nog een borst helemaal leeg gedronken En hij had echt honger, maar moet die fles dus gewoon niet! Toch maar dagelijks gaan doen ook.

En Tijn volgende week al wennen, wat gaat dat hard zeg!
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:38:12 #83
3011 E.T.
pi_47282841
het voelt ook zo dubbel.. Aan de ene kant zit ik al sinds oktober thuis en heb er best zin om weer eens andere praat te hebben (wilde zeggen nuttig maken, maar ben vandaag de hele dag met belastingaangiftes bezig geweest en dus nuttig, maar vond er geen ruk aan in m'n eentje )..
Aan de andere kant heb ik 't idee dat ik Tijn net pas leer kennen. Heb nog helemaal niet de kans gehad om de hele dag met hem te trutten op de bank ofzo..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_47283137
Oeh belastingaangiftes moeten hier de pc ook nog uit
Als je vanaf oktober thuis zit dan kan ik me er wat bij voorstellen ja! Wij hebben de opvang van Dylan gewoon door laten gaan, leuk voor de oma's en Dylan blijft in zijn ritme dus ik heb wel tut en frut dagen alleen met Quinten gehad gelukkig. Het is zo anders als je een drukke peuter erbij hebt En om ontopic te blijven de rust die ik zo had als Dylan er niet was, was ook bevorderlijk voor de borstvoeding, ik kon me er dan helemaal op concentreren
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:49:29 #85
3011 E.T.
pi_47283470
Saskia was ook wel gewoon naar de opvang, maar dat zijn dan dus bij uitstek dagen om dingen te doen waarbij je geen peuter kunt gebruiken (winkelen bij Xenos bijvoorbeeld )
in het kader van de ontopic: Xenos om te kijken of ze daar koeltasjes hebben voor mee naar het werk straks
pi_47283802
Ja je moet wel prioriteiten stellen he E.T.
Bij mijn kolf zat een koeltasje dus die heb ik al

Moonah, ik bedacht me nav jouw spoelwormverhaal dat een elektrische koelbox misschien iets voor je is? Ik zat er namelijk zelf ook aan te denken omdat ik geen zin heb om met mijn vers gekolfde melk straks het hele bedrijf door te lopen naar de kantine. Waar trouwens ook iedereen spullen in de koelkast zet en laat staan tot het wegloopt
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:47:50 #87
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47290394
Vaak heeft de makro van die koelboxen in de aanbieding. Ik heb dan weer het voordeel dat we een eigen zaak hebben. Dus ik verantwoordelijk voor mijn eigen koelkast...
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:58:16 #88
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47306404
Excuse moi voor het niet bijlezen. Ik heb alleen een vraag. Ik kan al ruim 2 dagen niets fatsoenlijk binnenhouden en alle eten staat me tegen (buikgriep). Ik drink wel voldoende en Brent is hartstikke vrolijk. In hoeverre heeft een griepje invloed op de bv?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_47306595
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:58 schreef Neuk het volgende:
Excuse moi voor het niet bijlezen. Ik heb alleen een vraag. Ik kan al ruim 2 dagen niets fatsoenlijk binnenhouden en alle eten staat me tegen (buikgriep). Ik drink wel voldoende en Brent is hartstikke vrolijk. In hoeverre heeft een griepje invloed op de bv?
Voor Brent zelf zal het niet zo veel gevolgen hebben maar zelf moet je wel, nog meer dan anders met een griepje, zorgen dat je voldoende vocht binnen krijgt. Indien mogelijk toch dingen zoeken die je wat beter binnen kan houden want je verbruikt een hoop energie door de BV.
Je productie zou iets naar beneden kunnen gaan.
Beterschap!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:46:09 #90
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47328932
Vooral goed drinken Neuk. Gaat het al wat beter?

Anna drinkt nu nog maar kort, een kwartier ongeveer ipv een half uur of langer. Ik was ergens bang dat ze dan te weinig zo krijgen, maar gelukkig geeft ze het duidelijk aan als ze honger heeft. Vanochtend heb ik haar laten wegen en ze is 200 gram aangekomen in 2 weken. Echt super fijn. Het bijten wordt minder, dus dat is ook goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47329227
jippie, yppy! dat gaat goed!
pi_47329477
Klinkt goed, yppy!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:10:48 #93
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47329773
Yppy wat lekker. Anna wat goed dat je effectiever bent gaan drinken bij mama.

Maud heeft nog steeds het ritme van 2x in de nacht drinken. Conclusie van de oppas: "Dat doet ze om te compeseren. Het is gewoon een echt borstkindje. De fles is mooi voor de voeding, maar die 2x fles....daar moeten toch echt 2x borst tegenoverstaan....

Tja, en geloof het of niet. Gisteren heeft ze drie keer de fles gehad en ze draaide d'r ritme zo dat ze inderdaad vanaf elf uur nog drie keer bij me heeft kunnen drinken. Namelijk, half 2, half 5 en 8 uur. Mijn lieve gekke meid. Ach, zolang ze meteen weer gaat slapen, vind hik het niet erg om dat warme lichaampje tegen me aan te kunnen drukken. Want Maud mist mama dan, maar mama mist Maud ook.
pi_47332503
Neuk beterschap!

Anna goed aangekomen

Maud heeft groot gelijk, zo'n lekkere warme borst van je mama is toch veel beter dan een flesje?
pi_47335666
Bedankt voor je flessenwarmervoorstel Bix maar aangezien Juliette woedend werd vanmorgen als ze de fles alleen al zag denk ik dat we daar voorlopig nog niet aan toe zijn.

Fijn dat Anna zo goed gegroeid is!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:05:04 #96
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47336072
Juliette klein eigen(w)meisje. Lekker bij mama aan de borst. De beste plek die je je maar kunt wensen....
  vrijdag 16 maart 2007 @ 15:07:17 #97
3011 E.T.
pi_47338202
Tijn vind die fles ook absoluut helemaal niks
Als het echt moet, dan doet hij het wel.. met moeite.. Maar dat gaat gepaard met een hoop geprotesteer.

Hij kan zich trouwens zo ongelovelijk verslikken als hij aan de borst drinkt.. Dat is bijna eng. Hij heeft dan echt moeite om weer lucht te vinden. Probeer het zo veel mogelijk in de gaten te houden.. Als hij drinkt dat hij dan goed ademt tussen de slokken door.. maar nog af en toe gaat het mis. Hij 'verdrinkt' een beetje in de grote toestroom denk ik. Heb al geprobeerd om de grote stroom na de TSR weg te laten lopen, maar het gebeurt ook pas na een paar minuten. En ook gewoon dagen of weken niet.
Ik denk dat 't gewoon moet wachten tot alles wat gecontroleerder wordt
pi_47342590
Herkenbaar E.T.! Quinten doet het ook regelmatig en ik denk inderdaad dat het nog een kwestie van wennen is. Wel een zielig gezicht, zijn gezicht helemaal rood en betraande ogen en dan zo piepend proberen lucht te happen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:05:16 #99
56471 pinquit
oh my lama!
pi_47346282
Yppy, wat moet dat heerlijk rustig voor je voelen, dat het zo goed gaat met anna!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_47352549
Tinka is vandaag weer APK-goedgekeurd door het CB. Qua gewicht was ze erg weinig gegroeid, maar volgt wel nog steeds de onderlijn. Met haar lengte boog de lijn wat naar beneden, vanaf het gemiddelde, dus de proporties worden beter zullen we maar zeggen! Ook met haar hoofdomtrek behoort ze tot de kleintjes.
Er was deze keer een vervangende wijkverpleegkundige, maar ook deze dame was erg relaxed. Ze vond het ook erg goed dat ik nog steeds bv gaf en vond dat ik dat vooral moest blijven doen als ik dat nog wilde. Ik tref het wat dat betreft erg met mijn CB, hoor wel eens andere geluiden. Ze kwam zo aardig over dat ik het (voor mij) gevoelige punt van het nachtelijke drinken durfde aan te kaarten. (Ze drinkt 1 keer overdag, alléén uit de borst en tussen 20.00 en 7.30 zo'n 4 á 5 keer!) Ze raadde me toch aan om Tinka op een eigen kamer te leggen en haar een paar nachten te laten krijsen, ze verwachtte dat ze dan overdag haar drinken wel zou gaan vragen. Blijf dat eng vinden (wat als ze dat niet doet? ) en het lijkt me de hel op aarde om haar huilen om drinken te negeren, maar ga toch maar eens haast maken met het opknappen van de zolderkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')