quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:23 schreef Heathen het volgende:
@Ian_Nick
Een paar vriendinnen van mij hebben alles kapot geluid, daarom ben ik ze absoluut niet minder gaan vinden. Ze zijn eigenlijk gewoon cool. Vooral omdat ze dezelfde gedachtegang hebben als een iedere andere (man). Ik bedoel, ikz ou het hetzelfde doen.
Nee...ik ook.....Whahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:22 schreef Yollie het volgende:
Ben ik de enige gestoorde die dubbel ligt achter haar pc?
Ik zeg, laten we het doen, ik hou d'r van!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat daten gaat mss nog wel goed komen!
Ian wat vind jij?
*doet meezingen*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:24 schreef BBW het volgende:
Hahahhahahahhahahahahhahahaa
Jaapie haalt zn doel, echt niet, ole ole![]()
Meestal sturen ze van achter, maar tegen amanda zeggen ze open en bloot dat ze misschien de verkeerde vrienden gekozen heeftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:
Amanda is dus mee om Jaap uit te stemmen .
Die fobo, daar ga ik eens over nadenken na een goede nachtrust,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, jij bent hier de dame...
Als jij vind dat heathen mee mag ben ik het daar uiteraard mee eens![]()
Ik vind: Jij moet een fobo aanmaken![]()
Dan ben je wel een retard om te denken dat Amanda ergens mee instemtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:
Amanda is dus mee om Jaap uit te stemmen .
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die fobo, daar ga ik eens over nadenken na een goede nachtrust,
Hey tipsch! ben je dr ook nog!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
caramba, slaapt Sylvia in dezelfde slaapkamer als het polonaisetrio?
Ja maar syl slaapt door alles heen, die ligt echt altijd in coma, hoe ze het doet weet ik niet maar wel knap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Hier zitten toch alleen maar lelijke mensen die niet kunnen slapen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent vast heel knap enzo![]()
Dus waarom geen fobo?
Van mij hoeft het niet, gewoon een leuk gesprek lijkt me ook leuk met zijn allenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Die fobo, daar ga ik eens over nadenken na een goede nachtrust,
Ja, en ze wordt echt niet wakker.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |