Hehe,. had het geluid normaal staan zodat niemand er hier last van had en toen kwam die terring herrie. schrok me de pleuris hehe,.quote:
Amanda vind het per definitie niet erg als er tegen haar aangereden wordt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub heeft muziek aangegooid en staat nu tegen Amanda aan te dansen/rijden...
Amanda schijnt het niet HEEL vervelend te vinden...
Ja. Eric heeft zijn broodje op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:01 schreef it_was_me het volgende:
Ik heb geen streams. Gebeurt er iets meer dan Eric die een broodje eten
En beren poepen in het bosquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:02 schreef Brulkip het volgende:
Amanda is alweer geil!
Whahahahquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Equinix het volgende:
[..]
Hehe,. had het geluid normaal staan zodat niemand er hier last van had en toen kwam die terring herrie. schrok me de pleuris hehe,.![]()
Op de automatische piloot haar beroep aan het uitoefenen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:02 schreef Brulkip het volgende:
Amanda is alweer geil!
Amanda is een schande voor het vrouwelijk ras!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Amanda vind het per definitie niet erg als er tegen haar aangereden wordt.
Ik vind haar wel een lekkere geile sletquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda is een schande voor het vrouwelijk ras!
Ik ben het gewoon ALTIJD met jou eens, waarom kom je altijd pas zo laat met je posts!?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Equinix het volgende:
[..]
Hehe,. had het geluid normaal staan zodat niemand er hier last van had en toen kwam die terring herrie. schrok me de pleuris hehe,.![]()
Nou er zijn genoeg van dat soort vrouwen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik vind haar lelijk...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een lekkere geile slet![]()
Waarom? Amanda is regelmatig geil, net als Huub bv.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wedden?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan Amanda vanavond echt wel ballen hoor!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan Amanda vanavond echt wel ballen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |