Valt mee. Niet schokkends.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:55 schreef tipsch het volgende:
nooit meer sociaal leven, verdomme - heb ik veel gemist?
Denk er dan ook vooral dat kreunende geluid bij als hij dat broodje eet.quote:
Dude, dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is mijn 'issue' om mensen op de kast te jagen.
En, 'dude'![]()
![]()
![]()
Nooit meer naar huis ole ole .quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, dan ga je toch lekker naar huis?![]()
Even edit en dan:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:58 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nooit meer naar huis ole ole .
[subAPK is Huub][/sub]
Nee, laten we APk er nu bij houden als hij nog wakker isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, dan ga je toch lekker naar huis?![]()
Ik schrok me ook dood!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gooit de disco knalhard aan. Brian slaapt daar recht boven ........
Huub heeft muziek aangegooid en staat nu tegen Amanda aan te dansen/rijden...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:01 schreef it_was_me het volgende:
Ik heb geen streams. Gebeurt er iets meer dan Eric die een broodje eten
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gooit de disco knalhard aan. Brian slaapt daar recht boven ........
Hehe,. had het geluid normaal staan zodat niemand er hier last van had en toen kwam die terring herrie. schrok me de pleuris hehe,.quote:
Amanda vind het per definitie niet erg als er tegen haar aangereden wordt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub heeft muziek aangegooid en staat nu tegen Amanda aan te dansen/rijden...
Amanda schijnt het niet HEEL vervelend te vinden...
Ja. Eric heeft zijn broodje op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:01 schreef it_was_me het volgende:
Ik heb geen streams. Gebeurt er iets meer dan Eric die een broodje eten
En beren poepen in het bosquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:02 schreef Brulkip het volgende:
Amanda is alweer geil!
Whahahahquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Equinix het volgende:
[..]
Hehe,. had het geluid normaal staan zodat niemand er hier last van had en toen kwam die terring herrie. schrok me de pleuris hehe,.![]()
Op de automatische piloot haar beroep aan het uitoefenen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:02 schreef Brulkip het volgende:
Amanda is alweer geil!
Amanda is een schande voor het vrouwelijk ras!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Amanda vind het per definitie niet erg als er tegen haar aangereden wordt.
Ik vind haar wel een lekkere geile sletquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda is een schande voor het vrouwelijk ras!
Ik ben het gewoon ALTIJD met jou eens, waarom kom je altijd pas zo laat met je posts!?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Equinix het volgende:
[..]
Hehe,. had het geluid normaal staan zodat niemand er hier last van had en toen kwam die terring herrie. schrok me de pleuris hehe,.![]()
Nou er zijn genoeg van dat soort vrouwen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik vind haar lelijk...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een lekkere geile slet![]()
Waarom? Amanda is regelmatig geil, net als Huub bv.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wedden?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan Amanda vanavond echt wel ballen hoor!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan Amanda vanavond echt wel ballen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |